Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Gewoon een vraagje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169163)

Alboreto 24 maart 2012 23:53

Gewoon een vraagje

Uit de forumregels:

Citaat:

Te vermijden op vraag van de moderatie:

- schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp)
- persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp)
Zijn schelden en persoonlijke aanvallen gewoon toegelaten en heeft de moderatie deze regels gewoon vergeten te wissen?

Of heeft de moderatie het gewoon opgegeven?

koe de poing 25 maart 2012 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6044896)
Uit de forumregels:

Zijn schelden en persoonlijke aanvallen gewoon toegelaten en heeft de moderatie deze regels gewoon vergeten te wissen?

dat is toch al langer duidelijk ?
dit forum is een langgerekte doodsreutel geworden

Alboreto 25 maart 2012 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 6045296)

Dat is ook mijn indruk.

Ik moet zeggen dat toen ik me hier registreerde me de kwaliteit opviel van dit forum, dit in tegenstelling tot een paar andere fora waar ik postte en waar er enkel ruzie werd gemaakt.

Nu, 2,5 jaar later is er van die kwaliteit zo goed als niets meer over en wordt er enkel nog ruzie gemaakt en staat het forum vol met persoonlijke aanvallen.

Steve_M 25 maart 2012 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6045358)
Dat is ook mijn indruk.

Ik moet zeggen dat toen ik me hier registreerde me de kwaliteit opviel van dit forum, dit in tegenstelling tot een paar andere fora waar ik postte en waar er enkel ruzie werd gemaakt.

Nu, 2,5 jaar later is er van die kwaliteit zo goed als niets meer over en wordt er enkel nog ruzie gemaakt en staat het forum vol met persoonlijke aanvallen.

Je moet anders eens - liefst als het wat slechter weer is - in de archieven duiken van het forum en een paar jaar teruggaan. Zo heel veel is er eigenlijk niet veranderd.

Savatage 25 maart 2012 15:48

Citaat:

Dat is ook mijn indruk.

Je kan het hier ook altijd afbollen, hoor.

Alboreto 25 maart 2012 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 6045467)
Je kan het hier ook altijd afbollen, hoor.

Ik gegokt dat deze flauwe opmerking zo rond de 10e post zou komen.
Ik had het forum zelfs nog overschat blijkbaar. :lol:

Steve_M 25 maart 2012 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6045472)
Ik gegokt dat deze flauwe opmerking zo rond de 10e post zou komen.
Ik had het forum zelfs nog overschat blijkbaar. :lol:

Tja, Alboreto, wat verwacht je eigenlijk? Uiteindelijk is het niet de moderatie die het niveau van de discussies bepaalt, maar de deelnemers zelf.

Dat het niveau van de discussies vaak de gemiddelde cafédiscussie niet overstijgt is helemaal niet nieuw, dat is eigenlijk altijd al zo geweest. En dat is ook niet zo verwonderlijk.

Alboreto 25 maart 2012 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 6045483)
Tja, Alboreto, wat verwacht je eigenlijk? Uiteindelijk is het niet de moderatie die het niveau van de discussies bepaalt, maar de deelnemers zelf.

Ja en nee.
Het zijn inderdaad de deelnemers die het niveau bepalen.
Maar als een aantal eikels door het overtreden van de forumregels normale deelnemers verjagen, en de mods laten dat toe, dan laten ze het forum verkommeren.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 6045483)
Dat het niveau van de discussies vaak de gemiddelde cafédiscussie niet overstijgt is helemaal niet nieuw, dat is eigenlijk altijd al zo geweest. En dat is ook niet zo verwonderlijk.

Ik vind het jammer.
Ik heb mijn forum nooit tot dat niveau laten zakken.
Het is een keuze die ge moet maken.

Txiki 25 maart 2012 21:01

De zoveelste zeur over dit forum.

Alboreto 26 maart 2012 06:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6045856)

Niet zozeer over dit forum.

Gewoon een antwoord op de vraag zou leuk zijn,

Citaat:

Maar aan het gebrek aan een antwoord te zien zal het eerder het laatste zijn. Ofwel zit het goede weer er voor iets tussen. 8-)

Txiki 26 maart 2012 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6046365)
Niet zozeer over dit forum.

Gewoon een antwoord op de vraag zou leuk zijn,

Maar aan het gebrek aan een antwoord te zien zal het eerder het laatste zijn. Ofwel zit het goede weer er voor iets tussen. 8-)

:-D :cheer: anarchie op p.be :cheer:

Eigenzinnig 26 maart 2012 10:58

Citaat:

Dat is ook mijn indruk.

De linkse spagaten kennen geen eindigheid..

Typisch dat iemand die met xenofobe,islamofobe en racistische naamkaartjes gooit alsof ie op een praalwagen van een carnavalsstoet staat, komt zagen over 'schelden', en dan nog niet gesproken over het kinderlijke kliekjesvorming met dito nietszeggende of kleinerende reacties om wat te trollen..

:lol:

Rudy 26 maart 2012 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 6045296)

dan vraag ik mij af wat je hier nog komt te doen.
Zoek een andere plek, waar je je gading vindt.
Als het aan mij ligt, dan vlieg je buiten.

Rudy 26 maart 2012 15:59

Citaat:

Uit de forumregels:

Alboreto.

Dit forum werkt op vrijwilligerswerk. Vergeet dit niet. Voor kwaliteitsvol vrijwilligerswerk heb ik respect. En het forum doet dit best goed.

Jij kent de evolutie van de laatste drie jaar. Ik ken de evolutie van de laatste 8 jaren.

Wil je kwalteit ? Doe dan wat de modertie vraagt. Meld overtredingen. Tot vervelends toe. De mods lezenn ook niet elke posting. Indien je melding onterecht zal je het wel horen en lezen.

Bij deze. Ik zou het erg vinden dat dit forum zou verdwijnen. Er bestaat geen concurrent. Blijf optimistisch, wees constructief, en doe er iets aan.

Rudy

Alboreto 27 maart 2012 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6047366)
Wil je kwalteit ? Doe dan wat de modertie vraagt. Meld overtredingen. Tot vervelends toe. De mods lezenn ook niet elke posting. Indien je melding onterecht zal je het wel horen en lezen.

Nee, ik ben er mee gestopt.
Duidelijke beledigingen worden de laatste tijd niet meer gemodereerd.
Ik weet niet of het aan een tekort aan mankracht ligt, slechte wil of dat de moderatie geen motivatie meer heeft om te doen wat ze zouden doen.

De inhoudt van dit forum is de verantwoordelijkheid van de eigenaar (verantwoordelijke uitgever). Het is hun taak om voor de kwaliteit te zorgen, ondanks trollen en mensen van kwade wil.
Ze moeten de verantwoordelijkheid niet afschuiven op anderen.

Stel dat een krant zomaar alles zou publiceren en dat er onderaan staat dat ge zaken die ingaan tegen de deontologie van de krant kunt melden.
Dat is toch niet normaal?
Het enige verschil tussen dit forum en de krant is het gebrek aan papier.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6047366)
Bij deze. Ik zou het erg vinden dat dit forum zou verdwijnen. Er bestaat geen concurrent. Blijf optimistisch, wees constructief, en doe er iets aan.

Ik ben lang positief geweest en geprobeerd er constructief aan te doen, maar als de moderatie en eigenaar dit niet willen, wie ben ik om hen tegen te houden dit forum te laten verkommeren?

NieuwNoors 27 maart 2012 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6045856)

Verzuurde zeur?

Txiki 27 maart 2012 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6049121)
Verzuurde zeur?

Een rolmops!

roger verhiest 27 maart 2012 15:52

a pickled herring

fantoom 27 maart 2012 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6047331)
dan vraag ik mij af wat je hier nog komt te doen.
Zoek een andere plek, waar je je gading vindt.
Als het aan mij ligt, dan vlieg je buiten.

Ik ben schijnbaar niet alleen... :-D

Jongen jongen, jij hebt een groot probleem en je weet het niet...

fantoom 27 maart 2012 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 6049176)
a pickled herring

:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be