![]() |
Vlaams Belang lanceert meldpunt voor illegalen
Citaat:
Misschien een idee om allemaal samen valse meldingen te doen? Dan zijn ze bezig en kunnen ze niet met andere onzin uitpakken. |
Wat is daar illegaal aan?
|
Citaat:
Melden moet je doen bij de juiste overheidsdienst..op voorwaarde dat die je meldingen ernstig neemt... |
Citaat:
|
IK begrijp het niet. Illegalen melden zich doorgaans zelf al bij de overheid voor hun regularisatie.
|
En hoe moet een gewone mens weten dat iemand illegaal is of niet? (los van de vraag of een mens überhaupt illegaal kan zijn)
verklikkers en heksenjagers gaan zich amuseren |
Citaat:
Ik meld niks op een site van een politieke partij...is dat ook een antwoord ? |
timing valt goed samen met de bevriezing van de gasprijzen.
|
Wat is dat toch met die verklikkersmentaliteit van de Vlamingen? :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij het VB lachen ze intussen in hun vuistje om al die gratis publiciteit. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet er iemand overigens wat hier precies illegaal aan is, zoals het immer neutrale CGKR beweert? |
Tuurlijk, praktisch haalt zo'n meldpunt niets uit.
Voor sommige mensen is het misschien een tussenstap voor diegene die niet rechtstreeks naar de politie durven gaan, uit angst voor vergelding, VB heeft laten weten alle klachten door te sturen naar de bevoegde overheidsinstanties. |
Grappig. Een tijdje geleden liep hier een thread over het verklikken van fraudeurs. De meerderheid was hierover laaiend positief.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=169109 Hier gaat het over een analoog voorstel, maar m.b.t. een andere thema. En niemand is ervoor te vinden? Beide zijn nochtans even illegaal... Waar ligt het verschil? :? P.S. Ik ben contra, het is en blijft een middeleeuwse gedachte |
Citaat:
|
Schitterend, het werd tijd dat er eens iets aan deze problematiek gedaan werd!!
Zijn er mensen uit Aalst of nabije omgeving die actief willen meehelpen? Stuur dan een privéberichtje!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be