![]() |
Demotte vangt motten!
jaja, Vlaanderen gaat de weg op van Wallonië.
En zeg dat Demotte het gezegd heeft! En nu had ik graag gelezen waarom dit zo was, maar ik blijf weer op mijn honger zitten. http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120327_064 |
omdat we wallonie overfinancieren, en daardoor veel innovaties en investeringen in vlaanderen niet plaatsvinden?
|
ja maar Demotte heeft precies geen goesting iets te doen aan die overfinanciering. In zijn laatste regel insinueert hij dat Vlaanderen moet blijven betalen.
|
"'De transfers zullen pas stoppen als wij nog over de nodige financiële middelen kunnen beschikken om te investeren in de economie.'"
Blijf maar bloeden Vlamingen! |
Demotte wil de Vlaming "een lesje in nederigheid" leren, door Vlaanderen mee te sleuren in de dieperik via de transfers.
Dit is wat ik hier lees. |
Wij, de vlamingen betalen alles : de griekse staatsschuld, de portugese, de italiaanse,
de japanse de amerikaanse enz... daarom is Herman Van Rompuy "il presidente" en Rogge voorzitter van het IOC (dat betalen wij toch ook ?) |
In hetzelfde artikel zegt hij:
Citaat:
Ons dood concurreren? |
Citaat:
Ah oeps, nee, dat zal nooit gebeuren! |
Citaat:
|
Zolang Vlaanderen vastgeketend blijft aan de Belgische staat zal het er inderdaad alleen maar op achteruit gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be