![]() |
Is Asus een goed merk notebook ?
Ik heb nog nooit van dat merk gehoord en heb ook weinig verstand van dat soort zaken.
Haar 3 jaar oude laptop moet nu al vervangen worden. Maar is Asus beter of slechter dan bv HP of Samsung ? |
Ik heb zelf een ASUS K73S waar ik tot nu toe tevreden van ben. De kwaliteit van laptops van de grote merken is ongeveer gelijk.
![]() Wat ik je zou aanraden is, als je niets kent van computers ga dan niet naar een winkel maar bestel er één online. Als je een winkel binnenstapt zullen ze je gegerandeerd dingen proberen aansmeren die je als doorsnee gebruiker niet nodig hebt zoals een SSD. |
Citaat:
|
Citaat:
Zorg dan wel bij aankoop dat ge iemand mee hebt die iets van computers kent, zodat die u wat raad kan geven wat ge al dan niet nodig hebt. |
Citaat:
Persoonlijk vind ik ze toch beter dan HP (ook niet zo slecht), van Samsung heb ik echter nog nooit een laptop gebruikt. Heb ook goede ervaring met het online aankopen van die dingen in Nederland. Via pricewatch op tweakers.nl zoek ik altijd de beste shop. |
Dus uit de grafiek blijkt dat Asus juist erg goed is!
|
MacBook > alle laptops ter wereld
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar de grafiek lijkt me nogal fishy. Gateway bestaat volgens mij al jaren niet meer. |
Hartelijk dank voor de info ook namens mijn dochter! ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou er eerst eens met de wagen over rijden en kijken of ie dan nog werkt. |
Ik heb vroeger ook een Asus gehad en was daar tevreden over.
HP moet ik nooit meer hebben als notebook. Nooit meer. |
Citaat:
- snellere opstarttijd (en wake-up time!) - minder stroomverbruik - minder geluid Dat zijn toch allemaal voordelen waar ook een 'gewone gebruiker' veel mee is. Zeker voor een laptop. Als 128 gig genoeg is, is dat het overdenken misschien wel waard. Als het enkel voor facebook/e-mail en wat tekstverwerking is, dan is een laptop op zich weggegooid geld. Een 300 euro Asus EEEtje kan dat ook. |
ik heb zo'n ultradun asus laptopke, kost ongeveer 700euro, en is heel stabiel dingske, het is een van mijn stabielste PC's die ik heb, en ik heb er een stuk of 12 staan.
mijn zoon zijn HP geeft gans de tijd blue screens, en een mini HP laptopke is dan effe gecrasht na eenjaartje gebruiken.D us ja ik zie meer graten in Asus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik werk al 2 jaar met een asus eee-netbook van 399 euro, werkt perfect. Voor huis tuin en keuken gebruik meer dan voldoende. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be