![]() |
Groot gelijk !!
|
Nu woord houden en die hongerstakers hebben dan de keuze: Vertrekken of creperen.
Ik zou er persoonlijk reeds een frietkot voorzetten kwestie van wat zout rond te strooien. |
Ik had wel kunnen raden dat Maggie geen begrip heeft voor hongerstakingen. Misschien hadden ze moeten dreigen met een aanslag op het Ijsboerke.
Maar goed, als ze volhard en zich geen stokken in de wielen laat steken door de sossen krijgt ze toch al wat geloofwaardigheid. |
Citaat:
|
Ik zou wel eens willen weten wie die mensen aangeraden heeft om een hongerstaking te beginnen.
Want naar mijn begrip is dat een soort intellectuele slagen en verwondingen, met eventueel de dood tot gevolg. |
Dit is ook gewoon de enige juiste reactie: nu toegeven is gewoon aanleiding geven tot meer van dat!
(alleen kon haar motivatie wel wat beter: ipv te stellen dat het niet opgaat om eerst in hongerstaking te gaan en dan pas een aanvraag in te dienen had ze beter gezegd dat een hongerstaking NOOIT/JAMAIS/NIE leidt tot eender wat, of ze nu al een aanvraag indienden of niet! Chantage werkt niet moet de duidelijke boodschap zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe lang hongerstaken ze al ?
Hadden ze -zonder te foefelen- al dood geweest ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zien er alleszins niet terminaal uit, maar blijkbaar krijgen ze sondevoeding!!
Als dat hongerstaken is. Trouwens , wie zal voor de geneeskundige verzorging betalen als ze naar het ziekenhuis worden gebracht??? Dat alles georchestreerd is, is al langer geweten, dus gelukkig laat De Block zich niet chanteren, als ze zich niet laat dwingen door de PS!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denkt zij zo terug stemme te winne??
Nice try... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be