![]() |
Honderden orang-oetans gedood dankzij palmolie.
Boycot dat spul. De mens is het ware beest op deze planeet.
Lees maar: http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...efirma-s.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
stap 2; subsidies voor zelfmoord. Beetje kostelijk voor de laatsten maar kom. |
Citaat:
Na de oeran-oetang wacht de tijger en de neushoorn hetzelfde lot. |
Citaat:
|
Citaat:
Het enige wat men wil redden is onze eigen habitat. Indien die habitat wordt vernietigd en de mensheid uitsterft is er geen kat die nog maalt over het redden van de planeet. Net zomin als er een kat maalde over de uitgestorven dinosaurussen, het verdwijnen van Pangea of orkaanuitbarstingen toen er nog geen mens woonde. Get real. |
Citaat:
Dieren sterven inderdaad uit, maar boycots helpen hier niets tegen. Het gaat trouwens slechts om een vermoeden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of is het toeval dat er op elk platgebrand gebied, telkens direct plantage grond kwam en de geruchten dat bedrijven hierover betalen al jaren aanhouden?
|
Citaat:
Indien de mensheid uitsterft dan wordt alles weer normaal. Mijn woorden, hoor. Ik zou dat echt willen meemaken. Genieten van hoe een stad overwoekerd wordt. Als de mensheid uitsterft, dan is de planeet gewoon al gered. Zo eenvoudig is het. Het natuurlijk organisme heeft lak aan onze kalendertjes. Maar goed ook. |
Citaat:
Orang-oetangs die in die plantages nog durven fourageren worden weggejaagd of afgeschoten en in het beste geval staan er gesponserde mensen klaar om die beesten te vangen, op te kalefateren en efkens in een voorlopig nog veilig fourageergebied vrij te laten. Iedereen kent wel de opvangcentra voor de jongen. Dat is dweilen met de kraan open. Nog efkens een glimpje redden van een wereld die al lang kapot is. Ik zie het qua fauna planeetsgewijs gezien heel zwart in. Er zijn initiatieven maar dat zijn druppeltjes op een hete plaat. In het beste geval gaat men voldoende DNA hebben van diersoorten in dierentuinen die bezig zijn met fokprogramma's. In dat stadium is de zaak al om zeep. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben blij dat je dat inziet, nu de rest nog. |
Citaat:
We hebben echt niet het alleenrecht op deze bol. Integendeel. Evolutionair gezien... Wij doen de bol kapot en dat heeft nog geen enkele levenssoort hier ons voorgedaan. Dus; zò slim zijn we nu ook weer niet he!? |
Citaat:
|
Citaat:
Zo worden neushoorns, olifanten, tijgers, enz tot uitsterven bejaagd door bijgeloof en geldgewin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be