![]() |
Moslims laat ons hier in Vlaanderen met rust en go home!
Tenzij met 'we' een aantal (s)linkse politici bedoeld wordt, hebben 'we' U hier zeker niet uitgenodigd om te komen. |
Neeeee, niet weer een discussie over gastarbeiders en koolmijnen.
of over 'jij bent een racist, neen ik ben geen racist.' Gewoon negeren, die aandachtzoekerij. |
Helemaal mee eens Thinker.
Europa was, is en blijft wat mij betreft niet-islamitisch, niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Onze Westerse verworvenheden zijn absoluut niet inferieur zoals veel moslims daar over denken, maar de moeite waard om uit te dragen en verdedigen. Niet alle moslims zijn terroristen, wel zijn bijna alle terroristen moslim!! Ook zijn moslims wat mij betreft buiten-Europese wezens!! Dus : Hand in hand, terug naar moslimland. |
maar 'we' hebben jullie wel het recht gegeven te gaan e nte staan waar je wil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan mag ik zeggen: Ga dood stomme vlaams blokkers of ik dood u. U zal het niet leuk vinden dit te lezen, niet waar? Beeld u dan eens in wat het voor moslims niet is, om zoiets te lezen als wat u nu zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
JOIN THE MAROKKIBUSTERS! :evil: :twisted: :2gunfire:
|
Citaat:
|
Citaat:
een of het jeanetten zijn dan moet je het aan verhofdstad is vragen !!! :mrgreen: |
Citaat:
Idioot! |
Citaat:
Probeert dat maar is dan zul je wel merken dat je lulletje in een bak pannetje de tango "steps" aan het dansen is !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be