Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Wordt er nog gemodereerd op dit forum? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169808)

Raf 10 april 2012 08:59

Wordt er nog gemodereerd op dit forum?

Ik weet wel dat moderatoren vrijwilligers zijn en dat ze niet 24/24, 7/7 op het forum aanwezig zijn, maar nu begint het toch wel een beetje de spuigaten uit te lopen... Bannelingen (al dan niet permanent) overspoelen dit forum onder allerlei dubbelnicks, scheldtopics, ruzietopics en allerlei vuiligheid tieren welig en op meldingen wordt niet gereageerd...

Heeft de moderatie het opgegeven?

Eigenzinnig 10 april 2012 10:20

correctie:

...op UW meldingen wordt niet meer gereageerd..een veelbetekenende nuance...

TaAlveriFikateuR 10 april 2012 10:22

:lolabove::lolabove::lolabove: Die arme Raf toch!:lolabove::lolabove::lolabove:

TaAlveriFikateuR 10 april 2012 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6071298)
Ik weet wel dat moderatoren vrijwilligers zijn en dat ze niet 24/24, 7/7 op het forum aanwezig zijn, maar nu begint het toch wel een beetje de spuigaten uit te lopen... Bannelingen (al dan niet permanent) overspoelen dit forum onder allerlei dubbelnicks, scheldtopics, ruzietopics en allerlei vuiligheid tieren welig en op meldingen wordt niet gereageerd...

Nee, ze hebben het niet opgegeven. Ze zijn allemaal op vakantie! 8-)

Eigenzinnig 10 april 2012 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TaAlveriFikateuR (Bericht 6071399)
:lolabove::lolabove::lolabove: Die arme Raf toch!:lolabove::lolabove::lolabove:

Niemand die hem wil benoemen als mod...:cry:

guido 007 10 april 2012 10:44

Citaat:

Ma dutske toch.

mkb 10 april 2012 11:00

Arme Raf. Een heel weekend een draad zitten trollen om reactie's uit te lokken en de moderatie negeert gewoon je meldingen. Om van te bleiten.

Eigenzinnig 10 april 2012 11:12

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6070219)
Wie ben jij misschien?

Schelfie 10 april 2012 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6071567)
Wat is dat toch met die verklikkersmentaliteit van de Vlamingen? :twisted:

Txiki 10 april 2012 20:38

:lol: scherp

Dixie 10 april 2012 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 6071453)
Arme Raf. Een heel weekend een draad zitten trollen om reactie's uit te lokken en de moderatie negeert gewoon je meldingen. Om van te bleiten.

:lol: schitterend!

SDX 10 april 2012 21:13

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6062001)
Wij zijn ook maar vrijwilligers, en hebben niet altijd tijd.

artisjok 11 april 2012 14:59

Citaat:

Het is al enige tijd dat het de spuigaten begint uit te lopen.
Ik vrees dat het nu zelfs niet meer beheer(s)baar is.

Eigenzinnig 11 april 2012 15:08

Ik vrees dat de massale afkeuring en oppositie tegen het linkse pamperbeleid zijn tol begint te eisen...ze worden stilaan wanhopig omdat ze niet meer een deel kunnen liquideren...

Beide klagers in deze draad hebben recentelijk ondervonden dat ze (en hun theorieën) vrij onpopulair zijn geworden...

Karasi 11 april 2012 15:12

Hiervoor is er maar één enkele oplossing......P.be platleggen.

mkb 11 april 2012 15:17

The Boy Who Cried Wolf.

artisjok 11 april 2012 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6073726)
Ik vrees dat de massale afkeuring en oppositie tegen het linkse pamperbeleid zijn tol begint te eisen...ze worden stilaan wanhopig omdat ze niet meer een deel kunnen liquideren...

Wat heeft dat te maken met de invasie van overbruggingnicks, gescheld, (aanzet tot) geruzie, persoonlijke aanvallen,..?
Daar werd vroeger tegen opgetreden. Nu niet meer.

artisjok 11 april 2012 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6073726)
Beide klagers in deze draad hebben recentelijk ondervonden dat ze (en hun theorieën) vrij onpopulair zijn geworden...

Kom jij hier ook al ruzie zoeken?

TaAlveriFikateuR 11 april 2012 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6073758)
Kom jij hier ook al ruzie zoeken?

Jij ook precies?

Raf 11 april 2012 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6073712)
Het is al enige tijd dat het de spuigaten begint uit te lopen.
Ik vrees dat het nu zelfs niet meer beheer(s)baar is.

Jammer dat ze de boel maar laten betijen... De kwaliteit van dit forum gaat zienderogen achteruit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be