![]() |
doden
mooie foto in de krant van de koning van spanje van het neerschieten van een olifant prachtig leve de koning hoe is het mogelijk dat dit nog kan gebeuren:evil::evil::evil:
|
Erevoorzitter van't WWF nota bene.
|
Als 't aan mij lag, kon die koninklijke hansworst 10 jaar olifantenstront gaan scheppen in de zoo van Madrid.
En dan maar hopen dat er op een mooie dag zoiets gebeurt: http://www.youtube.com/watch?v=LfTk64WERIk |
Citaat:
|
Het is toch duidelijk : milieu en ethiek is enkel voor het plebs.
|
Als het WWF zijn geloofwaardugheid wil behouden, kan die blauwbloedige leeghanger best zijn zitje in de raad van bestuur al dan niet vrijwillig afstaan.
Hangt er ntl wél vanaf, hoeveel van die mandatarissen zélf niet af en toe eens op jacht gaan met de vrienden... |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zullen ook wel weten, dat die Spaanse uitvreter niet voor de eerste keer een tweeloop in z'n gemanicuurde handjes vasthad. Citaat:
Een werkstraf in een dierentuin, lijkt me dan ook gepast. |
Citaat:
|
Was die jacht niet in het kader van uitdunnen van kuddes die simpelweg te groot worden voor het gebied waar ze in wonen, zodat ze het gebied niet compleet vernielen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of bent u echt zo waanzinnig naïef dat u gelooft dat hij uit liefde voor de natuur olifanten gaat afknallen en daarvoor dik betaalt. Nee, dat doen alleen perverse lui die erop kicken om zo’n machtig beest af te schieten en er vervolgens mee te poseren op foto als trofee. Hij is niet alleen een laffe hond, ook een echte hypocriet aangezien hij dit ook nog zijn hele uitstap stiekem probeerde te organiseren. |
morte-vivante zegt ook niet dat dat uit liefde is voor de natuur.
Ik zie dat als win-win. Er moesten olifanten dood, en in plaats van parkwachters dit te laten doen, laten ze toeristen een som geld neerleggen, om het te doen onder begeleiding van parkwachters. Dat geld gaat terug naar het park. Je emotionele reactie doet vermoeden dat je diepe gevoelens hebt voor olifanten. Kan je dat eens toelichten? |
Hoe lang gaat het duren dat men terug gaat argumenteren vanuit zijn historisch belang? Zijn "verraad" van Franco etc.?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be