![]() |
Myers-Briggs
Ik ben benieuwd wat de resultaten zijn hier op dit forum.
Gelieve ook de politieke ideologie waar U het dichtst bij aanleunt mee te delen, het zou leuk zijn om verbanden te zien. Link naar de test Mijn resultaat: INTP |
Entj
|
Infp
|
INTP/INTJ. Mijn 'score' voor P/J zijn ongeveer gelijk dus afhankelijk van de test is het één van die twee.
Wat ideologie betreft: liberaal. |
INTJ, nog steeds. Soms scoor ik wel eens als een INTP.
Politieke voorkeur is economisch progressief (ik flirt wat met talloze centrum of linkse ideologieën), op andere vlakken valt er op mij niet goed een stempel te zetten. |
INTJ.
Politieke voorkeur centrum-rechts. |
E 22%
N 38% F 12% J 33% |
Your Type is
INTJ Introverted 89% Intuitive 38% Thinking 88% Judging 56% Politiek karakter: libertinisme, elitisme. |
Your Type is
INFP Introverted 33% Intuitive 25% Feeling 25% Perceiving 11% your most suitable occupations:
Politieke voorkeur: linkiewinkie |
INTJ.
Politieke voorkeur, gooi democratie in de vuilbak. |
INTJ
politiek pragmatisme |
INFP
Introverted 89% Intuitive 12% Feeling 38% Perceiving 11% |
INTJ
Percentages niet genoteerd. Twee in de 90%, dat weet ik nog. Ik weet niet wat ik ben. Bvb op vlak van migrantenbeleid; rechts. Maar evenzeer sympathiseer ik vaak met de zwaksten uit de maatschappij. Dat zou me dan weer links zetten. Daartegenover; ik ben voor opgelegde geboortebeperking en werkloosheidsuitkeringen beperkt in de tijd. Da's rechts. Mijn grootste dada is echter ecologie, en bescherming van het weinige groen dat nog rest. Dat zou me dan weer links maken. Al vind ik persoonlijk dat natuurbescherming een zuiver rechtse aangelegenheid is. Grof gesteld; de mens zal pas aan de natuur denken als eerst zijn eigen behoeften voldaan zijn. Ik kan nog een tijdje doorgaan. Zet me maar bij het centrum. See me care. |
Alvast weinig verbanden te bespeuren. :-D
|
Het was wel te verwachten dat er zoveel INTx'en zijn.
|
Citaat:
INTJs are one of the rarest of the sixteen personality types, and account for about 1–4% of the population. INTPs are one of the rarest types, accounting for about 1–2% of the population. :-D |
Citaat:
MBTI-forums zijn hoofdzakelijk bevolkt door introverten, wat nogal logisch is. |
72 vragen ?!
't Zal voor een andere keer zijn. :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
Het is beter om gewoon de beschrijvingen te lezen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be