Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Mijn draad over de spionerende varkens is verwijderd! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169588)

Egmond Codfried 4 april 2012 12:29

Mijn draad over de spionerende varkens is verwijderd!

Waarom heeft u mijn draad over spionerende varkens verwijderd?
Het OM kwam toen hier in de KB binnenvallen, met enkele hofdames terwijl zij een grote zwarte montuur camera bril op had. Blijkbaar om mij op heterdaad te betrappen bij het schrijven van staatsgevaarlijke opmerkingen. De draad volgde uit dat bezoek, en sluit aan bij mijn reisverbod.
Ik vormde het om tot de aanzet van een toneelstuk.
Veel van de tegenwerking concentreert zich hiet in de KB, waar ik vandaag merkte dat ik geen google.chroom kon installeren. Bij de normale google lopen mijn zoekacties na vier of vijf keren vast, en kan ik dus niets meer doen. Via google.chroom kon dat wel, maar die weg is nu afgesneden. De technische staf bemoeit zich hier intensief met wat de bezoeker in alle privacy op de computer doet. Het briefgeheim wordt dagelijks geschonden.
Verwijdering van mijn draad vat ik op als censuur.

Egmond Codfried 4 april 2012 13:00

Er kan een slot op deze draad.
Als Surinamer verblijft je in Suriname bij familie of vrienden,
je hebt dan lagere kosten.
Dat men speciaal voor mij een nick heeft verzonnen en online is gekomen is indrukwekkend.

Egmond Codfried 4 april 2012 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fiction (Bericht 6061267)
Dan is natuurlijk de vraag waarom je naar Nederland bent gekomen. Alles is goedkoper, beter, geen gestapo, ...Gewoon gegoogeld op "spionerende varkens" De 2de link was raak. Zijn de anti-paranoia-pilletjes op?

Het duurt even voor je je realiseert met wat voor bloeddorstig tuig je in feite te maken hebt en hoe diep dat gaat, de algemene leugenachtigheid, de algemene inferioriteit en boosaardigheid. Maar goed, ik merk dat je ook kiest voor de beledigende toer, dus...

Egmond Codfried 4 april 2012 14:17

Mag er hier een slotje op?

Egmond Codfried 4 april 2012 15:02

Fiction staat op de negeerlijst, ik kan je commentaren niet lezen, dank je wel.

NieuwNoors 4 april 2012 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6061566)
Fiction staat op de negeerlijst, ik kan je commentaren niet lezen, dank je wel.

Straf zeg.....ik GERAAK maar niet op jouw lijstje, ondanks ik dit reeds verschillende keren vroeg.:evil::evil:
Ik voel me nu zwaar gediscrimineerd hoor Egmondje!

NieuwNoors 4 april 2012 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fiction (Bericht 6061447)
20 jaar op kosten van de Nederlandse belastingbetaler...

Opdat Egmond toch de commentaren kan lezen....:-P

NieuwNoors 4 april 2012 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fiction (Bericht 6061594)
De neger zet mij op zijn negerlijst.

Ik bevind me in goed gezelschap, dat dan weer wel.

Het zou mij verbazen indien er méér dan pakweg 15 mensen NIET op die fameuze lijst staan. :-)

Txiki 4 april 2012 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6061595)
Opdat Egmond toch de commentaren kan lezen....:-P

Ik dacht dat daarstraks ook te doen, maar 't zou niet veel uithalen. Ik sta al een jaar of drie op zijne lijst. :lol:

Bovenbuur 5 april 2012 07:49

Oké, wie heeft alle berichten behalve die van Egmond uit deze draad gesnoeid? Dat was de negerpolitie weer zeker?

Egmond Codfried 5 april 2012 14:21

Fiction, afgaande op haar obsessiepunten met betrekking tot mijn omstreden faam als grote schrijver, is waarschijnlijk een moderator van Forum.viva.nl die mij als een hondje naar dit forum heeft gevolgd. Zij heeft mij, naar eigen zeggen 'gestraft' en wil wellicht kijken of ik voldoende gebukt ga onder deze verbanning. Ze presenteert zich als werkzaam bij een boekenuitgeverij, en schijnt zich om voor mij onbekende reden, te storen aan het feit dat ik mezelf als schrijver presenteer. Dat mag kennelijk niet. Ze ging toen over op een andere nick en begon haar vreemde afkraak opmerkingen, alsof zij en ik in een soort competitie zijn. Heel vreemd allemaal want hoe kan ik in godsnaam in competitie zijn met een anonieme nobody op een achterlijk forum?
Haar IP adres moet te maken hebben met SONOMA, van het onbeschaafde viva.forum, ze is geestelijk gestoord: en ik moest ook van haar vernemen, net voordat ik werd uitgesloten: dat ze met een Surinaamse man is getrouwd en twee kinderen heeft. Laten we hopen dat ze geen stalker is. Maar als er iets met mij gebeurt weten jullie wie de mogelijke dader is: een gestoord wijf die moderator is bij Forum.viva.nl.

Alboreto 6 april 2012 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6063231)
Fiction, afgaande op haar obsessiepunten met betrekking tot mijn omstreden faam als grote schrijver,

Uw naam als grote wat? :lol:

Schelfie 7 april 2012 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6064299)
Uw naam als grote wat? :lol:

Je kan toch niet ontkennen dat hij een groot Fantasy schrijver is, met al zijn doldwaze ideëen van blauw bloed?

Alboreto 7 april 2012 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 6066493)
Je kan toch niet ontkennen dat hij een groot Fantasy schrijver is, met al zijn doldwaze ideëen van blauw bloed?

*het* kenmerk van een groot fantasy schrijver is zij/haar ideeen als realistisch te doen overkomen.

Het feit dat ge ze doldwaas noemt betekent 'fail'. 8-)

Liederik 7 april 2012 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6063231)
mijn omstreden faam als grote schrijver,

een gestoord wijf datmoderator is bij Forum.viva.nl.

Een groot schrijver die zijn antecedent regel niet kent.

Dixie 7 april 2012 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 6062632)
Oké, wie heeft alle berichten behalve die van Egmond uit deze draad gesnoeid? Dat was de negerpolitie weer zeker?

ik dacht ff dat ik op zijn blog zat :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be