![]() |
Heet Polleke nagelt journalistiek van Humo aan het kruis
Persoonlijk vind ik deze passage het meest treffend:
Citaat:
titel: Ik ontken met klem. Dat zijn lasterlijke leugens Punt van discussie: De praktijken van Humo en soortgelijke pers tekst voor als links niet meer zou werken: Citaat:
|
Mia Doornaert kroop bij de verklaring op Radio 1 in haar rol van ACV bitch. Het ACV heeft een zéér slechte reputatie om met klachten over pesten en sexual harrasment om te gaan. Ze heeft letterlijk haar paraplu opgetrokken door te stellen dat zij niet de persoon was die op de hoogte was van de roddels, ondanks dat ze ACV délégée was.
En dan zijn advocatenpraat voor de vaak: "Ik ontken met klem al die aantijgingen. Dat zijn lasterlijke leugens. " Pfff. Er zijn geen aantijgingen. Dus kunnen het geen lasterlijke leugens zijn. Dat hij dan gelijk verklaard dat hij klacht indient tegen de getuigen wegens laster. Dat doet hij blijkbaar niet. Hij houdt het bij gerechtelijke acties insinueren. |
Citaat:
Gelieve haar niet met Engelstalige bewoordingen van vrouwelijke honden te benoemen. Hoe lief die beestjes ook kunnen zijn (behalve die die opgehangen werd aan een deurklink in het paleis, wellicht door de jonge Filip den taaie). Want daarmee breng je heel de famille de Laeken met hun lintjespolitiek in verlegenheid. |
Ik moet die Pol niet hebben.
Zijn bakkes staat mij niet aan en hij gelijkt op het portotype van een perverseling. Evenwel: Dit is ééns te meer een overduidelijk geval van afrekening via mediatieke rugstekerij als wapen tegen een establishmentsgevaarlijk iemand. Ik heb het reeds op een andere draad opgemerkt. NOOIT een klacht toen hij sos was NOOIT een klacht toen hij journalist was NOOIT een klacht toen hij tjeef was NOOIT een klacht toen hij weer journalist werd BINGO toen hij NVA'er werd (en dan nog van vermeende toestanden van zijn tijd als sos journalist en tjeef)... Een regelrechte schande die de mediatieke antidemocratie nog eens goed in de schijnwerpers stelt. Ik vraag ij af: Is het werkelijk hiervoor dat de NVA schrik heeft waardoor zij bij hoog en bij laag beweren niet met een andere vlaams nationlaistische partij te willen samenwerken? Is het werkelijk die macht waar de NVA voor beeft en siddert? Ziehier vrienden van de NVA...u zal ofwel totale gehorigheid beloven aan het establishment of u zal Vlaming worden en dagelijks zulke dingen moeten lezen in de pers. Aan u de keuze. de mijne is uiteraard al lang gemaakt...;-) |
@Fieselier
Die klachten waren er wel. Anders zou hij ook niet de reputatie van "Hete Pol" hebben gehad. |
Citaat:
De Barones heeft gezegd 'geen klachten', en dan zijn het geen klachten !! Wie was ACW-delegué ? Gij of de barones ?? Als ge zo'n leugen gaat blijven beweren, dan gaat ge veroordeeld worden tot een werkstraf: de omheining van Laeken herstellen. Op die plaatsen waar de kleine Laurent er altijd tegen ging pissen. |
Dat polleke nooit sexuele toenadering heeft gezocht tot Mia Doornaert verwondert me.
|
Citaat:
|
Uitleggen, uitleggen ...
Tizzen komplot zeggiku! |
Citaat:
Spreek op man...formuleer een klacht van toen en help de Belgicisten uit hun lijden.... |
@fieseler
Is al meermaals hier op dit forum aan bod gekomen. http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...gen-N-VA.dhtml |
Citaat:
Jij komt af met bovenstaande link waar het laatste zinnetje van het artikel dit is Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Berlusconi noemde dat onlangs "una culona inchiavabile" en dat is hier van toepassing. :oops: |
Citaat:
2 dames uit mijn studententijd werden hete X en Slutty Y genoemd. Dat was niet echt het gevolg van klachten over hun gedrag. |
Geen rook zonder vuur, zeg ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Helaba Belgica....ik vroeg een klacht van toen en niet een vastelling van het tegendeel.... |
Citaat:
Zeg, kan men nu niets anders vinden ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be