![]() |
Agent bijna op sporen metro geduwd: wegens geen commotie dus fait-divers ?
Drugsverslaafde in Molenbeek probeert politieman onder metro te duwen.
Dat is de titel van het bericht in de standaard on line. Dit is de link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120418_166 Je zou nu zeggen: "Schoof, ga je een draad openen bij elk fait divers?" Antwoord: "Neen, want niet elk fait divers haalt de krant. En als het de krant haalt, is er niet noodzakelijk commotie". In ieder geval: had daar een agent onder de metro gelegen, dan was het hek weer van de dam. Of zelfs alleen maar een val op de sporen, kan lelijk uitdraaien. Heeft iemand anders betere ideeën om "het vuur gaande te houden" onder de voeten van de verantwoordelijke ministers ? tekst voor als links niet meer zou werken: Citaat:
|
Citaat:
Als ik moet stemmen, dan bepaal ik mijn stem neutraal. Ik vind de laatste decennia dat er een behoorlijke rechtse correctie mag gebeuren in onze samenleving en politiek. Let op, ik zeg niet een rechtse samenleving, wel correctie. Want de laatste decennia is het evenwicht in onze samenleving naar links aan het overhellen en brengt onze samenleving uit balans |
Citaat:
|
Citaat:
1X3,1 gr heroine = 3,1 gr 10 x 3,1 gr = 31 gr 100 X 3,1 gr = basis voor de locale drugsdaeler 1000 x 3,1 gr = netwerk aan daelers 10.OOO X 3,1 gr = overlast 100.OOO x 3, 1 gr = maatschappelijk probleem zoals deze topic amper één voorval is. Een deel van die 100.000 raakt in de problemen en gaat dan ook nog eens onze sociale zekerheid belasten. Groen ! draagt hier politiek een zware verantwoordelijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat denk je dat de procureurs doen met een strafdossier van drie gram heroine? Denk je echt dat ze tijd en middelen hebben om zich met zulke onnozele prullen bezig te houden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is nog niet eens geld om cipiers genoeg aan te nemen voor de cellen die er zijn. jJj wil honderdduizend cellen bijbouwen en een half miljoen cipiers aannemen of zo om uw plannen te realiseren. Ernstig blijven als ja over de drugproblematiek praat aub, want je bent met die truut niet echt aan het helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Gebruikers opsluiten en dan klagen dat de misdadigers wegens plaatsgebrek niet meer opgesloten kunnen worden... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
1 gevangene per cipier in Hasselt. Pas op, dat volkske gaat dan ook nog regelmatig in staking omdat ze te hard moeten werken8O |
Sinds het einde van de staking is er wel een serieuze aanwezigheid van veiligheidsmensen in de metro's. Desondanks heb ik 1 keer een kleine altercatie meegemaakt in een wachtend metrostel en binnen 3 seconden waren er een half dozijn "roodjasjes" ter plaatse om de gemoederen te bedaren.
Om dan nog in de metro te gaan dealen moet je toch een serieuze hoek af hebben. Het feit dat hij die agent op de sporen probeert te duwen bevestigt dat nog eens natuurlijk. Maar da's wel fijn dat die zotten gewoon duuuuhhh recht in de handen van de flikken lopen. Als nu justitie ook haar werk wil doen kunnen we de metro's ineens eens grondig schoonmaken. |
Citaat:
En dat allemaal omdat het parket liever internees en mensen in voorarrest opsluit dan veroordeelden. |
Citaat:
Het gaat over heroïne. |
Citaat:
Wat wil je doen misschien, 100.000 cellen bijbouwen om de druggebruikers op te sluiten? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be