![]() |
Welke cdv'er liegt er nu ?
Beke verklaarde gisterenavond dat "de geruchten" omtrent P. Van den Driessche bij zijn partij bekend waren en hij daarom destijds geen plaats op de lijst aangeboden kreeg.
De Brugse burgemeester ( zelfde partij ) verklaarde in december nog dat P. Van den Driessche een aanbod van CDV had gekregen, maar ook bij andere partijen "geshopt" had en dan een beter aanbod van nva had aangenomen voor de komende verkiezingen. Wie van hen sprak de waarheid ? ( of logen ze allebei ? :p ) hmm wat ik me ook afvraag ... indien Moons in december het nodig vond om met slijk te gooien richting P. Van den Driessche ... oh sorry ... "het shoppen binnen de politiek wilde aanklagen" ... waarom heeft hij toen de geruchten die volgens Beke toen al binnen cdv bekend waren niet in een colere opgerakeld ? mvg. Sint Ignacius |
Wie liegt er niet in de politiek, zou een betere vraag zijn.
|
Politiek = het leugen paleis.
|
Citaat:
Was PVDD geen lijstduwer voor cd&v in 2010 ? :roll: |
Een leugenaar zijn is een corollarium van een CD&V'er zijn.
|
Citaat:
KANDIDATEN: 1 - LETERME Yves 2 - MUYLLE Nathalie 3 - DE CLERCK Stefaan 4 - BOGAERT Hendrik 5 - GOUTRY Luc 6 - DEMARÉ Rita 7 - CLAEYS Krista 8 - BYTTEBIER Vincent 9 - DUJARDIN Davine 10 - LARIDON Lies 11 - DELVA Nathalie 12 - POLLENTIER Tom 13 - MATTON - SPINCEMAILLE Eliane 14 - BEYAERT Rita 15 - VERSTREKEN Johan 16 - VAN DEN DRIESSCHE Pol OPLVOLGERS: 1 - DESEYN Roel 2 - SLEGERS Bercy 3 - MYLLE Gerda 4 - DEREEPER Ignace 5 - DE VOS Filiep 6 - DEWAELE Carine 7 - ENGELRELST Veronique 8 - DECORTE Guido 9 - CREVITS Hilde ------------------------------------------------------------ bron: http://www.elections.fgov.be/fileadm...vlaanderen.pdf |
Zo te zien komt het demarche van CD&V recht in hun eigen gezicht terecht.
|
Ik heb de hele saga niet goed gevolgd.
Over wat gaat het eigenlijk? Over de buitenechtelijke relatie van Leterme? Over de Gemeentelijke Holding? Arco? Dexia? Help! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bwa, een lijstduwer mag al wat meer rokkenjager zijn dan een lijsttrekker natuurlijk.
Zeker als hij de bisschop van Brugge goed kent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke cdv'er liegt er niet?
|
welke cdv'er liegt er .....
In de jaren 80 hadden ze er al lang een commodore 64 spelleke van gemaakt : "Chayve" |
Citaat:
Het is niet omdat hij een aanbod van CD&V heeft gekregen dat alles in kannen en kruiken was. Dat blijkt ook uit de verklaringen van Wouter Beke. Ze konden Pol Vandendriessche moeilijk een slechte C4 meegeven want dat zou mogelijk een inbreuk zijn in zijn privacy. Mogelijk ook niet gezien de ernst van de feiten maar het is te begrijpen dat CD&V hier zich niet wou bezighouden. Zulke zaken als man's reputatie worden mondeling besproken. Bij de top via discrete telefoontjes of gesprekken en bij de werkmassa via het roddelcircuit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Namelijk toen hij onder algemene narcose gebracht was om geopereerd te worden aan zijn slikdarm. |
vermeende feiten van voor 2000
lijstrekker cd&v in 2010 enkele maanden voor verkiezingen komt alles uit in 2012 en bevestigd beke de reputatie ik zie een aantal gelijkenissen met dsk: -reputatie reeds lang bekend in gesloten kring -komt uit omwille van politieke doeleinden in aanloop naar verkiezingen In ernstigheid van de feiten is elke vergelijking in mijn ogen (voorlopig) onterecht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be