![]() |
Goed economisch voorstel van franstalig groen. Het kan!
http://trendstop.knack.be/nl/ontop/o...21-198172.aspx
100% voor. En laat garantie bepaald zijn door die levensduur, en niet langer een forfetaire tijd. |
Citaat:
|
Ik ben niet tegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stem in 2014 op Ecolo! Ow, wacht, ik mag niet.
In ieder geval, zeer goed idee. Dat er meer werkloosheid ontstaat, dat is eigenlijk een luxeprobleem. Evenveel bereiken met minder moeite moet aangemoedigd worden, en hopelijk zorgt dat ervoor dat er minder gewerkt moet worden, niet dat werknemers zich nog goedkoper moeten aanbieden voor de lusten van enkelingen. Er moeten dus inderdaad bijkomende maatregelen genomen worden, maar dat moet ons niet tegenhouden om hier al mee te starten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wrslk is het echter zo dat jij in een kieskring woont waar Ecolo weigert op te komen. Dus ook al wil jij op Ecolo stemmen, Ecolo wilt uw stem niet. |
Citaat:
En als ze hier niet willen opkomen dienen ze ons beleid ook niet te bepalen. Opkrassen kan niet voor de helft. |
Citaat:
Echte representatieve democratie bestaat pas als er slechts één kieskring voor heel België is (voor de federale verkiezingen, heel Vlaanderen voor de Vlaamse, ...) en ook kunstmatige kiesdrempels worden afgeschaft, en dat nog maar om te beginnen. |
Democratie
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken meer Walen dan Vlamingen die er voorstander van zijn. Misschien heb je betrouwbare cijfers om uw bewering te staven dat 'de Walen' dat niet zouden willen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be