Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams-nationalistisch forum (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Dit subforum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16962)

Groot Bakkes 24 juni 2004 17:19

Niet dat ik dit verkeerd bedoel hoor, maar ik merk toch op dat er op dit subforum bijna uitsluitend N-VA'ers actief zijn. Volgens mij hebben de forumblokkers dit subforum nog niet ontdekt. Misschien eens wat PB's sturen?

Erwin

PS: als hier enkel Vlaamsgezinden binnenmogen, waarom is Droopy dan lid?

Philips Inc. 24 juni 2004 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Niet dat ik dit verkeerd bedoel hoor, maar ik merk toch op dat er op dit subforum bijna uitsluitend N-VA'ers actief zijn. Volgens mij hebben de forumblokkers dit subforum nog niet ontdekt. Misschien eens wat PB's sturen?

Erwin

PS: als hier enkel Vlaamsgezinden binnenmogen, waarom is Droopy dan lid?

Voor de humor 8)

Rock Against Communism 25 juni 2004 12:25

Och, de nva'ers pissen even hard tegen de benen van blokkers als de rest van het politieke spectrum...
Geen "natuurlijke bondgenoten" dus, maar ik vind persoonlijk dat het Vlaams-nationalisme boven de partijpolitiek moet staan. (alleen schijnt men in de politiek dat nog niet te snappen).

Philips Inc. 25 juni 2004 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
Och, de nva'ers pissen even hard tegen de benen van blokkers als de rest van het politieke spectrum...
Geen "natuurlijke bondgenoten" dus, maar ik vind persoonlijk dat het Vlaams-nationalisme boven de partijpolitiek moet staan. (alleen schijnt men in de politiek dat nog niet te snappen).

Je hebt Vlaams-nationalisme (N-VA) en Vlaams-etnocentrisme (VB).

Toch twee verschillende zaken ...

vrijevlaming 25 juni 2004 13:45

Citaat:

Het is natuurlijk moeilijk om beleefd te blijven wanneer ze langs de ene kant zogezegd u de hand reiken, maar langs de andere kant uw constant in het gezicht slaan: uitmaken voor postjespakkers, hele rist scheldwoorden (zie het opiniestuk van bart de wever voor een beperkte bloemlezing hiervan), overal proberen mandatarissen weg te plukken door "mooie" voorstellen te doen, ons als pseudo-flaminganten bestempelen (waarom ze ons dan zo nodig in hun partij willen is mij nog altijd vreemd.), ons proberen de nek om te draaien door hun gedrag tijdens de stemming van de kiesdrempel, ... Moet ik nog doorgaan?

Groot Bakkes 25 juni 2004 19:40

Citaat:

Ik denk dat u aan een lichte vorm van Alzheimer lijdt, of is het analfabetisme?
Ik schreef namelijk: "Niet dat ik dit verkeerd bedoel hoor, maar ik merk toch op dat er op dit subforum bijna uitsluitend N-VA'ers actief zijn. Volgens mij hebben de forumblokkers dit subforum nog niet ontdekt. Misschien eens wat PB's sturen?"
Ik zie daar geen enkele aanval jegens het VB in, maar misschien heeft u een anti-blokdetector, en bent u beter ingelicht. :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be