![]() |
Mijn draad over de spionerende varkens is verwijderd!
Waarom heeft u mijn draad over spionerende varkens verwijderd?
Het OM kwam toen hier in de KB binnenvallen, met enkele hofdames terwijl zij een grote zwarte montuur camera bril op had. Blijkbaar om mij op heterdaad te betrappen bij het schrijven van staatsgevaarlijke opmerkingen. De draad volgde uit dat bezoek, en sluit aan bij mijn reisverbod. Ik vormde het om tot de aanzet van een toneelstuk. Veel van de tegenwerking concentreert zich hiet in de KB, waar ik vandaag merkte dat ik geen google.chroom kon installeren. Bij de normale google lopen mijn zoekacties na vier of vijf keren vast, en kan ik dus niets meer doen. Via google.chroom kon dat wel, maar die weg is nu afgesneden. De technische staf bemoeit zich hier intensief met wat de bezoeker in alle privacy op de computer doet. Het briefgeheim wordt dagelijks geschonden. Verwijdering van mijn draad vat ik op als censuur. |
Er kan een slot op deze draad.
Als Surinamer verblijft je in Suriname bij familie of vrienden, je hebt dan lagere kosten. Dat men speciaal voor mij een nick heeft verzonnen en online is gekomen is indrukwekkend. |
Citaat:
|
Mag er hier een slotje op?
|
Fiction staat op de negeerlijst, ik kan je commentaren niet lezen, dank je wel.
|
Citaat:
Ik voel me nu zwaar gediscrimineerd hoor Egmondje! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oké, wie heeft alle berichten behalve die van Egmond uit deze draad gesnoeid? Dat was de negerpolitie weer zeker?
|
Fiction, afgaande op haar obsessiepunten met betrekking tot mijn omstreden faam als grote schrijver, is waarschijnlijk een moderator van Forum.viva.nl die mij als een hondje naar dit forum heeft gevolgd. Zij heeft mij, naar eigen zeggen 'gestraft' en wil wellicht kijken of ik voldoende gebukt ga onder deze verbanning. Ze presenteert zich als werkzaam bij een boekenuitgeverij, en schijnt zich om voor mij onbekende reden, te storen aan het feit dat ik mezelf als schrijver presenteer. Dat mag kennelijk niet. Ze ging toen over op een andere nick en begon haar vreemde afkraak opmerkingen, alsof zij en ik in een soort competitie zijn. Heel vreemd allemaal want hoe kan ik in godsnaam in competitie zijn met een anonieme nobody op een achterlijk forum?
Haar IP adres moet te maken hebben met SONOMA, van het onbeschaafde viva.forum, ze is geestelijk gestoord: en ik moest ook van haar vernemen, net voordat ik werd uitgesloten: dat ze met een Surinaamse man is getrouwd en twee kinderen heeft. Laten we hopen dat ze geen stalker is. Maar als er iets met mij gebeurt weten jullie wie de mogelijke dader is: een gestoord wijf die moderator is bij Forum.viva.nl. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het feit dat ge ze doldwaas noemt betekent 'fail'. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be