![]() |
De veiligheid van Di Rupo is bedreigd ! Alarm !! We zitten hier in de Far West
Het is niet de Schoof die dat zegt, dat zijn veiligheid bedreigd is. Maar hij heeft het wel gelezen in de gazet !
link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120330_069 titel: Premier Di Rupo bezoekt Gent en het gaat om deze zin: Citaat:
Want een aantal mensen wil een boodschap uitdragen aan Di Rupo, door middel van het democratische en grondwettelijke recht van meningsuiting, èn vrijheid van vereniging (beide basis van het recht op betogen ...). Wel, dat men dat toch gewoon zegt, in plaats van te liegen gelijk een schoolkind dat betrapt wordt met een stripboek waar dit niet mag. En welke conclusie trekt de Schoof daar uit: er gaan geen 'parler vrai' uit van deze minderheidse meerderheid. Ze voelen zich zelf niet goed in hun vel. Ze weten het dat ze zichzelf een politieke maagzweer aan het kweken zijn. |
Citaat:
Maar waarschijnlijk snapt ie er dan niet veel van zonder vertaaloortje! |
Citaat:
|
Citaat:
Wie zijn "de" Vlamingen trouwens? |
Ik hoop dat'm verkeerd rijdt verdomme!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Mmm, bij nader inzien neem ik hier enig risico... ;-)) |
Citaat:
Maar met "de waarheid" bedoelen wij natuurlijk eens goed onze mening zeggen. Een mening die, of je het nu wilt of niet wilt, heel dicht tegen de waarheid aanligt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, de Vlamingen houden zo van Di Rupo, hij zal schrik hebben om verpletterd te worden door een overenthousiaste bende fans.
|
Citaat:
|
Citaat:
nu knijp je je billen wel toe hé. Maar wat ik wou zeggen: je reageert wel, maar je reageert niet op hèt punt. En hèt punt van deze draad is: men liegt omtrent de veiligheid van Di Rupo en daarvoor houdt men zijn reilen en zeilen, bij een bezoek aan "Vlaanderen" en aan "Vlaamse steden, gemeenten en bedrijven" in het verborgene. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
:sleeping: |
Citaat:
Di Rupo wordt bedreigd in zijn veiligheid; of hij wordt niet bedreigd in zijn veiligheid. Laat me niet lachen. |
Citaat:
- Elio Di Rupo verkeerd in levensgevaar in Vlaanderen als men weet waar hij gaat gaan - Elio wenst geen spontane betogingen of wat dan ook te zien. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be