![]() |
Bourgeois en erfgoed: problematisch
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=9P3OPDJF
Na een huilerig rekenwonder, een geilaard, een dieetgoeroe telt de trotse NVA nu ook een eigengereide aso die iedereen tegen zich in het harnas jaagt. Ze zijn goed bezig, daar bij de NVA. :lol: |
Ik hoop dat de NVA bij de gemeenteraadsverkiezingen in veel plaatsen aan de macht komen zodat ze ook lokaal hun incompetentie kunnen aantonen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat terecht. Bourgeois is zelf veel ouder dan het erfgoed waarover die commissie mag adviseren.
|
Citaat:
Taalvaardigheid kunnen we alvast beschouwen als niet behorend tot jouw "competentiepakket". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En bij de weg, echte managementsgoeroes laten het woord competentiepakket systematisch volgen door "die je in je rugzakje meeneemt". Ik krijg er de kramp van in mijn teelballen. |
Citaat:
|
allez, we hebben 1 pro en 1 contra bourgeois thread.
Nu nog een discussiethread waar het over de inhoud van het probleem gaat aub. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan iemand die erge pijn lijdt, zeg je minstens dat je hem beterschap wenst. Tsss .. waar is het fatsoen gebleven ? |
Citaat:
|
Geert gaat eigenhandig het teveel aan ambtenaren oplossen door ze buiten te pesten. :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de commissieleden die ontslag namen zijn geen ambtenaren natuurlijk. Dat zijn postjespakkers die naast hun twee of drie voltijdse jobs er nog effe gauw een paar voorzitterschappen van commissies bijpakken. Voorzitster Anne Mie Draye cumuleert een directeurschap aan de univ van Limburg met een paar gastdocentschappen aan andere universiteiten en een post van plaatsvervangend rechter. Oh ja en tussen de soep en de patatten speelt ze wat met ons belastingsgeld bestemd voor de bescherming van het erfgoed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be