![]() |
Kijk Di Rupo is extreem rechts
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...riminelen.aspx
Of is niet extreem-rechts zijn eigenlijk een titel die te maken heeft met de juiste vrienden en contacten hebben? |
ik zou eerder zeggen: "Kijk, Di Rupo is een Vlaming".
aja, dat is hetzelfde als jouw titel, volgens sommigen toch hier. |
Citaat:
Of met de linkies die zichzelf willen wijsmaken dat zij hun "maakbaarheid van de maatschappij" (godbehoedons) op een rechtvaardige wijze kunnen doordrukken. Aan alle linkies: de realiteit laat zich niet sturen!!!!!!!!!!!! Het juridisch verbieden van partijen, meningen, houdingen, leitkultuurverworvenheden, enz zal nooit lukken behalve als het geimplementeerd wordt in een zee van bloed...kijk naar uw geschiedenis... |
Citaat:
Ik hoor het Gerolf Annemans op TV nog zeggen : maareuh ik geloof ook in de maakbaarheid van de maatschappij hoor. Enfin ja. Het moet nu we heel duidelijk zijn voor iedereen dat de onschendbaarheid van die PS-dame moet opgeheven worden zodat ze kan veroordeeld worden voor haar daden. |
nu ga je de populariteit van BDW zien kelderen, eindelijk klare taal. Jammergenoeg hebben alle vlamingen door dat hij een gespleten tong heeft. In het vlaams wat de vlamingen willen horen, in het waals wat de walen willen horen.
|
[quote]
Citaat:
Evenwel: als hij dat heeft gezegd dan vergist hij zich Citaat:
Zij moet een land krijgen waar zij haar visie en ideeen kan waarmaken...ik stel voor de Wallonië onafhankelijk wordt...dan kunnen zij hun visie in praktijk omzetten...dat zou trouwens het meest democratische zijn... kortom: men moet niet eerst de democratie verkrachten door zulk krapuul zeggingschap te geven over een land/staat/volk waar zij noch verkozen noch electoraal afgestraft kan worden om daarna te komen janken dat wij "er iets zouden moeten aan doen"...typisch Vlaamse kalimerogezeik... PS: ik heb het hier helemaal niet over jou hé Nar...ik bedoel dus de Vlaamse opiniekneders die daar nu een affaire van maken terwijl zij naar de hemeltergende onrechtvaardigheid die aan de grondslag van zulke calamiteiten liggen in alle talen zwijgen...de lafaards... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik daarentegen heb uw medelijden niet nodig...marx manneke... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be