![]() |
Gent: open VLD verliest zijn politiecommissaris aan Bracke
In Gent stond de destijds bekende politiecommissaris gekend als een echte blauwe.
Hij heeft er zelfs ooit nog in verkiezingstijd een ferme publieke ruzie gehad met de sossenburgemeester Beke. Nu geeft die man "raad en advies" aan de N-VA en steunt hij Bracke. (wel wat raar: vanuit Middelkerke, maar kom) Zijn er nog signalen dat VLD'ers vinden dat hun VLD geen L-koers meer vaart, en zijn die signalen zo duidelijk dat we er iets uit kunnen concluderen voor de gemeenteraadsverkiezingen ? http://www.knack.be/nieuws/belgie/br...te-Knack-NL-nl |
Nee.
|
Een Gentse oud-commissaris die laveert tussen zijn residenties in Middelkerke en de Cevennes die solliciteert naar een plekje in de Gentse gemeenteraad.
Een nepadresje in mekaar steken, Valère kent het klappen van de zweep. Dat lijkt me een goede aanwinst voor de n-va, heel geloofwaardig verhaal. De Gentenaar ligt hem duidelijk nauw aan het hart. |
Ik zou liever zien dat de N-VA eens uitpakt met "Jan Met De Pet en Miet Met De Schort".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De oud-blauwe staat niet op een lijst in Gent, maar in Middelkerke. Hij solliciteert niet naar een plekje in de gemeenteraad, want hij geeft aan niet te willen zetelen, enkel te steunen. Het zetelen laat hij over aan 'jonge mensen' (zijn woorden). Er moet dus geen nep-adresje in mekaar gestoken worden; de politie mag zijn onderbroeken komen nakijken. Twee keren zelfs. Op bevel van een ambtenaar die SPa-bestuurslid is in een naburige gemeente. Maar nogmaals, daar gaat het niet over in deze draad. De vraag was: zijn er nog weglopers bij de VLD. Omwille van de politieke koers die de top van die VLD nu vaart. |
Citaat:
Alhoewel, sedert ik veel vrije tijd heb, kijk ik al eens naar villa politica. De donderdag in de federale kamer. Soms komt daar wel eens Flor Van Noppen aan het woord. En aan zijn houding, spraak en lichaamstaal, vind ik dat wel een Jef met de klak. Zeer positief !! |
Citaat:
Geef mij maar onbekenden die met overtuiging en engagement er voor gaan, in plaats van lawaaimakers in gazetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik maar denken dat �*k kronkels in mijn hoofd heb... |
Citaat:
|
Citaat:
Nu als belanger tegen "de zwette" |
Citaat:
Miet Met De Schort kunnen we bij ons ook nog gebruiken. Is deze laatste familie van Miet Smet? |
in 982 passeer ik aan de stationsbuurt dampoort en die ligt er wat verlaten bij,
nu kom ik daar onlangs tevoet langs en het ligt er nog steeds verlaten bij ik woon daar wel niet |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be