Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Mobiliteit & verkeersveiligheid (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=210)
-   -   Parking afgesloten met wagens er nog op (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169626)

CyberpunX 4 april 2012 20:16

Parking afgesloten met wagens er nog op

Citaat:

In de Hannuitsesteenweg in Landen hebben arbeiders van het Vlaams Gewest gisteren een parking afgesloten met paaltjes. Probleem: er stonden op dat moment nog twee wagens op de parking.

http://standaard.be/artikel/detail.a...2K&pid=1601637
:rofl: :rofl: :rofl:

hurricane 4 april 2012 20:26

Typisch ....nadenken en overheidsdiensten....slechte combinatie.

cookie monster 4 april 2012 20:38

ojeeee

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 6062090)
:rofl: :rofl: :rofl:

:rofl: :clapping: :rofl: :jerry: :hondogen: :jerry: :rofl: :clapping: :rofl:

lombas 4 april 2012 20:53

De wagens hebben aan de rechterzijde nog plek genoeg om eruit te rijden. Daarbij denk ik dat dit soort werken vooraf worden aangekondigd en dat het hier dus gaat om een paar vergeethoofden die de berichtgeving gemist hebben.

Wat er te lachen valt, zie ik niet meteen.

Tavek 4 april 2012 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 6062186)
De wagens hebben aan de rechterzijde nog plek genoeg om eruit te rijden. Daarbij denk ik dat dit soort werken vooraf worden aangekondigd en dat het hier dus gaat om een paar vergeethoofden die de berichtgeving gemist hebben.

Wat er te lachen valt, zie ik niet meteen.

Dat was niet het geval. De buurvrouw heeft nog geklaagd tegen de arbeiders, maar zij voerder gewoon hun orders uit.

CyberpunX 4 april 2012 21:05

Citaat:

Daarbij denk ik dat dit soort werken vooraf worden aangekondigd ...

Als je nu gewoon gelezen had dan had je je brein geen half werk moeten laten leveren ...

Citaat:

Ze sluiten de parking af zonder ook maar enige waarschuwing.

lombas 4 april 2012 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 6062222)
Als je nu gewoon gelezen had dan had je je brein geen half werk moeten laten leveren ...

Als je je brein vol werk had laten leveren, had je ook door dat het niet om een parking gaat maar om een illegale parkeerplaats.

Tavek 4 april 2012 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 6062249)
Als je je brein vol werk had laten leveren, had je ook door dat het niet om een parking gaat maar om een illegale parkeerplaats.

Waar geen verbodsbord stond van niet te parkeren.

Nu moeten ze twee keer komen, die vlaamse arbeiders, want de palen zijn uitgegraven....

CyberpunX 4 april 2012 21:48

Citaat:

Dan hadden ze daar maar geen steentjes moeten leggen om het te laten lijken op een gedoogde parkeerplaats. En zoals Tavek opmerkt, er stond geen zelfs geen bord.

CyberpunX 4 april 2012 21:53

Citaat:

Was trouwens niet de bedoeling (te) hard over te komen. Mijn brein werkt idd ook helaas niet altijd volledig, maar het zou gewoon aangenaam zijn dat als iemand er een link bijplaatst die dan ook gelezen wordt voor er aannames gepost wordt.

Liederik 4 april 2012 22:48

Citaat:

De wagens hebben aan de rechterzijde nog plek genoeg om eruit te rijden.

Klopt. Non-issue.

Zucht 4 april 2012 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 6062330)
Dan hadden ze daar maar geen steentjes moeten leggen om het te laten lijken op een gedoogde parkeerplaats. En zoals Tavek opmerkt, er stond geen zelfs geen bord.

Op die 2de foto lijkt het nochtans dat je van de rijweg af moet rijden en dan een eind over dat rode pad (een fietspad neem ik aan) om op die plaats te geraken. Rijden over een voet-of-fietspad lijkt me toch verboden.
Dat neemt niet weg dat men die auto's had kunnen verwijderen. Als ze echt onwettig gestationeerd waren, waarom niet laten wegslepen ? Had nog wat geld in het laadje gebracht.

Jan van den Berghe 4 april 2012 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6062428)
Non-issue.

Inderdaad, ongetwijfeld ergens een fout in de planning. Soms worden borden onjuist gezet, veel te vroeg (onlangs in de buurt werden werfborden zomaar eventjes drie weken voor de werken geplaatst, compleet met verbodsborden en "doorgang onderbroken")... of vergeten.

CyberpunX 5 april 2012 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6062451)
Op die 2de foto lijkt het nochtans dat je van de rijweg af moet rijden en dan een eind over dat rode pad (een fietspad neem ik aan) om op die plaats te geraken. Rijden over een voet-of-fietspad lijkt me toch verboden.

En mensen die op hun oprit willen geraken? Die moeten toch ook over fiets- en voetpad rijden?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6062428)
Klopt. Non-issue.

Issue of non issue, voor veel mensen is dit grappig (aan de reacties te zien waar deze foto circuleert).

De schoofzak 5 april 2012 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 6062820)
En mensen die op hun oprit willen geraken? Die moeten toch ook over fiets- en voetpad rijden?

Issue of non issue, voor veel mensen is dit grappig (aan de reacties te zien waar deze foto circuleert).

Ik veronderstel dat jij geen rijbewijs hebt.

Anders zou je het toch wel mogen weten.

Maar als ge geen hebt, wat zit ge u dan te moeien?

En waarom moet die illegale parking afgeschaft worden? Waarom kon hij niet legaal gemaakt worden ?
't Kan perfect zijn dat er een zeer goede reden voor is.
Maar daar hebben wij het raden naar. Met zo'n uitstekend krantenartikeltje.

CyberpunX 5 april 2012 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6062839)
Ik veronderstel dat jij geen rijbewijs hebt.
Anders zou je het toch wel mogen weten.

Een rijbewijs vereist geen 100% score dus ik hoef dat zelfs niet te weten maar kan toch een goede chauffeur zijn. :lol:

De schoofzak 5 april 2012 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 6062883)
Een rijbewijs vereist geen 100% score dus ik hoef dat zelfs niet te weten maar kan toch een goede chauffeur zijn. :lol:

Bewijs eens dat je het minstens kunt opzoeken.

CyberpunX 5 april 2012 16:15

wow fuck man, zo zagen over een grappige situatie.
Verkeerd been uit bed gestapt zeker? Of het was misschien uw wagen dat daar ingesloten werd?

E. Gidius 5 april 2012 17:15

Citaat:

De wagens hebben aan de rechterzijde nog plek genoeg om eruit te rijden.

Langs links is er nog veel meer plaats.

Dit is gewoon een zeurtopic om te zeuren. :-)

-=EXCALIBUR=- 5 april 2012 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 6063497)
Langs links is er nog veel meer plaats.

Dit is gewoon een zeurtopic om te zeuren. :-)

Als ze er vandaag nog af kunnen dan kunnen ze er morgen weer op. De paaltjes missen dus hun doel :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be