Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Groot gelijk !! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169346)

pegasus6869 29 maart 2012 09:07

Groot gelijk !!

http://www.nieuwsblad.be/article/det...aved=1#reageer

GROOT GELIJK !!! heeft ze.

Amon_Re 29 maart 2012 10:31

Nu woord houden en die hongerstakers hebben dan de keuze: Vertrekken of creperen.

Ik zou er persoonlijk reeds een frietkot voorzetten kwestie van wat zout rond te strooien.

mkb 29 maart 2012 10:44

Ik had wel kunnen raden dat Maggie geen begrip heeft voor hongerstakingen. Misschien hadden ze moeten dreigen met een aanslag op het Ijsboerke.

Maar goed, als ze volhard en zich geen stokken in de wielen laat steken door de sossen krijgt ze toch al wat geloofwaardigheid.

Fieseler 29 maart 2012 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 6051753)
Ik had wel kunnen raden dat Maggie geen begrip heeft voor hongerstakingen. Misschien hadden ze moeten dreigen met een aanslag op het Ijsboerke.

Ma

:lol:

De schoofzak 29 maart 2012 11:43

Ik zou wel eens willen weten wie die mensen aangeraden heeft om een hongerstaking te beginnen.

Want naar mijn begrip is dat een soort intellectuele slagen en verwondingen, met eventueel de dood tot gevolg.

Meuh 29 maart 2012 19:06

Dit is ook gewoon de enige juiste reactie: nu toegeven is gewoon aanleiding geven tot meer van dat!
(alleen kon haar motivatie wel wat beter: ipv te stellen dat het niet opgaat om eerst in hongerstaking te gaan en dan pas een aanvraag in te dienen had ze beter gezegd dat een hongerstaking NOOIT/JAMAIS/NIE leidt tot eender wat, of ze nu al een aanvraag indienden of niet! Chantage werkt niet moet de duidelijke boodschap zijn!

Pericles 29 maart 2012 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meuh (Bericht 6052378)
Dit is ook gewoon de enige juiste reactie: nu toegeven is gewoon aanleiding geven tot meer van dat!
(alleen kon haar motivatie wel wat beter: ipv te stellen dat het niet opgaat om eerst in hongerstaking te gaan en dan pas een aanvraag in te dienen had ze beter gezegd dat een hongerstaking NOOIT/JAMAIS/NIE leidt tot eender wat, of ze nu al een aanvraag indienden of niet! Chantage werkt niet moet de duidelijke boodschap zijn!

Bovendien spelen ze vals , ze drinken suikerwater en eten vitamines. :roll:

Meuh 29 maart 2012 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6052380)
Bovendien spelen ze vals , ze drinken suikerwater en eten vitamines. :roll:

Gewoon verplichte sondevoeding en geen media-aandacht meer!

job 29 maart 2012 19:16

Hoe lang hongerstaken ze al ?
Hadden ze -zonder te foefelen- al dood geweest ?

Meuh 29 maart 2012 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door job (Bericht 6052383)

Ja, dat denk ik heel zeker wel ja! Ergens vanaf januari... Zonder eten weet ik niet zo heel zeker, maar zo lang kan je echt niet zonder drinken!

Henri1 29 maart 2012 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6051738)
Nu woord houden en die hongerstakers hebben dan de keuze: Vertrekken of creperen.

Ik zou er persoonlijk reeds een frietkot voorzetten kwestie van wat zout rond te strooien.

Gelukkig is zij niet in hongerstaking. ;-)

Pericles 29 maart 2012 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door job (Bericht 6052383)

Zonder vocht hou je het geen week vol.

omaplop 29 maart 2012 19:52

Ze zien er alleszins niet terminaal uit, maar blijkbaar krijgen ze sondevoeding!!

Als dat hongerstaken is.

Trouwens , wie zal voor de geneeskundige verzorging betalen als ze naar het ziekenhuis worden gebracht???

Dat alles georchestreerd is, is al langer geweten, dus gelukkig laat De Block zich niet chanteren, als ze zich niet laat dwingen door de PS!!

Xenophon 29 maart 2012 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 6052425)
Ze zien er alleszins niet terminaal uit, maar blijkbaar krijgen ze sondevoeding!!

Als dat hongerstaken is.

Trouwens , wie zal voor de geneeskundige verzorging betalen als ze naar het ziekenhuis worden gebracht???

Dat alles georchestreerd is, is al langer geweten, dus gelukkig laat De Block zich niet chanteren, als ze zich niet laat dwingen door de PS!!

Is het daarom dat de OVLD de broek heeft laten zakken en voorover gebogen staat voor de PS?

Amon_Re 29 maart 2012 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meuh (Bericht 6052378)

"You're going back. Either alive or in a box"

Amon_Re 29 maart 2012 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6052498)
Is het daarom dat de OVLD de broek heeft laten zakken en voorover gebogen staat voor de PS?

Maggie sukkelt met haar flexibiliteit :P

matthias999 29 maart 2012 22:23

Denkt zij zo terug stemme te winne??

Nice try...

Amon_Re 29 maart 2012 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 6052648)
Denkt zij zo terug stemme te winne??

Nice try...

Denk dat ze al content zijn als ze de bloeding (tijdelijk) stoppen

filosoof 29 maart 2012 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6052393)
Gelukkig is zij niet in hongerstaking. ;-)

Zeker van?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be