![]() |
Servaiske gelooft nog in Sinterklaas!!
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ak...0074019118.htm
Citaat:
Denken ze nu echt dat dit misbaksel de vlamingen en walen gaat dichterbij brengen??8O Man man, ze zijn nog "geschifter" dan dat ik voordien dacht... :roll: Maarja, blijkbaar moeten we er ons maar bij neerleggen dat de walen nu meer rechten krijgen op ons vlaams grondgebied en dat wij hun maar op hun wenken moeten bedienen!! Want dat is toch normaal in dit onland? De vlaming die beminacht wordt op zijn eigen grondgebied door die arrogante fancophonen die weigeren om ook maar één woord nederlands te leren/spreken. Awel ze krijgen van mij een dikke middelvinger in de plaats!!!:evil: Servais = Supertfjeef. |
Wat voegt dit topic toe aan al die andere die je dagelijks opstart?
|
Dit akkoord zal de Franstalige dichter bij de Vlaming brengen. Enfin, toch bij die laatste zijn portemonnee.
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals jouw opmerking ook een deelaspect belicht. Er heerst hier dus een redelijke vrijheid om zijn mening te kunnen neerzetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zal integendeel de kloof tussen Nederlandstaligen en Franstaligen in de rand verbreden, nu mogen Franstaligen zelf kiezen voor welke rechter ze komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus eigenlijk zouden de walen zich ook moeten aanpassen moest de meerderheid van een waalse gemeente nederlandstalig zijn? Of blijven die gemeentens gewoon franstalig???:roll: Jij leeft duidelijk nog in Belgique de papa! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Petit Servaiske ontpopt zich als de grootste stand-up van het parlement.
|
Servais = (zn.) [m - de] dialectisch gallicisme van "service"; met Limburgse tongval
Volgens mij heeft Servais last van premature ejaculatie en een klein pietje en kickt hij daarom vooral op masochistische serviliteit. Wie kan mij anders die gecrispeerde smoel en de onmiskenbare frustratie verklaren? Servais ziet eruit alsof hij heel de dag in de geur van een urinoir vertoeft.. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon z'n neus zijn die te dicht bij z'n bek staat. ![]() |
Mij doet hij in die pose op die foto wat denken aan Mr. Bean.
|
Citaat:
... En dan zwijgen we nog even over gemeenten waar een meerderheid van de inwoners Turks of Arabisch spreekt... |
Langs Franstalige kant leggen ze dit akkoord uit als de eerste stap in de uitbreiding van Brussel. Vrede en stabiliteit? Don't think so.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be