![]() |
Peeters zal niet naar de federale regering overstappen
Peeters laat in zijn kaarten (blijven de tsjeven de grootste partij?) en in zijn politieke ziel (zal niet overstappen want Vlaanderen en confederalist ...) kijken.
Dat gebeurt niet zo vaak in de politiek. Ik vrees dat dit hem geen windeieren gaat leggen. Alhoewel, hoeveel kiezers lezen dit artikel en onthouden het ? http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120331_026 Kris Peeters wil na 2014 niet in federale regering Mocht links niet meer werken: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kris Peeters is zich de boel aan het warm maken voor zijn overstap naar de N-VA. Deze overstap is reeds lang geleden voorspeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou hem trouwens welkom heten. |
Citaat:
En dat er echt mensen zijn die daar blijven intrappen, arm Vlaanderen. |
Citaat:
dit zou nochtans super zijn, niet noodzakelijk omwille van de figuur van peeters, maar omwille van dat hij de laatste sterke man is bij cd&v. Als hij er weg loopt, dan zijn ze de kop volledig kwijt en zal alles dat nog enigszins centrum rechts is en voor cd&v stemt, weglopen dat het niet mooi is. Inclusief hun unizo-structuren die nog wat stand houden |
Deze is om in te kaderen, heeft zijn partij het laatste half jaar niet safe gespeeld en de postjes gegrepen tegen elke prijs?
|
Citaat:
Citaat:
De CD&V heeft maar één smoel en dat is de zijne. Vanackere telt al niet meer mee. |
Citaat:
Dus: waar gaat dit artikel over? Een beroepsleugenaar heeft een eerder gebruikte leugen gereproduceerd..... |
Ik ben een nva'er.
Ik kijk soms naar de mensen van het Belang, en zie daar mensen die enerzijds dicht bij mij staan, en anderzijds mensen die ver van mij staan. Idem dito voor de andere partijen. Die ver van mij staan, verdienen niet meer dan de (politieke !!) doodstraf; die dicht bij mij staan mogen blijven leven. Niet teveel eten natuurlijk en just maar genoeg drinken, maar toch blijven leven. Ik bedoel maar: als je iedereen van de andere partijen systematisch afbrandt, dan behaal je best een absolute meerderheid. Tenzij je echt alleen in de woestijn graag staat te roepen. |
Geloof nooit nen t'jeef ze draaien gelijk de wind .
Peeters is hem bezig met zeer populair te maken in Vlaanderen en daarna met zijn stemmen , zijn power , een blok vormen tegen meer vlaamse bevoegdheid binnen het fedrerale kader . De federale zal hem met andere woorden eerst stemmen laten ronselen in Vlaanderen en daarna de power wegnemen door hem binnen te halen in de federale . en met dergelijke trucjes proberen t'jeeven de power te bewaren . en dat Vlaanderen daarbij in de voet geschoten zal worden kan hun gewoon niet schelen . |
Desnoods een premierschap als snoepje . politic spel a la t'jeeven
|
Dit is een formele bevestiging van de politieke realiteit......
De Federale regering is geen plaats meer waar een politicus met echte ambitie,en de bedoeling een echt bestuursteam te vormen,nog thuishoort.... Enkel boekhouders hebben daar nog een plaats. We hebben allemaal gezien hoe Yves Leterme van "halfgod" (Vlaams Minister-President) naar "loodgieter" (een soort Super Mario die een rottig pijpensysteem moest superviseren) vervallen is.... |
Citaat:
|
Wie gelooft er nu nog een tjeef??
"We onderhandelen NIET zonder nva!!" "Geen regering ZONDER nva!!" "Ik zal een minderheidsregering bestrijden van Opgrimbie tot in De Panne" "Er mogen geen franstalige magistraten in Vlaanderen komen, dat is gewoon een brug te ver!!" :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be