![]() |
Staatssschuld kan verdubbelen. Maar gelukkig wordt de index aangepakt!
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=GU3OKPLP
Dexia, de ondergang van Belgique, blijkt alsmaar rampzaliger uit de hoek te komen. Citaat:
Nu geen nood, als de index afgeschaft wordt is dat probleempje wel opgelost. |
Als je over partijen begint, N-VA doet lustig mee en keurt zelfs het Europees bail-outfonds goed.
|
:cheer: leve België :cheer:
:cheer: leve de EU :cheer: :cheer: leve de euro :cheer: :cheer: leve het kapitalisme :cheer: :cheer: leve Dexia :cheer: :cheer: leve de speculatie :cheer: :cheer: leve de staatsschuld :cheer: |
We gaan nog geld verdienen aan Dexia. Zei Leterme. De vuilen tsjeef.
En wie gaat dat allemaal 'betalen' ? Voornamelijk of volledig: zij die werken, ondernemen of sparen. (Iedere andere optie is sprookjesachtig.) De keuze "voornamelijk" of "volledig" ligt in de handen van de kiezer. Gooi die oude machtspartijen op het containerpark. In de press-installatie. |
Citaat:
|
Citaat:
Dexia is de lokale variant ervan. |
Citaat:
|
Citaat:
Wie anders kan ons eten produceren hé ??? Wel akkoord: de klassieke machtspartijen hebben gefaald in de organisatie van het toezicht. En daarna heeft het gerecht gefaald om er een flink aantal in het gevang te draaien. Daarom moeten die klassieke machtspartijen weggestemd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik dacht dat nog niemand dit artikel belangrijk genoeg vond om er een item aan te wijden: sorry dat ik een ander begon, maar toch heb ik de indruk dat de meesten niet echt het gevaar snappen. Lees eens goed wat er allemaal aan de hand is en bereid jullie maar op zware tijden, we zijn maar pas aan het begin!!
|
ik snap het gevaar maar al te goed hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Muskietennetjes voor de Malawikindjes, daarvoor staan ze met nieuwjaar aan te schuiven om geld te doneren.. Terwijl de eigen kinderen kunnen verrekken in de beerput van Europa binnenkort. Hoe debiel moet ge daar eigenlijk voor zijn? Ik zit hier zelf in de tropen en geloof mij vrij: de indianen hier zijn de grootste racisten die ik al tegenkwam en ze hebben onze hulp zeker niet nodig. Allemaal NGO en linkiewinkie romantisme en geldklopperij. Feit is dat u en ik de bui zien hangen, terwijl de rest doet alsof de neus bloedt. Maak gebruik van die voorsprong en probeer niet te veel in te zitten met een ander, want wederkerig zijn die zaken slechts zelden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zat N-VA nu mee in de regering om ons te nekken. Daar draait het om. |
Citaat:
Mission 'nique les flappis' est accomplie.. Was Dewever echt geweest wie hij pretendeert te zijn, dan had hij al lang een accidentje gehad Litvinenko-stijl, zonder correcte autopsie uiteraard. Tram 28 in SV-jargon om precies te zijn. Sommigen willen sterven voor hun overtuiging, anderen krimpen al snel bij wat intimidatie of een gouden handdruk. Dus hoe je het ook draait of keert: hij en zijn voltallige partijtop zijn niet zuiver op de graat, ofwel te laf, ofwel te corrupt.. Ge moogt kiezen... Ik kies liever de flamboyante eenzaten die mij nog nooit bedrogen hebben. |
Citaat:
De enige mogelijkheid om hier een einde aan te maken, is de Goldman Sachs club die Europa is, af te schaffen tot ze allemaal hun financiën op orde hebben. Laat de banken op hun smoel gaan en start opnieuw, laat België failliet gaan en met een eenmalig verlies zorgen we, dat onze kinderen en kleinkinderen, tenminste schulden vrij, hun leven kunnen beginnen. Als ze dan nog willen kunnen ze een Europa oprichten, dat van in het begin, zowel dezelfde sociale, fiscale, financiële en economische regelgeving heeft in alle lidstaten. En steek al die zelf verrijkende legale maffiose politici, die dit veroorzaakt hebben en nog veroorzaken voor de rest van hun leven achter de tralies na alles wat ze bezitten terug in de staatskas te storten. Van Dehaene kunnen ze morgen al minimaal 4 miljoen, die hij van Inbev krijgt, in beslag nemen. |
Citaat:
Beetje cynisch om dan wat in woorden te komen zagen over Dexia. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be