Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kijk Di Rupo is extreem rechts (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169342)

Steben 29 maart 2012 08:38

Kijk Di Rupo is extreem rechts

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...riminelen.aspx

Of is niet extreem-rechts zijn eigenlijk een titel die te maken heeft met de juiste vrienden en contacten hebben?

vlijmscherp 29 maart 2012 08:44

ik zou eerder zeggen: "Kijk, Di Rupo is een Vlaming".

aja, dat is hetzelfde als jouw titel, volgens sommigen toch hier.

Fieseler 29 maart 2012 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 6051603)
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...riminelen.aspx

Of is niet extreem-rechts zijn eigenlijk een titel die te maken heeft met de juiste vrienden en contacten hebben?

Ik heb medelijden met de luttele pocolinkies die amechtig de schijn willen ophouden van "hun" legalistische of moreel verantwoordelijke maatschappij......
Of met de linkies die zichzelf willen wijsmaken dat zij hun "maakbaarheid van de maatschappij" (godbehoedons) op een rechtvaardige wijze kunnen doordrukken.

Aan alle linkies: de realiteit laat zich niet sturen!!!!!!!!!!!!

Het juridisch verbieden van partijen, meningen, houdingen, leitkultuurverworvenheden, enz zal nooit lukken behalve als het geimplementeerd wordt in een zee van bloed...kijk naar uw geschiedenis...

Nar 29 maart 2012 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6051646)
Ik heb medelijden met de luttele pocolinkies die amechtig de schijn willen ophouden van "hun" legalistische of moreel verantwoordelijke maatschappij......
Of met de linkies die zichzelf willen wijsmaken dat zij hun "maakbaarheid van de maatschappij" (godbehoedons) op een rechtvaardige wijze kunnen doordrukken.

Het juridisch verbieden van partijen, meningen, houdingen, leitkultuurverworvenheden, enz zal nooit lukken behalve als het geimplementeerd wordt in een zee van bloed...kijk naar uw geschiedenis...

Ik hoor het Gerolf Annemans op TV nog zeggen : maareuh ik geloof ook in de maakbaarheid van de maatschappij hoor. Enfin ja.
Het moet nu we heel duidelijk zijn voor iedereen dat de onschendbaarheid van die PS-dame moet opgeheven worden zodat ze kan veroordeeld worden voor haar daden.

brother paul 29 maart 2012 09:24

nu ga je de populariteit van BDW zien kelderen, eindelijk klare taal. Jammergenoeg hebben alle vlamingen door dat hij een gespleten tong heeft. In het vlaams wat de vlamingen willen horen, in het waals wat de walen willen horen.

Fieseler 29 maart 2012 09:53

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nar (Bericht 6051656)
Ik hoor het Gerolf Annemans op TV nog zeggen : maareuh ik geloof ook in de maakbaarheid van de maatschappij hoor. Enfin ja.

Ik heb hem dat in zijn boeken en interviews nooit weten vetrtellen.
Evenwel: als hij dat heeft gezegd dan vergist hij zich

Citaat:

Het moet nu we heel duidelijk zijn voor iedereen dat de onschendbaarheid van die PS-dame moet opgeheven worden zodat ze kan veroordeeld worden voor haar daden.
Helemaal niet.
Zij moet een land krijgen waar zij haar visie en ideeen kan waarmaken...ik stel voor de Wallonië onafhankelijk wordt...dan kunnen zij hun visie in praktijk omzetten...dat zou trouwens het meest democratische zijn...

kortom: men moet niet eerst de democratie verkrachten door zulk krapuul zeggingschap te geven over een land/staat/volk waar zij noch verkozen noch electoraal afgestraft kan worden om daarna te komen janken dat wij "er iets zouden moeten aan doen"...typisch Vlaamse kalimerogezeik...

PS: ik heb het hier helemaal niet over jou hé Nar...ik bedoel dus de Vlaamse opiniekneders die daar nu een affaire van maken terwijl zij naar de hemeltergende onrechtvaardigheid die aan de grondslag van zulke calamiteiten liggen in alle talen zwijgen...de lafaards...

Den Duisteren Duikboot 29 maart 2012 10:53

Citaat:

Elke politieke strekking gaat uit van de maakbaarheid van de maatschappij. De maakbaarheidsgedachte is de kern van het politieke.

Marxmannetje 29 maart 2012 11:02

Citaat:

Ik heb meer medelijden met jou dat jij niet anders kan dan kakken op allochtonen en links, zoals de meesten hier. Dat is nu eenmaal de hobby van een verzuurde ouwe vent als jij.

Fieseler 29 maart 2012 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 6051778)
Ik heb meer medelijden met jou dat jij niet anders kan dan kakken op allochtonen en links, zoals de meesten hier. Dat is nu eenmaal de hobby van een verzuurde ouwe vent als jij.

Als u toch in staat zou zijn om gevoelens als daar zijn "medelijden" te koesteren (hetgeen ik gezien de ons gekende geschiedenis heel erg betwijfel), dan koestert u die beter tav de honderden miljoenen slachtoffers die het marxisme al heeft gemaakt.
Ik daarentegen heb uw medelijden niet nodig...marx manneke...

Fieseler 29 maart 2012 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 6051768)
Elke politieke strekking gaat uit van de maakbaarheid van de maatschappij. De maakbaarheidsgedachte is de kern van het politieke.

neen

Henri1 29 maart 2012 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6051610)
ik zou eerder zeggen: "Kijk, Di Rupo is een Vlaming".

aja, dat is hetzelfde als jouw titel, volgens sommigen toch hier.

Di Rupo is een staatsman.

vlijmscherp 29 maart 2012 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6051817)
neen

toch wel, elke politieker tracht met wetten de maatschappij te ordenen en dus te maken.

vlijmscherp 29 maart 2012 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6051830)

voor de Franstaligen wsl wel.

SDG 29 maart 2012 12:38

Citaat:

La Belgique lui appartient.

Lavox 29 maart 2012 12:43

Citaat:

Ah en leg dat eens uit, wat is dat, zo'n staatsman? :-D

vlijmscherp 29 maart 2012 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lavox (Bericht 6051901)
Ah en leg dat eens uit, wat is dat, zo'n staatsman? :-D

iemand die ervoor zorgt dat België niet splitst en dat de voorrechten van de Franstaligen gehandhaafd blijven.

Lavox 29 maart 2012 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6051908)
iemand die ervoor zorgt dat België niet splitst en dat de voorrechten van de Franstaligen gehandhaafd blijven.

Ah Di Rupo is dus gewoon één van de...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be