![]() |
Rode VRT veroordeeld
De VRT moet van de Brusselse rechtbank een schadevergoeding van 5.000 euro betalen aan de uitbater van het fitnesscentrum Better Bodies in Antwerpen. De VRT wou aantonen dat er allochtonen geweigerd werden in het fitnesscentrum wegens hun huidskleur.
'De VRT heeft op basis van een klacht en zogenaamde geruchten besloten om de scène op te zetten en te filmen. Dit gebeurde in een geïsoleerde reportage alleen over deze club. Die club was herkenbaar in beeld zonder dat de uitbater onmiddellijk aan het woord werd gelaten en zonder zin voor nuance door bijvoorbeeld de ledenlijst te raadplegen of te filmen in de fitnesszaal', staat er te lezen in het vonnis. Meer info: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120411_017 |
"Rode" VRT? :?
|
Ik hoop dat ze die journalisten buitensmijten maar daar komt natuurlijk niets van.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:sleeping: |
Citaat:
|
Citaat:
Links = belangen van de linkse partijen dienend linkse partijen = partijen die de belangen van de linkse partijen dienen = partijen die de belangen van de partijen dienen die de belangen van de linkse partijen dienen etc. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees dat je dit heel moeilijk zal kunnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
80%: rood + Groen dwz: 80% links tot extreem links. Studie 2010 (als ik het goed heb) wegens schaamte werd rood en groen vervangen door "progressief" en "extreem progressief": terug bingo: 80% progressief tot extreem progressief. ttz: links tot extreem links. De VRT links?....bahneeeeeeeengij....:lol: |
Citaat:
"Links" is geen absoluut begrip, jij geeft er allicht een andere betekenis aan dan ik (of je zit semantische spelletjes te spelen om de draad te ontsporen). Als ik het over "links" heb in deze draad heb ik dus in hoofdzaak over SP.a/PS en de groenen. |
Citaat:
zouden die journalisten zich dan toch vergist hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be