Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   sanctorum gooit de handdoek in de ring, oef... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169843)

peter1962 10 april 2012 19:51

sanctorum gooit de handdoek in de ring, oef...

http://www.destandaard.be/artikel/de...MF20120410_174

Ik ben blij dat die gezondene van de Heer niet meer mee doet voor de nominatie. Al zou het puur taktisch bekeken beter zijn dat hij de republikeinen bleef verzwakken.

Het zal een match tussen Obama en Romney worden. Charisma en visie, tegenover big money en plattitudes en godsdienst fixaties.

Hehe...

Koenraad Noël 10 april 2012 19:53

Vooral een strijd tussen Bush IV mét of zonder sociale voorzieningen.

Effect 10 april 2012 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6072438)
Vooral een strijd tussen Bush IV mét of zonder sociale voorzieningen.

Obama laat nochtans een mooie frisse wind waaien in de VS. Men kan het centrum van het ongebreidelde kapitalisme niet zomaar hervormen naar een communistisch land in 2 termijnen.... geef de VS de tijd om te hervormen, misschien dat u in 20 jaar beseft dat er wel degelijk iets kan veranderen.

Of niet... in België wachten we daar al 180 jaar op en wat krijgen we? Leterme III, of was het Verhofstadt IV? Ik vergeet altijd wie de echte premier was de afgelopen 15 jaar.

Koenraad Noël 10 april 2012 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 6072467)
Obama laat nochtans een mooie frisse wind waaien in de VS.

Een dun likje verf op een oude verroeste wagen.

Citaat:

Men kan het centrum van het ongebreidelde kapitalisme niet zomaar hervormen naar een communistisch land in 2 termijnen....
Waarom zou het communistisch moeten worden?
Citaat:

geef de VS de tijd om te hervormen, misschien dat u in 20 jaar beseft dat er wel degelijk iets kan veranderen.
Of misschien een president met een consequente eenduidige politiek?

k9 10 april 2012 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 6072467)
Obama laat nochtans een mooie frisse wind waaien in de VS. Men kan het centrum van het ongebreidelde kapitalisme niet zomaar hervormen naar een communistisch land in 2 termijnen.... geef de VS de tijd om te hervormen, misschien dat u in 20 jaar beseft dat er wel degelijk iets kan veranderen.

Of niet... in België wachten we daar al 180 jaar op en wat krijgen we? Leterme III, of was het Verhofstadt IV? Ik vergeet altijd wie de echte premier was de afgelopen 15 jaar.

communistisch ? Je hebt geen idee wat obama voor staat of invoert he?

zonbron 10 april 2012 20:15

Goed zo.

RP 4 pres ! Weg met Obamney !

Munglik 10 april 2012 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6072492)
Goed zo.

Ron Paul wordt nooit president.

Koenraad Noël 10 april 2012 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6072492)
Goed zo.

Maakt Ron Paul nog kans, eigenlijk? De media zwijgen over hem, en ik heb nog geen alternatieve nieuwsbronnen bekeken.

k9 10 april 2012 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6072498)
Maakt Ron Paul nog kans, eigenlijk? De media zwijgen over hem, en ik heb nog geen alternatieve nieuwsbronnen bekeken.

Nee, vorige keren niet, nu niet en volgende keren ook niet.

Niks te maken met dat media over hem zwijgen gewoon onverkiesbaar programma

Effect 10 april 2012 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 6072491)

Dat is nochtans het etiket dat hij krijgt van republikeinen. Wanneer gij hem een Bush IV noemt terwijl de republikeinen hem vergelijken met de CCCP heb ik nogal het idee dat hij het misschien niet eens zo slecht doet.

Koenraad Noël 10 april 2012 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 6072509)
Dat is nochtans het etiket dat hij krijgt van republikeinen. Wanneer gij hem een Bush IV noemt terwijl de republikeinen hem vergelijken met de CCCP heb ik nogal het idee dat hij het misschien niet eens zo slecht doet.

Ik noemde hem Bush IV, niet k9.

k9 10 april 2012 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 6072509)
Dat is nochtans het etiket dat hij krijgt van republikeinen.

Ja want wat je tegenstander zegt is meestal correct?

Citaat:

Wanneer gij hem een Bush IV noemt terwijl de republikeinen hem vergelijken met de CCCP heb ik nogal het idee dat hij het misschien niet eens zo slecht doet.
Ik noem hem niet bush IV en middelmatig is eerder een betere omschrijving.

Nogmal logisc gezien de puinhoop die bush II achterliet .

k9 10 april 2012 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6072514)
Ik noemde hem Bush IV, niet k9.

Zijn toch serieus grote verschillen tussen bush en obama hoor, geld net zo goed voor romney .

Munglik 10 april 2012 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 6072572)
Zijn toch serieus grote verschillen tussen bush en obama hoor, geld net zo goed voor romney .

Obama is een beetje te bang van zijn eigen volk.

zonbron 10 april 2012 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 6072491)

Het marxistisch gedachtengoed van Mr. OB en zijn knufjes is niet te ontkennen. Het is en blijft nog steeds een extremist die zich met soortgelijke extremisten omringt.

zonbron 10 april 2012 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6072498)

Dat zegt meer over de MSM en Uzelf dan over RP niet ?

Munglik 10 april 2012 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6072588)
Het marxistisch gedachtengoed van Mr. OB en zijn knufjes is niet te ontkennen. Het is en blijft nog steeds een extremist die zich met soortgelijke extremisten omringt.

:roll:

zonbron 10 april 2012 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6072576)

Het volk is bang van Mr. OB. , hij blijkt de incarnatie te zijn van andere extremistische welmenede lieden.

2008
Citaat:

CNN - Gun sales surge after Obama's election

The owner of a gun shop in the Washington suburb of Manassas, Virginia, Conatser said sales have doubled or tripled since this time last year.

On Saturday, he said, he did as much business as he would normally do in a week.

"I have been in business for 12 years, and I was here for Y2K, September 11, Katrina," Conatser said, as a steady stream of customers browsed what remained of his stock. "And all of those were big events, and we did notice a spike in business, but nothing on the order of what we are seeing right now."

Weapons dealers in much of the United States are reporting sharply higher sales since Barack Obama won the presidency a week ago.

...
Heden...
Citaat:

CBSNews - Texas gun sales rise on fear of 2nd Obama term
(AP) FORT WORTH, Texas - Gun sales are booming across Texas, and some buyers say their growing belief that President Barack Obama's re-election is inevitable is fueling their race to bear more arms.

Fort Worth gun shop owner DeWayne Irwin tells the Fort Worth Star-Telegram that the rush is similar to one seen shortly after the president's 2008 election.
...

k9 10 april 2012 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6072576)

Kan je daar eens een voorbeeld van geven?

k9 10 april 2012 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6072588)

EN welke van zijn beleid kan je dan geheel op dit extremisme schuiven?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be