![]() |
Als je het NOG niet wist: this is Belgium!!!
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/index.dhtml
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, vervang Belgium door Flanders of wat dan ook, to be or not to be gaat overal op.
|
Van wanneer dateert die wet? Wie weet heeft'm er zelf nog voor gestemd :D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Gegeven te Brussel, 14 april 2011. ALBERT Van Koningswege : De Eerste Minister, Y. LETERME De Minister van Financiën, D. REYNDERS De Minister van Sociale Zaken, Mevr. L. ONKELINX De Minister van Werk, Mevr. J. MILQUET De Minister van Justitie, S. DE CLERCK De Minister voor Ondernemen, V. VAN QUICKENBORNE De Minister van Binnenlandse Zaken, Mevr. A. TURTELBOOM De Staatssecretaris voor Mobiliteit, E. SCHOUPPE |
Ik had het een tijdje geleden voorspeld. Dit heerschapje zal volledig WITgewassen worden. Nog eventjes mijn toenmalige argumenten op een rij. Lid van het establishment maw wetten maken maar niet van toepassing op zichzelf, echtgenote is politierechter maw kent alle andere rechters en die gaan elkaar toch geen pijn doen zeker, lid van de loge maw ontmoetingsplaats van alle betrokkenen ook de rechters alwaar ze ongehinderd en onder dekmantel van geheimhouding hun zaakjes kunnen regelen en tot slot de nijverige ambtenaar van de BBI(bijzondere belastingsinspectie) d op een zijspoor gezet. Maar tot vervelens toe herhaal ik het, zolang het Vlaamse volk voor dergelijke sujetten blijft stemmen zullen ze er blijven mee spelen. Het Vlaamse slavenvolkje heeft de leiders die het verdient.
|
Toch raar volk die Flaminganten.
Enerzijds maar topics openen om af te geven op een politieker die vindt (o.a. uit eigenbelang) dat de overheid niet zonder reden iemands bankrekening mag napluizen. Anderzijds altijd maar richting Zwitserland wijzen als "hét" voorbeeld zoals de toekomst waar Vlaanderen een voorbeeld aan moet nemen. Het enige land in Europa dat grote sier maakt dankzij het bankgeheim dat alle misdadigers beschermt. PS zelfs voor dat die wet gestemd werd was het voor de belastingdiensten een formaliteit om het bankgeheim te omzeilen. En kon men daardoor o.a. medische gegevens inkijken (via betalingen). Wie dat normaal vindt mag zijn vinger nu opsteken. |
De Gucht is wel een Vlaming, een Oost-Vlaming om precies te zijn. "Uw" "volk" heeft dus een probleem als ik even mag veralgemenen zoals de flaminganten dat zo graag doen. :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS wanneer ga je eens topics openen over de medeplichtigheid aan misdaad door de Zwitsers? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be