Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De migrant is geen mens (https://forum.politics.be/showthread.php?t=1695)

Mens 24 januari 2003 15:32

Vandaag gaat het slecht maar het ligt niet aan de speculatieve golven, het ligt ook niet aan de multinationals die nog steeds superwinsten boeken. Het ligt ook niet aan de ondermijning van de sociale verworvenheden. Nee hoor, der is volksvreemd gespuis in onzer contreien. Profiteren doen zijn van onzer teerbeminde sociale zekerheid en erger nog ze pikken onze jobs en in het weekend terroriseren ze ons met brutaal geweld. Daarna bouwen ze moskeeën, ze prediken haat, ze dragen chadors en djelebahs, ze slagen allemaal hun vrouwen, ze willen de sharia invoeren, ze maken express veel kinderen om ons kindergeld af te snoepen. Ze nemen de bankjes af van ouwe mevrouwtjes, rijden rond in BMW's, terwijl ze werkloos zijn, hoe zouden ze aan dat geld geraken...

En dan heb je de nieuwe, die zijn pas echt gevaarlijk, we moeten deze concentreren in asielkampen.

De migrant is geen mens, heeft geen dromen, hij is niet fier op de kleine die zijn eerste stapjes zet, hij laat geen traan wanneer zijn moeder overleden is, hij voelt zich nooit eenzaam, hij is niet blij als zijn dochtertje thuis komt met een goed rapport...

De migrant moet goed beseffen dat hij ondergeschikt is, dat zijn godsdienst verachterlijk is, dat er voor hem geen plaats is in een onze gastvrije samenleving.

alpina 24 januari 2003 16:40

Niet goed geslapen?????? 8O

Ik veronderstel dat je hier geen zinnige reactie op verwacht. :?

Mens 24 januari 2003 16:42

Allez doe eens een poging

vlaanderen72 24 januari 2003 17:23

De eerste passage daarkan ik je in volgen, en de laatste paar zinnen ook.
Alleen het middenstuk laat te wensen over. :wink: :D
Je maakt er engeltjes van en dat zijn ze niet.
Hand in hand terug naar eigen land. :lol:

Supe®Staaf 24 januari 2003 21:54

@Humanist
Welkom op dit forum.
Ik vrees dat jouw fraaie ironisch-sarcastische tekst voor sommigen niet voldoende opgesmukt is met de nodige smileys. :?
Alvast een welgemeend proficiat.

vlaanderen72 24 januari 2003 22:15

Hoe meer smileys hoe meer vreugde. :wink: :lol: 8) :D :P

Darwin 24 januari 2003 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Humanist
Vandaag gaat het slecht maar het ligt niet aan de speculatieve golven, het ligt ook niet aan de multinationals die nog steeds superwinsten boeken. Het ligt ook niet aan de ondermijning van de sociale verworvenheden. Nee hoor, der is volksvreemd gespuis in onzer contreien. Profiteren doen zijn van onzer teerbeminde sociale zekerheid en erger nog ze pikken onze jobs en in het weekend terroriseren ze ons met brutaal geweld. Daarna bouwen ze moskeeën, ze prediken haat, ze dragen chadors en djelebahs, ze slagen allemaal hun vrouwen, ze willen de sharia invoeren, ze maken express veel kinderen om ons kindergeld af te snoepen. Ze nemen de bankjes af van ouwe mevrouwtjes, rijden rond in BMW's, terwijl ze werkloos zijn, hoe zouden ze aan dat geld geraken...

En dan heb je de nieuwe, die zijn pas echt gevaarlijk, we moeten deze concentreren in asielkampen.

De migrant is geen mens, heeft geen dromen, hij is niet fier op de kleine die zijn eerste stapjes zet, hij laat geen traan wanneer zijn moeder overleden is, hij voelt zich nooit eenzaam, hij is niet blij als zijn dochtertje thuis komt met een goed rapport...

De migrant moet goed beseffen dat hij ondergeschikt is, dat zijn godsdienst verachterlijk is, dat er voor hem geen plaats is in een onze gastvrije samenleving.

D'r zit veel waarheid in jouw tekst, Humanist.

En dan denk ik in de eerste plaats aan de tekst in het vet. De rest is inderdaad wat zwakjes.

:twisted:

C uit W 25 januari 2003 18:06

@ humanist, op wat baseer je je als je zegt dat de islam NIET achterlijk is?

Bolsjewiek 11 mei 2007 21:51

[quote=Mens;40914]Vandaag gaat het slecht maar het ligt niet aan de speculatieve golven, het ligt ook niet aan de multinationals die nog steeds superwinsten boeken. Het ligt ook niet aan de ondermijning van de sociale verworvenheden. Nee hoor, der is volksvreemd gespuis in onzer contreien. Profiteren doen zijn van onzer teerbeminde sociale zekerheid en erger nog ze pikken onze jobs en in het weekend terroriseren ze ons met brutaal geweld. Daarna bouwen ze moskeeën, ze prediken haat, ze dragen chadors en djelebahs, ze slagen allemaal hun vrouwen, ze willen de sharia invoeren, ze maken express veel kinderen om ons kindergeld af te snoepen. Ze nemen de bankjes af van ouwe mevrouwtjes, rijden rond in BMW's, terwijl ze werkloos zijn, hoe zouden ze aan dat geld geraken...

De migrant moet goed beseffen dat hij ondergeschikt is, dat zijn godsdienst verachterlijk is, dat er voor hem geen plaats is in een onze gastvrije samenleving.[/quote

Nog wel goed bij je hoofd?
Toevallig de voorbije 60 jaar gemist? Indien niet zou je wel weten hoe de besnorde Duitser jouw ideeën, naar jouw maatsteven waarschijnlijk mooi, uitgevoerd heeft. 6 miljoen Joden... zouden 6 miljoen vergaste Moslims genoeg voor je zijn?
Toevallig lid van VB (of van de KKK, maar wat is het verschil)?

Herr Oberst 11 mei 2007 21:59

[quote=Bolsjewiek;2655512]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mens (Bericht 40914)

De migrant moet goed beseffen dat hij ondergeschikt is, dat zijn godsdienst verachterlijk is, dat er voor hem geen plaats is in een onze gastvrije samenleving.[/quote

Nog wel goed bij je hoofd?
Toevallig de voorbije 60 jaar gemist? Indien niet zou je wel weten hoe de besnorde Duitser jouw ideeën, naar jouw maatsteven waarschijnlijk mooi, uitgevoerd heeft. 6 miljoen Joden... zouden 6 miljoen vergaste Moslims genoeg voor je zijn?
Toevallig lid van VB (of van de KKK, maar wat is het verschil)?

Ik hoop dat u doorhebt dat het hier om een ironische tekst gaat?

Uh-Huh 11 mei 2007 22:25

Citaat:

Geweldige zin. :-D

Bolsjewiek 12 mei 2007 13:09

[quote=Herr Oberst;2655521]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek (Bericht 2655512)

Ik hoop dat u doorhebt dat het hier om een ironische tekst gaat?

Ironisch of niet, er zijn op deze site genoeg mensen die het zouden menen.

Bhairav 12 mei 2007 13:22

Citaat:

Ik verveel mij ook met zo'n slecht weer...:-(

baseballpolitieker 12 mei 2007 13:29

Welke idioot haalt deze oeroude tekst boven???:twisted:

liberalist_NL 12 mei 2007 13:44

Citaat:

Het is niet alleen onzin, het is ook contradictio.

An Arkos 12 mei 2007 15:59

ahem, ik merk een lichte vorm van ironie in de begintekst.

1handclapping 12 mei 2007 16:05

Wij zijn allemaal migranten, we verblijven hier slechts héél tijdelijk.

Hoogmoed 13 mei 2007 06:22

mens...

Heb jij een snorretje en een blesje....:hitler:
Kerel jij bent 50 jaar te laat geboren, jouw gespuis hebben ze in de Nurnberg processen aan de galg gehangen.
Ik wist dat het de verkeerde weg opging in vlaanderen maar met jouw tekst besef ik dat we er al zijn op die weg.
Volgens mij ben jij de volgende Van Temsche kerel.

Hoe laag kan een mens vallen, zeer laag als ik jouw tekst lees.
Als dit Vlaanderen moet voorstellen... , dan schaam ik mij als Vlaaming.
Wat een bende idioten die dit verheerlijken.

No Oil = back to the trees !!!

Bolsjewiek 13 mei 2007 08:21

Ik hoop dat deze tekst idd ironisch is, maar na enkele dagen forummen weet ik dat sommigen hier het zouden menen.:-( :-( :-(

Herr Oberst 13 mei 2007 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek (Bericht 2657376)
Ik hoop dat deze tekst idd ironisch is, maar na enkele dagen forummen weet ik dat sommigen hier het zouden menen.:-( :-( :-(

De tekst is ironisch. En op elk forum lopen er gekken rond, hé Bolsjewiek.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be