![]() |
Wetteksten splitsing B-H-V goedgekeurd
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...35d7f32eb.aspx
Wat is er eigenlijk gaande deze week? Wordt er nog iets veranderd. Of blijft het bij een kieskring Vlaams-Brabant. En een kieskring Brussel. En de inwoners van de 6 faciliteiten gemeenten de keuze laten tussen Vlaams-Brabant en Brussel. Is dit zo wat kort waar het over gaat? En het gerechtelijk arrondissement is daar nog iets veranderd, iemand nieuws? |
Citaat:
|
ik opende hierover al een draadje deze morgen. :x
|
Citaat:
|
BHV wordt helemaal niet gesplitst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BHV is een schijnsplitsing, en verraad aan de Vlamingen door Vlamingen en de bij (grond)wet de superieure Walen. :twisted: :twisted:
Aan allen die vinden dat de spltsing een goede zaak is voor de Vlamingen, beantwoord eens volgende vraag -die iedereen met een politiek antwoord steeds weet te ontwijken: :arrow: Als alle Belgen bij wet gelijk zijn, waarom hebben de Walen extra faciliteiten/(grond)wetten nodig rondom Brussel? Het is begonnen om zogezegd de minderheid te beschermen, maar de minderheid is meerderheid geworden. Puur misbruik, minachting, onderdrukking... en dit met ons eigen geld :!: :twisted: Zonder scrupulus willen de Walen het Vlaams grondgebied innemen -te beginnen met Brussel-, willen/kunnen geen woord Nederlands spreken - :arrow: hoe verklaar je de verdere verfransing, want het zal toch niet zijn omdat de Walen Nederlands willen/kunnen spreken... :twisted: Dit mogen de voorstanders ook eens uitleggen. Het is de fout van ons Vlamingen om ons te blijven aanpassen aan de Walen, en hun taal te spreken. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat was nog niet eens zolang geleden effe anders! De oogkleppen, maw, bedekken uw ogen. ___________________ Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! |
[quote=Het Oosten;6053188]Ik zie, noch hoor (alhoewel ik goed luister), geen enkele Vlaamse burgermeester in de Rand nog protesteren over BHV.
En dat was nog niet eens zolang geleden effe anders! De oogkleppen, maw, bedekken uw ogen. Precies of die burgemeester (hoofdzakelijk CD&V'ers en O-VLD'ers) alleen de Rand bevolken. Wacht maar eens af wat er na 14 oktober 2012 met hen zal gebeuren! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Bij het Egmontpakt was het wel anders. Toen kregen ze de massa nog mee. Massa die zich massaal heeft laten bedotten dan door de Vlaams-natiobnalisten. Want, zelfs toen, zaten ze verkeerd die Vlaams-nationalistische kornuiten! Immers, hadden we dat pakt maar aanvaard. Maar ja, de Vlaams-nationalisten wisten weer beter. Ze weten niks beter, neem dat maar van me aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou tijd worden dat het hele BH-V circus in de geschiedenisboeken verdwijnt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be