![]() |
Vroem vroem, mooiste racebaan van de Benelux
Omdat het hier toch al gaat over wat voor auto je rijdt, meteen maar een poll over waar je wil rijden. Wat is de mooiste racebaan van de Benelux? Eens zien hoe Zolder-nationalistisch de Flaminganten hier zijn hoor. ;)
De belangrijkste kandidaten, gesorteerd op lengte van de baan: Spa-Francorchamps: ![]() Huidig formule 1 circuit, 7,004km, 20 bochten. Assen: ![]() 4,545km, 17 bochten. Zandvoort: ![]() Voormalig formule 1 circuit, 4,307km, 13 bochten Zolder: ![]() Voormalig formule 1 circuit, 4,011km, 10 bochten. Colmar-Berg: ![]() Testbaan van Goodyear, 3,260km, 12 bochten. Jules Tacheny: ![]() 2,28km, 10 bochten. |
Brussel centrum
en de R4 Gent |
Citaat:
|
Tot nu toe twee mineraalwaterdrinkers en één Luxemburgofiel, spannende race.
(Nee, dit is geen bump, hoezo?) |
Spa voor auto's, Assen voor motoren.
|
8 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 85511 Bijlage 85512 Bijlage 85513 Bijlage 85514 Bijlage 85515 Bijlage 85516 Bijlage 85517 Bijlage 85518 |
Ik vind Spa ,wel een mooi cirquit , maar als je naat vb Formule I gaat kijken waarbij je maar beperkt kan rondlopen , vind ik het bijzonder triestig , je ziet heel weinig en hebt zeer slecht overzicht van de wedstrijd .
Pesoonlijk vind ik nog het meeste genot in de clasic car races. |
Citaat:
|
Spa, zeker weten, al is het maar enkel voor de eau rouge/raidillon combo en Pouhon (de dubbele linkse). Probeer daar maar eens vol uit te gaan.
Mooiste kartbaan ligt uiteraard in Genk. Horensberg is ook de langste CIK-FIA gehomologeerde track in Europa. ![]() |
Ja oké, dat winnen ze toch wel vrij duidelijk van Eindhoven.
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be