![]() |
![]() [size=6]Laten we dit eens in de media in het lang en breed uitsmeren !! De psychiatrische toestand van mevr. Martina Hellebaut.... of... nee.. daar kunnen we het VB niet mee schaden.... dju ..![/size] |
Citaat:
Het meeste plezier ervaarde ik aan het feit dat de Humo zich zelf eigenlijk serieus te kakken zette door een artikel met beerputgehalte te publiceren op basis van de verklaringen van een zottin. |
Citaat:
|
't Is hier opvallend stil aan de linkerzijde. Je zou van minder - zo lelijk te kakken gezet worden.
Iemand van plan om zijn/haar verontschuldigingen aan te bieden op dit forum ? Ik denk het niet. Nochtans is het toegeven van de eigen fouten een eerste stap in de richting van een constructieve dialoog. Maar wie is in dat laatste nu nog geïnteresseerd ? Toch geen dialoog zekers ? Stel dat we ongelijk hebben... |
Citaat:
|
Een man die zijn mening niet kan veranderen is eigenlijk ook een stuk stront. Want een stuk stront kan ook nooit van gedacht veranderen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus voor de volledigheid: Ook een mishandelde vrouw heeft recht op vrije meningsuiting, zelfs al is ze getrouwd met een Vlaams Blok-mandataris. Mevrouw Hellebaut blijft overigens bij haar verhaal. |
Het is inderdaad goed om ook even de andere "klok" te horen in deze tragische gebeurtenissen die eigenlijk tot het privé leven behoren van deze mensen en die inderdaad niet echt in de pers thuis horen.
Sinds de zaak "Notaris X" (dé fabel van HUMO bleek 10 jaar later) heb ik trouwens HUMO in de laagste schuif liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
U bent door uw onbeschoft en laag bij de grondse opmerkingen niet meer dan een stukje omhooggevallen parvenu met een grote bek! |
Citaat:
|
Ach bijna telkens als ik iets lees van Aynerand ben ik enorm blij dat ik uit een werkmansbroek gevallen ben en trots ook...
|
Citaat:
|
Citaat:
Die mannen moeten toch niet op dit forum terugvallen om hun frustraties kwijt te geraken? Ik gok eerder op een aanhanger van de LSP. :idea: Trouwens, LSP, is dat een nieuwe drug of zo. :?: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als LSP het over kapitalisten heeft, dan spreken we bvb over die 100 rijksten die evenveel bezitten als het miljard armsten (de exacte cijfers zou ik eens moeten opzoeken). |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be