![]() |
25/06 Allochtone jongeren steken joodse jongen neer in Wilrijk
Een joodse jongen is donderdagavond zwaar gewond geraakt toen hij in Wilrijk, bij het verlaten van de Talmoedhogeschool, werd neergestoken door een groepje Noord-Afrikaanse jongeren. Het slachtoffer verkeerde aanvankelijk in levensgevaar, maar dat is ondertussen geweken, zo meldt Dominique Reyniers van het parket van Antwerpen. Het parket zegt de zaak zeer ernstig te nemen en stelde ondertussen een onderzoeksrechter aan. De joodse jongen verliet donderdagavond samen met drie andere joodse minderjarige jongens de Talmoedhogeschool in Wilrijk. Ze waren te voet op weg naar huis, toen ze ter hoogte van de Sint Bavostraat plots werden geconfronteerd met een groep Noord-Afrikaanse jongeren die hen gewapend met messen en een ijzeren staaf tegemoet liepen. De joodse jongeren zetten het op een lopen. Drie onder hen konden zich verschansen in de school, maar een vierde werd in de rug gestoken door zijn belagers. De dader en zijn kompanen vluchtten daarop onmiddellijk weg. Van hen ontbreekt elk spoor. Het Forum van Joodse Organisaties zegt ten diepste geschokt te zijn door dit zware incident en vraagt aan alle autoriteiten dat ze, zowel op preventief als op algemeen beschermend vlak, hun verantwoordelijkheden zouden opnemen. "Met dit incident werd een absoluut onaanvaardbare drempel overschreden", aldus het Forum. Bron: gva.be http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={549B2980-D5F7-4299-ADE1-09E7CAA40E02} |
Dat zijn die 'snotapen' van Janssens! :twisted: :twisted: :twisted:
't Is een andere cultuur hé.... die van Altamira? :evil: |
De Joodse gemeenschap contacteerde "Piano-the-nazi-buster" om dit kwaad uit te roeien. :roll:
|
Citaat:
Hoelang gaan wij dat nog mee blijven aanzien. Barbaren horen niet thuis in België |
waar blijft Aboe Jahjah om het gedoe van zijn (hoe moet ik die nu noemen ? zeg ik rasgenoten ben ik een racist, zeg ik soortgenoten is al even erg, hoe moet je nu zo'n snotjong noemen)
rotjong zal nog het simpelste zijn, te veroordelen. en 't zijn waarschijnlijk al rotjong met een belgisch paspoort. dus nog weinig tegen te doen. |
Citaat:
|
En nu het nut van deze thread?
|
Citaat:
Mitgard en Darwin hebben genoeg wetenschappelijke fantasie om dit plan verder uit te werken denk ik. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle Jodenhaters buiten!
(vandaag mag ik dat zeggen, morgen weeral niet meer) |
Citaat:
waar gaat gij naartoe ? :oops: |
Ik moest zitten wachten met angst in het hart dat het Vlaams Blok een meerderheid zou behalen, want dan zouden de Jodenprogroms terug beginnen.....
|
:lol: :lol: :lol:
ge zijt ver heen he... |
Citaat:
|
Citaat:
Nu jij het over darwin hebt een vraagje. Kun jij mij verklaren welk voordeel rasvermenging zou hebben in de wetenschap dat het blanke ras nu reeds het succesrijkste is. |
A. het blanke ras het succesrijkste ? :lol: :lol:
dankzij industriele revolutie en schaamteloos uitbuiten van kolonies eventjes zo geweest. ooit van egypte gehoord ? wat deden onze voorouders toen .... nu : de chips in uw pcken komen uit Azïe, d�*t zal het ras van deze eeuw worden :twisted: B . etnische vermenging geeft duidelijk sterkere individuen qua algemen gezondheid en infectieweerbaarheid . zoek maar op. 8) |
Citaat:
Citaat:
|
ach ja....
wat een kinderlijk verweer ... :roll: zalig zijn de armen van geest he :lol: :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be