![]() |
Het tjeefste interview aller tijden!
|
Citaat:
Wat een wajgelijke parvenu zeg. |
There are no Americans in Bagdad!
|
Citaat:
We ( de belastingbetaler ) moeten naar de toekomst kijken , ( hoe ? hoe we dat moeten betalen ? ) Deze uitspraken zijn typisch voor de politiek van T'Jeven geleid door advocaten . zo pleit men voor criminelen . |
Er zijn in ander landen voor minder oorlogen uitgebroken...
Walgelijke vent... hier zijn idd geen worden voor. |
Volgens Nigel Farage heeft Herman Van Rompuy “the charisma of a damp rag and the appearance of a low grade bank clerk”, maar zo te zien is die Wouter Beke zo mogelijk nog onbetekenender.
Nu, het belangrijkste is niet het voorkomen maar de inhoud, zult u zeggen. Het probleem is dat dit bij die jongen zowat nul is. En zeggen dat er zelfs mensen zijn die voor dat manneke stemmen. Ongelooflijk ! |
Citaat:
En in het bijzonder van Markske... |
Citaat:
|
Citaat:
Een sympathiek gastje,beetje onhandig én met twee linkerhanden,en laat daar Woutertje nu nét fysiek op gelijken...;-) Edit,den deze hier mét brilletje.... http://www.youtube.com/watch?v=cfzsu...eature=related |
Woorden schieten mij te kort
|
Citaat:
Dat televisiespektakel lijkt helemaal niet mijn ding, maar ik heb niettemin het vermoeden dat er onder de linkeroksel van “Markske” meer intelligentie schuilt dan in gans Wouter Beke. |
Citaat:
|
Echt, dees is gewoon flagrant liegen
|
Lijkt mij meer een smeekbede om CD&V ver onder de kiesdrempel te laten belanden. :evil:
|
Wat is er eigenlijk letterlijk gezegd? Ik ben te lui om te kijken nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bach, Beke, vernieuwend? Echt wel de oude CVP-stijl zonder meer! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be