![]() |
Zijn er naast mij en Spetsnaz nog Merksemmenaren op dit forum? :wink:
|
Wel toevallig dat beide forumombudsmannen van Merksem zijn ;)
Bondgirl_2170 is ook van Merksem, dacht ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien heb ik in de Merksemse bibliotheek iemand op het politics.be-forum zien typen en aangezien dat niet Spetsnaz was, en niet Bondgirl_2170 (het was nl. een man) vermoed ik dat er hier nog een vierde districtsgenoot zit, maar wie? :P |
Citaat:
|
kheb nekeer rondgesnuffeld op de gebruikerslijsten, der blijken een negental gebruikers te beweren van merksem te zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooit in de Terlindenhofstraat gewoond.....
|
Merksem nog nooit geweest. Ik zou op een kaart moeten kijken waar da ligt :oops:
Mooi dorp ? of is het bijna stad ? |
Heb ook nog in Merksem gewoond, Laaglandlaan. Nu woon ik iets noordelijker maar ik kom nog veel in Merksem.
|
Citaat:
ten noord-oosten van Antwerpen-stad. Waar dat het vroeger altijd overstroomde :? |
Den overkant van mijn straat is Merksem. Ik ben echter nog nooit in de bibliotheek geweest.
Ik woon er nog maar just, dus weten jullie nog goei café's? |
Citaat:
|
ik heb (zoals reeds in een ander topic gezegd) vroeger in maarksum gewoond. ik kom er ook nog regelmatig.
Citaat:
|
Ja, de nieuwen diamant kende ik, evenals de volkslust, ik heb er in den tijd nog lieven opgeschaard (en daarna gaan vozen aan het zwembad ;-).
Wat ook nog meevalt is de Shamrock, qua naam een voos hardrockerscafé, maar het is eigenlijk een gewoon, rustig rockcafé. |
Citaat:
voor de rest denk ik ni dat er veel in merksem te zien is, daarom dat ik nu in 'de grote stad' woon. |
Leve Herent!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be