![]() |
Respect voor Vlamingen, in Brussel en in federale ministeries
Ik kan er niet tegen !
Na het lezen van de volgende passage, moet het me van het hart: wij moeten dringend twee onafhankelijke landen worden. Hier gaan we: Citaat:
titel: Vier weken dezelfde kleren in de cel LEEFOMSTANDIGHEDEN VORST DRAMATISCH |
Over hoeveel Nederlandstaligen zou het gaan in Vorst?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik minacht je voor jouw minachting van de rechten van Vlamingen. |
Citaat:
Wel, ik dacht dat het duidelijk was: de directie van die gevangenis minacht de Vlamingen; de inspectie van de fod Justitie die niet ingrijpt, minacht de Vlamingen. Ik dacht dat zoiets overduidelijk was. Of begrijp ik jou verkeerd ? |
Citaat:
Ik deel je mening, hoor, maar ik hoef die dwazen hun respect al lang niet meer. Het wordt effectief tijd om deze onstaat te verwijzen naar de vergeetput en naar geschiedenisboeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwijgen en belastingen betalen Schoof, of je krijgt die folder ook!
Zoiets is schering & inslag. |
Citaat:
|
Citaat:
als ik in Frankrijk een misdrijf zou plegen, dan reken ik niet op een Nederlandstalige brochure met 'rechten en plichten in la prison'. Eens na de onafhankelijkheid van Vlaanderen, zal ik wel pleiten voor meertalige brochures in Vlaamse gevangenissen. (uit respect voor de mens, dus niet alleen voor de info in het hoofdstuk "repatriëring") |
Citaat:
En dat is simpelweg het recht op zelfbestuur voor Vlaanderen. Want het gaat niet anders in dit onland. |
19 burgemeesters En een parlement
|
Citaat:
Onze economie is performant, die van hen is een ruïne. Onze attitude is modern en maakt een kans in de wereld van morgen, die van hen is statisch en een ramp. Waarom, waarom in godsnaam, concludeer jij uit dit brochuurtje dat we moeten scheiden en niet dat we hen asap een toontje lager zullen doen zingen...?8O Ik zal het je vertellen: omdat wij nog steeds onnozele schapen willen zijn en zij doortrapte slimmeriken. En dat zal helemaal niet veranderen als je je van hen afscheidt. Zij zullen je nog steeds te slim af blijven. |
Citaat:
welke delen daarin steun jij nog niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be