Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Wat met de uitgedeelde korans in Duitsland? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=170043)

Cynara Cardunculus 15 april 2012 16:53

Wat met de uitgedeelde korans in Duitsland?

Er werden recent gratis zo'n 25 miljoen exemplaren van de koran uitgedeeld:

Citaat:

Islamisten willen in Duitsers 25 miljoen gratis korans in het Duits uitdelen. Nog nooit heeft hun missie-ijver zulke dimensies aangenomen. De veiligheidsautoriteiten maken zich zorgen.

Ibrahim Abou Nagie komt niet echt over als het prototype van een islamistische haatprediker. De zakenman uit Keulen met Palestijnse wortels gaat meestal westers gekleed, met een blouse of een poloshirt en daar overheen een lichtgekleurd colbertjasje. De baard van de 47-jarige is bijgeknipt, als hij predikt, spreekt hij zachtjes en bedachtzaam.
lees vooral verder: http://ejbron.wordpress.com/2012/04/...e-huishouding/

http://ejbron.wordpress.com/2012/04/...an/#more-18174
Citaat:

Volker Kauder, de fractiechef van de CDU in het Duitse parlement, liet gisteren in het nieuws de kat uit de zak waarom de politiek bang is voor de uitdeling van korans door Salafisten. Als het boek massaal gratis uitgedeeld zou worden, zou men moeten vrezen, dat het ook weggegooid en bij de vuilnis terecht zou komen – met alle gevolgen van dien. Zie Afghanistan! Zover is het al gekomen in onze Taliban-republiek. Berlijn is net Kaboel!

We zullen er dus niet onderuit komen om op staatskosten extra koranvuilnis detectives in te huren, die in alle afvalbakken van het land op zoek gaan naar weggegooide exemplaren van het heilige boek, deze eruit vissen, kussen, poetsen, met rozenolie besprenkelen en in een plechtige bidprocessie naar de dichtstbijzijnde Salafistenmoskee brengen. Daar zullen de ontwijde korans onder diepe buigingen, knievallen, duizend verontschuldigingen en het verzoek om vergeving aan de imam overhandigd om dan verder shariaconform gerecycled te worden. Just wait and see!
Als men in Afghanistan begint te moorden omdat er per ongeluk een paar korans tussen het verbrandingsvuil terechtkwamen, terwijl men ze in Pakistan of zoiets uit de riool haalt, afspoelt en laat drogen....

En dan gaan ze er miljoenen exemplaren uitdelen in Duitsland?????

Als dat maar goed afloopt.

Even ernstig: normaal zou zich daar niemand druk over hoeven te maken, maar de realiteit vertelt ons weldegelijk andere dingen!

Elbow 15 april 2012 16:59

Indien een haatbaard dat onding in mijn handen duwt, haal ik ter plekke mijn aansteker boven.

Diego Raga 15 april 2012 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 6081600)
Er werden recent gratis zo'n 25 miljoen exemplaren van de koran uitgedeeld

In het kader van de multi-cultuur, vind ik dat we dan ook 25 miljoen gerookte hespen in SA moeten gaan uitdelen, desnoods droppen met een paar C-130's boven het plein van de Ka'aba in hartje Mekka.
Uiteraard dient er dan wel opgelet te worden, dat er niet per ongeluk slachtafval of varkenskoppen mee tussen zitten, die de islamitische gevoeligheden geweld zouden kunnen aandoen.
De daar aanwezige moslims zullen die infedele geste ongetwijfeld waarderen, net zoals Duitsers dat ook zullen doen met de uitgedeelde korans.

Voila sé. Everybody Happy !! :clapping:

SDX 15 april 2012 17:23

I will not submit!

Burn baby burn!

We do not tolerate your violence and false religion.

SDX 15 april 2012 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 6081622)
In het kader van de multi-cultuur, vind ik dat we dan ook 25 miljoen gerookte hespen in SA moeten gaan uitdelen, desnoods droppen met een paar C-130's boven het plein van de Ka'aba in hartje Mekka.
Uiteraard dient er dan wel opgelet te worden, dat er niet per ongeluk slachtafval of varkenskoppen mee tussen zitten, die de islamitische gevoeligheden geweld zouden kunnen aandoen.
De daar aanwezige moslims zullen die infedele geste ongetwijfeld waarderen, net zoals Duitsers dat ook zullen doen met de uitgedeelde korans.

:mrgreen:

Cynara Cardunculus 15 april 2012 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 6081622)

kom zeg! 25 miljoen hespen! laten we het gewoon bij 25 miljoen varkenspoten houden? Echt lekker trouwens, ik krijg er zo weer eens zin in.

Diego Raga 15 april 2012 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 6081629)
kom zeg! 25 miljoen hespen! laten we het gewoon bij 25 miljoen varkenspoten houden? Echt lekker trouwens, ik krijg er zo weer eens zin in.

Allé CC, je gaat toch geen gewone varkenspoot gelijkstellen aan een heilige koran, zeker ?
Mmm, toch toch.., bij nader inzien zou de inhoud van die beestjes hun darmen uiteindelijk voldoende moeten zijn.

Bon, laat de vliegtuigen maar aanrukken dan:
http://www.google.be/imgres?q=vliegt...9,r:1,s:0,i:65

Diego Raga 15 april 2012 22:37

"Duitse journalisten die kritisch over de actie hebben geschreven, zijn op internet bedreigd."
http://www.hln.be/hln/nl/960/Wereld/...rans-uit.dhtml

En de EU-politici keken er naar, als koeien op een spoor van 'n aanstormende TGV.
Voor die geborneerde volksverraders zal hopelijk ook een plaatsje voorzien worden, op de US-boten die moslims binnenkort collectief terug naar hun heimatten zullen brengen.
Een gratis koranneke voor onderweg, zal er voor die superdhimmies nog wel afkunnen.

Marie van de koster 16 april 2012 10:32

Als ze die bij mij in de brievenbus steken, vliegt hij bij het oud papier.
Daar is in de jaren '70 de mormonenbijbel ook belandt (ik heb die toch uitgelezen omdat ik tracht open te staan voor verschillende strekkingen). Die mormonen hebben mij nooit verweten dat hun bijbel bij het oud papier kwam. Hopelijk hetzelfde met de mohammedanen ... maar gezien de verhalen die ik hoor ...

maddox 16 april 2012 10:38

Ik denk, dat als er een koran binnenwaait, ik die gewoon vergelijk met de oude die ik heb, en als er verschillen instaan, is dat nog beter.

En dan zet ik die tussen de bijbel en de tora in. Kunnen ze broederlijk in de boekenkast staan, naast 100 Russische Sprookjes en de verhalen van de Gebroeders Grimm.

Liederik 16 april 2012 10:46

Je kan ze ook op het dashboard van je auto leggen als je 's nachts in Brussel parkeert.

Cynara Cardunculus 16 april 2012 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6082655)
Je kan ze ook op het dashboard van je auto leggen als je 's nachts in Brussel parkeert.

D�*t lijkt me de meest geschikte plaats voor iedereen die zo'n ding in zijn brievenbus krijgt.

Mahalingam 16 april 2012 11:03

Het is weer een tiijd geleden dat Mohammedanen actie voerden om hun koran op de juiste plaats in bibliotheken te hebben staan. Dus niet in de afdeling 'sprookjes' en ook niet gewoon alfabetisch tussen boeken als 'komt een vrouw bij de dokter' en 'kort amerikaans'.
Hun koran moet vrij staan en hoger dan andere boeken.

kwantum 16 april 2012 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6082655)

Ik doorzie uw schalkse humor, maar ik zou het zeker niet doen: je speelt in hun kaarten, maakt gratis publiciteit voor de religie en mosqlims zijn weer tevreden dat ook jij door de knieën gaat.
Je zou eerder een verbrand of stukgescheurde korazn op je dashbord moeten leggen, ter verdediging van vrije meningsuiting, maar we zijn daar te veel broekschijters voor (Omdat niemand je gaat helpen als een moslim je auto in brand gaat steken).

Cynara Cardunculus 16 april 2012 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 6082751)
Ik doorzie uw schalkse humor, maar ik zou het zeker niet doen: je speelt in hun kaarten, maakt gratis publiciteit voor de religie en mosqlims zijn weer tevreden dat ook jij door de knieën gaat.
Je zou eerder een verbrand of stukgescheurde korazn op je dashbord moeten leggen, ter verdediging van vrije meningsuiting, maar we zijn daar te veel broekschijters voor (Omdat niemand je gaat helpen als een moslim je auto in brand gaat steken).

Ik leg helemaal geen koran op het dashboard om door de knieën te gaan, ik leg een koran op het dashboard om ervoor te zorgen dat mijn auto ongeschonden uit die parkeersituatie zou kunnen geraken.

kwantum 16 april 2012 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 6082754)
Ik leg helemaal geen koran op het dashboard om door de knieën te gaan, ik leg een koran op het dashboard om ervoor te zorgen dat mijn auto ongeschonden uit die parkeersituatie zou kunnen geraken.

Begrijp ik, maar toch ben je verkeerd als je denkt dat je daarmee de oorzaak uitroeit. Je zal daarmee hun overtuiging in hun acties ook niet stoppen. Je speelt hun spelletje gewoon mee. Ik vind uw benadering een vorm van medeplichtigheid, verraad om je eigen vel te redden. Een beetje een laffe daad tegenover onze normen en waarden die we keihard zouden moeten verdedigen. We hebben het lef niet om onze wagen in brand te laten steken om dan hardhandig de daders te laten opdraaien voor de daden. Al was het om gazns Molenbeek en consoorten onderstebnoven te kegelen. D�*t moet er gebeuren.
Uw benadering is bewijs dat het hier gewoon naar de knoppen is.

Ga je ook een hoofddoek dragen om aanranding te vermijden????

Supe®Staaf 16 april 2012 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 6082679)
Het is weer een tiijd geleden dat Mohammedanen actie voerden om hun koran op de juiste plaats in bibliotheken te hebben staan. Dus niet in de afdeling 'sprookjes' en ook niet gewoon alfabetisch tussen boeken als 'komt een vrouw bij de dokter' en 'kort amerikaans'.
Hun koran moet vrij staan en hoger dan andere boeken.

Een moslim met humor.

Cynara Cardunculus 16 april 2012 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 6082778)
Begrijp ik, maar toch ben je verkeerd als je denkt dat je daarmee de oorzaak uitroeit. Je zal daarmee hun overtuiging in hun acties ook niet stoppen. Je speelt hun spelletje gewoon mee. Ik vind uw benadering een vorm van medeplichtigheid, verraad om je eigen vel te redden. Een beetje een laffe daad tegenover onze normen en waarden die we keihard zouden moeten verdedigen. We hebben het lef niet om onze wagen in brand te laten steken om dan hardhandig de daders te laten opdraaien voor de daden. Al was het om gazns Molenbeek en consoorten onderstebnoven te kegelen. D�*t moet er gebeuren.
Uw benadering is bewijs dat het hier gewoon naar de knoppen is.

Ga je ook een hoofddoek dragen om aanranding te vermijden????

In de grond heb je 100% gelijk.
Maar ik zit dan ook bij de "ondergrondse", niet bij het openlijke verzet ;-)

kwantum 16 april 2012 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 6082789)
In de grond heb je 100% gelijk.
Maar ik zit dan ook bij de "ondergrondse", niet bij het openlijke verzet ;-)

Helaas blijkt het ondergrondse verzet totaal niet te helpen. Dat merk je ook op dit forum.

Cynara Cardunculus 16 april 2012 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 6082809)
Helaas blijkt het ondergrondse verzet totaal niet te helpen. Dat merk je ook op dit forum.

geduld man, geduld hé.

René van Allo Allo deed toch ook vanalles, en nee, voor de die-hard collaborateurs moet je andere middelen gebruiken dan geweldloos ondergronds verzet.

In feite zijn we nu nog maar in de informatie-fase.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be