![]() |
De Vlaamse Leeuw
Mijn allerliefste schat heeft me een hemd op maat cadeau gedaan voor mijn verjaardag. Eén van de ontwerpen was in het thema van de wereldbeker voetbal, met een nederlandse vlag op de machettes en een nederlandse heraldische leeuw op de zij geborduurd.
Er zijn 2 fouten aan dit ding: - nederlandse vlag, maar dat kon eenvoudigweg een belgische worden - een heraldische leeuw..... als ik dat draag zou ik gelijk voor fascist worden uitgemaakt aangezien het VB dat teken compleet misbruikt en verkracht heeft, net zozeer als ik geen indische swastika kan dragen... tof. Echt tof... |
Citaat:
Jij mag uw lieve schat vooral niet kwalijk nemen dat ze niet snapt met welk een waanzinnige handicap u opgezadelt zit... Welnu: straf uw lieve schat niet door haar daar ook op zulk moment mee te confronteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het doet mij allemaal een beetje denken aan de "Aliplast-reclame", die JM Pfaff jarenlang op zijn hemdboord droeg. |
Citaat:
|
En dit is binnenlands nieuws waarom?
|
Ziehier het niveau van het grootste politieke forum van Vlaanderen. 8O
|
Citaat:
|
Hup oranje :cheer:
|
Citaat:
|
Oh fascist, zeg! Slappe pols en invertebraat, maar weldegelijk een fascist.
|
Citaat:
|
Vroeger was ik eens in het bezit van zo'n oranje shirt met een heraldische leeuw op. Gratis gekregen in één of andere Noord-Nederlandse tent. Ik snap de klacht niet. Zo dom. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be