![]() |
Jan van den Berghe is sinds 11 juni niet meer op dit forum geweest. Wat bezielt die man? Hij zal de tumult rond de verkiezingen toch overleefd hebben? Of denkt hij nu: mission accomplished?
Zijn laatste bericht: http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#534089 |
Paulus is hier ook al een tijdje niet meer geweest.
|
Duel gehouden. Beiden gedood.
|
Examens moeten verbeteren?
|
Waarschijnlijk zit hij nog ergens strontzat rond te dolen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarna zeker even langst Constantinopel passeren. |
Citaat:
Wat zegt het catehismus van de RKK daarvan? |
Citaat:
|
Jan van der Berghe heeft geen zin meer om met mij te discussieren :lol:
|
Misschien is hij terug voor een sociaal leven aan het kiezen ipv zijn tijd met ons te zitten verdoen achter zijn bureau. Ik ga ook eens een pauze nemen. Examens zijn gedaan , tijd om te leven. :wink:
|
Citaat:
|
Ocharme die klein mannen! :)
|
Misschien op bedevaart naar het "heilig land" of zo ?
En Paulus is mee om te beletten dat hij daar stommiteiten doet. ( Ik zou ook beter een tijdje van 't forum wegbblijven. Hier kruipt te veel tijd in.) |
Citaat:
maar, misschien is er hoop! De laatste nieuwe gebruiker is immers Paulus de Broskabouter! |
Citaat:
Zijn vertrek betekent een overwinning voor alle homo-vriendelijke unitaristische, royalistische Belgicisten: we kregen hem klein, we haalden het: "Vae victis!" (Als hij nu niet terugkomt, dan weet ik het niet) |
Citaat:
|
Misschien is er iets moois gebloeid tussen die 2 en zijn ze in't geheim in Vegas gaan trouwen.
|
Hij zal de raad die ik hem heb gegeven, om naar het taalhomogene Ijsland te veruhizen als hij niet tegen het kennen en spreken van meerdere talen kan, toch niet al te letterlijk hebben genomen zeker?
Alhoewel: Ijsland kent toch ook internet tegenwoordig zeker? |
Heh, Ijsland hoort toch bij de rijkste landen van de wereld , zoals vele administratief kleine gebieden met weinig inwoners ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be