![]() |
Wat met de uitgedeelde korans in Duitsland?
Er werden recent gratis zo'n 25 miljoen exemplaren van de koran uitgedeeld:
Citaat:
http://ejbron.wordpress.com/2012/04/...an/#more-18174 Citaat:
En dan gaan ze er miljoenen exemplaren uitdelen in Duitsland????? Als dat maar goed afloopt. Even ernstig: normaal zou zich daar niemand druk over hoeven te maken, maar de realiteit vertelt ons weldegelijk andere dingen! |
Indien een haatbaard dat onding in mijn handen duwt, haal ik ter plekke mijn aansteker boven.
|
Citaat:
Uiteraard dient er dan wel opgelet te worden, dat er niet per ongeluk slachtafval of varkenskoppen mee tussen zitten, die de islamitische gevoeligheden geweld zouden kunnen aandoen. De daar aanwezige moslims zullen die infedele geste ongetwijfeld waarderen, net zoals Duitsers dat ook zullen doen met de uitgedeelde korans. Voila sé. Everybody Happy !! :clapping: |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mmm, toch toch.., bij nader inzien zou de inhoud van die beestjes hun darmen uiteindelijk voldoende moeten zijn. Bon, laat de vliegtuigen maar aanrukken dan: http://www.google.be/imgres?q=vliegt...9,r:1,s:0,i:65 |
"Duitse journalisten die kritisch over de actie hebben geschreven, zijn op internet bedreigd."
http://www.hln.be/hln/nl/960/Wereld/...rans-uit.dhtml En de EU-politici keken er naar, als koeien op een spoor van 'n aanstormende TGV. Voor die geborneerde volksverraders zal hopelijk ook een plaatsje voorzien worden, op de US-boten die moslims binnenkort collectief terug naar hun heimatten zullen brengen. Een gratis koranneke voor onderweg, zal er voor die superdhimmies nog wel afkunnen. |
Als ze die bij mij in de brievenbus steken, vliegt hij bij het oud papier.
Daar is in de jaren '70 de mormonenbijbel ook belandt (ik heb die toch uitgelezen omdat ik tracht open te staan voor verschillende strekkingen). Die mormonen hebben mij nooit verweten dat hun bijbel bij het oud papier kwam. Hopelijk hetzelfde met de mohammedanen ... maar gezien de verhalen die ik hoor ... |
Ik denk, dat als er een koran binnenwaait, ik die gewoon vergelijk met de oude die ik heb, en als er verschillen instaan, is dat nog beter.
En dan zet ik die tussen de bijbel en de tora in. Kunnen ze broederlijk in de boekenkast staan, naast 100 Russische Sprookjes en de verhalen van de Gebroeders Grimm. |
Je kan ze ook op het dashboard van je auto leggen als je 's nachts in Brussel parkeert.
|
Citaat:
|
Het is weer een tiijd geleden dat Mohammedanen actie voerden om hun koran op de juiste plaats in bibliotheken te hebben staan. Dus niet in de afdeling 'sprookjes' en ook niet gewoon alfabetisch tussen boeken als 'komt een vrouw bij de dokter' en 'kort amerikaans'.
Hun koran moet vrij staan en hoger dan andere boeken. |
Citaat:
Je zou eerder een verbrand of stukgescheurde korazn op je dashbord moeten leggen, ter verdediging van vrije meningsuiting, maar we zijn daar te veel broekschijters voor (Omdat niemand je gaat helpen als een moslim je auto in brand gaat steken). |
Citaat:
|
Citaat:
Uw benadering is bewijs dat het hier gewoon naar de knoppen is. Ga je ook een hoofddoek dragen om aanranding te vermijden???? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zit dan ook bij de "ondergrondse", niet bij het openlijke verzet ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
René van Allo Allo deed toch ook vanalles, en nee, voor de die-hard collaborateurs moet je andere middelen gebruiken dan geweldloos ondergronds verzet. In feite zijn we nu nog maar in de informatie-fase. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be