![]() |
Is er hier eigenlijk al iets veranderd?
Ben een paar maand afwezig geweest wegens onmenselijk druk. Heb op deze feestdag wat vrije tijd, dus ik dacht...waarom niet?
Hier is echt nog geen ruk veranderd. Nog steeds dezelfde topics, dezelfde mensen, meestal met andere nicks... :lol: Hoe is't hier met de mannen (en de weinige dames) ? |
Hmmm, de naam Dajjal. Komt me niet onbekend voor.:-)
|
Citaat:
|
Citaat:
http://youtu.be/g3bUicXNWz4 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee, dus de reden voor jou om je profielfoto te kiezen waren de onbeschrijfbare bomen op de achtergrond, of was het je toch om de reet te doen? Misschien ben je een fan van handdoeken en staat die blote vent toevallig op de foto voor die handdoek?
Ni zwanzen he vent(?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er hier veel meer "shockerende" zien passeren se.:roll::roll: |
Citaat:
Kijk eerst eens in de spiegel vooraleer een ander verwijten te maken, darling. Ik bedoel: Spellingchecker. |
Citaat:
Ik weet perfect waar hij voor staat en ons geachtengoed is niet compatibel. Het feit dat hij zich geroepen voelt om op mijn eerste post na MAANDEN mij uit mijn kot te lokken zegt genoeg. Dit was een post om nog eens HEY te zeggen aan alle toffe P.be forummers die hier nog rondhingen. Raf dacht onterecht dat hij bij deze doelgroep hoorde. And don't make this a gay thing. Have plenty of gay friends. Ik vind Raf gewoon een kloothommel. Gay, straight, don't give a shit. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be