![]() |
Red Brussel: Breid zijn grenzen uit!
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...U0.facebookrzi
Enkele alineatjes: Citaat:
Deze man is de naam "vlaming" niet waard...:evil: :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze fan van het maakbare, de zogenaamde linkse ‘übermensch’ heeft de oplossing voor het mislukte multicultureel project (steeds meer gelijkend op een nachtmerrie waaruit je niet meer ontwaakt). We hebben behoefte aan een Leopold II!
Ik citeer! Citaat:
De man die volgens deze linkse een oplossing gaat bieden: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verkleinen van de habitat van de Vlaamse kabouters is geen oplossing!
Citaat:
|
Vlaanderen moet aanvaarden dat de demografische realiteit van Vlaamse randgemeenten zodanig is dat ze niet meer nederlandstalig zijn.
Correct, dat moet Vlaanderen inderdaad aanvaarden. Méér nog, ze gaan moeten aanvaarden dat heel Brussel niet meer bij Vlaanderen kan & zal passen. Nu dienen enkel de Belgicisten en de Walen nog te aanvaarden dat Brussel eveneens niet franstalig is... Bruxelles, of beter de "Islamic Musulmann Republic of Brussels" lijkt me een toepasselijkere indicator. http://islamineurope.blogspot.com/20...ity-in-15.html |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Sympathieke gast, die Leopold 2 Citaat:
|
Citaat:
|
:rofl:
....en nu staan plotseling hele drommen Vlamingen verstomd van deze vaststelling....ooooh en aaaahhhhhh....oeeeeeeps.....hoezo stukken Vlaanderen annexeren?......hoe heeft het nu zo ver kunnen komen.....ooohhh....tja...dan is het zo maar hé....maar diegenen die daar tegen zijn zullen zeker racisten zijn....ja hoor....want mijne kameraad die mee naar 't voetbal gaat heeft dat ook gezegd...en die heeft dat gehoord in zijn vakbondscentrale...tssssss...die racisten toch hé....Bon: en nu naar het VRT nieuws kijken...wat heeft Anderlecht gedaan vanavond?...gaan ze kampioen spelen denkt u?....Vanendert was sterk hé zondag...ook gezien?.....geeuw... |
Citaat:
|
Citaat:
ik vraag me eigenlijk af hoeveel reageerders hier de column eigenlijk echt gelezen hebben... |
Citaat:
En schaf tegelijkertijd die 19 gemeenten bij Brussel af als gemeente. Maak er districten van. Verder bulkt het artikel van de gemeenplaatsen en mantra's. De reacties van lezers vind ik zeker zo interessant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be