Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Pol Van Den Driessche: toch doofpotoperatie? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=170277)

Another Jack 21 april 2012 10:24

Pol Van Den Driessche: toch doofpotoperatie?

"Niemand deed iets met klachten over Pol Van Den Driessche"
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...riessche.dhtml

Wel wel wel, er werd dus blijkbaar wel het één en het ander onder de mat geveegd...
Dat werpt toch een ander licht op de zaak, niet?

Pietje 21 april 2012 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6090746)

Wel wel wel, er werd dus blijkbaar wel het één en het ander onder de mat geveegd...

Remember yesterday, Jack :

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6090100)
(Alle N-VA-ers kijken de andere kant op...);-)

;-)

Pietje 21 april 2012 12:43

"Marie-Anne Wilssens, voormalig journaliste bij Het Nieuwsblad, gaat een juridische klacht indienen tegen de voormalige CD&V-senator. Ze nam daarvoor contact op met het kantoor van advocaat Jef Vermassen."

eens zien wat Vermassen ermee gaat aanvangen....

Henri1 21 april 2012 14:32

Citaat:

C'est la honte.

Fieseler 21 april 2012 16:13

Citaat:

Geen enkele ideologie is, gezien hun mediamonopolie, zo bedreven in het roddelschieten van een politieke tegenstrever en het doof- en andere potten van de eigen criminaliteit als pocolinkieworld.
Daarom verwondert het mij danig dat de roddelschieters niet beter op elkaar afgesteld zijn.
Hééééééééééééééél toevallig berichtte de roderattenTV gisteren dat vrouwen niet vaak klacht durven neerleggen ivm sexuele intimidatie...
Vandaag komen ze af met "er waren wel klachten maar ze zijn als bij wonder in het niets opgelost...een komplot is het....een komplot zeg ik"

Zou het voor pocolinkieland niet tijd worden dat ze eens overleggen voor ze roddels verspreiden over iemand?

filosoof 21 april 2012 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6091388)
Geen enkele ideologie is, gezien hun mediamonopolie, zo bedreven in het roddelschieten van een politieke tegenstrever en het doof- en andere potten van de eigen criminaliteit als pocolinkieworld.
Daarom verwondert het mij danig dat de roddelschieters niet beter op elkaar afgesteld zijn.
Hééééééééééééééél toevallig berichtte de roderattenTV gisteren dat vrouwen niet vaak klacht durven neerleggen ivm sexuele intimidatie...
Vandaag komen ze af met "er waren wel klachten maar ze zijn als bij wonder in het niets opgelost...een komplot is het....een komplot zeg ik"

Zou het voor pocolinkieland niet tijd worden dat ze eens overleggen voor ze roddels verspreiden over iemand?

Sinds wanneer is PVDD een deel van"pocolinkieworld"?

Sinds hij minder rechts is dan jouw voorbeelden en beste rienden? Ook niet moeilijk. :lol:

HRobin 21 april 2012 16:39

Citaat:

Eerlijk gezegd kijk ik daar niet eens van op.
Blijkbaar was het in die tijd jammer genoeg de normale gang van zaken: doofpot, wegmoffelen, soms de klagers in kwestie wegpromoveren.

Je hebt natuurlijk groot gelijk door de schuld te leggen bij het Nieuwsblad/De Standaard, de werkgever van PVDD, ten tijde van de klachten waar men niets mee aanving!

HRobin 21 april 2012 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 6091394)

Sinds hij minder rechts is dan jouw voorbeelden en beste rienden? Ook niet moeilijk. :lol:

Aangezien we in dit land grotendeels door links worden bestuurd klopt dit of we nu willen of niet ;-)

kiko 21 april 2012 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HRobin (Bericht 6091417)
Je hebt natuurlijk groot gelijk door de schuld te leggen bij het Nieuwsblad/De Standaard, de werkgever van PVDD, ten tijde van de klachten waar men niets mee aanving!

De schuld ligt in de eerste plaats bij Van Den Driessche en bij niemand anders.

Dit gezegd zijnde is het spijtig dat hij zo lang zijn gang kon gaan, aangezien toen de klachten weggemoffeld werden. Seksuele intimidatie werd niet echt ernstig genomen, en afgaande op het merendeel van de reacties hier, kan ik niet zeggen dat er al veel veranderd is.

filosoof 21 april 2012 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HRobin (Bericht 6091419)
Aangezien we in dit land grotendeels door links worden bestuurd klopt dit of we nu willen of niet ;-)

Het gaat hier niet over de regering maar over PVDD, het Nieuwsblad, De Standaard en misschien de CD&V. Moeilijk als links te beschouwen, tenzij door rechtse extremisten natuurlijk.

kelt 21 april 2012 16:55

bon.....laat het gerecht dan maar eens proberen iets te maken van de ingediende klacht(en?)

Ondertussen heb ik een colum van Mia Doornaert gelezen omtrent haar vroegere collega,de heer P.Vandendriesche waarbij ze wel wist dat meneer P soms wel eens een beetje "close" was met de vrouwen op de redactie,hij had een "reputatietje".
Is dat erg?
Zou het niet kunnen dat het normaal is dat er zulke zijn ,en ook anderen die zelfs niet kijken naar vrouwen?
....net als er mannenjaagsters en verleidsters voorkomen...
Mevrouw Doornaert kon geen enkele geval van machtsmisbruik etc door hem ...vaststellen...en was in haar colum eerder positief over P....,behoudens zijn "afwijking" dan.
Wie zich gentimideerd voelt moet dat verdomme ONMIDDELIJK duidelijk maken....toemme :evil:

Met andere woorden,waarom komt men daar NU nog mee af?

HRobin 21 april 2012 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6091425)

Dit gezegd zijnde is het spijtig dat hij zo lang zijn gang kon gaan, aangezien toen de klachten weggemoffeld werden. Seksuele intimidatie werd niet echt ernstig genomen, en afgaande op het merendeel van de reacties hier, kan ik niet zeggen dat er al veel veranderd is.

De schuldvraag in deze draad ging eerder over het behandelen van de klachten dan over het gedrag van Van Den Driessche.

Wat niet wegneemt dat ik je voor de volle 100% volg met hetgeen je hier neerschrijft ;-)

filosoof 21 april 2012 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6091425)

Uit een andere draad:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 6090140)
ik heb geen idee hoeveel jaar gevangenisstraf er staat op een nek-kus. Zou dat nu meer of minder zijn dan een hand op je dij?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 6090166)
neen, mijn dochterlief weet EXACT hoe ze daarmee om moet gaan. Daarom heeft ze ook geen problemen met mannelijke collega's of bazen op het werk. En daarom gaat zij zeker niet de idioot uithangen om binnen twintig jaar op Reyers Laat te komen vertellen dat haar toenmalige baas haar een kus in de hals had gegeven.

In feite te stom dat ik hierop antwoord..... hoe ridicuul kan je wel wezen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 6090140)
ik heb geen idee hoeveel jaar gevangenisstraf er staat op een nek-kus. Zou dat nu meer of minder zijn dan een hand op je dij?

...

Nyquist 21 april 2012 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 6091032)

(Alle N-VA-ers kijken de andere kant op...)

;-)

Wat zou de N-VA te maken hebben met een doofpotoperatie van meer dan 15 jaar geleden?

Maar als er wel degelijk klachten waren, dan zou dat wel betekenen dat men daar nú pas, na 15 jaar, iets mee gaat doen.

Waarom nu pas, Pietje?

Vito 21 april 2012 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 6091032)

;-)

Eigenlijk is het belachelijk dat de zaak zo uitdraait in een spelletje pro en contra N-VA. Iedereen die voor N-VA is, is pro PVDD, iedereen die tegen N-VA is, is contra PVDD. Precies alsof PVDD ZEKER niet zoiets zou doen en precies alsof N-VA'ers ZEKER wel in de borsten van dames knijpen etc...

Hopelijk gaan veel mensen niet teleurgesteld zijn op den duur, van beide kampen. Want op deze manier hun wagentje vasthaken aan de pro en contra N-VA wagon, dat is geen gezonde manier van discussie voeren. En het toont nogmaals aan hoe naïef sommigen zijn te denken dat je politiek kan doen zonder aan partijdenken te doen (he Robinus).

Wat mij betreft behoudt PVDD zijn geloofwaardigheid als hij klacht indient tegen Humo. Of als er verhalen opduiken over wat voor fantasten die vrouwen zijn (zoals het kamermeisje van DSK).

ViveLaBelgique 21 april 2012 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 6091440)
bon.....laat het gerecht dan maar eens proberen iets te maken van de ingediende klacht(en?)

Ondertussen heb ik een colum van Mia Doornaert gelezen omtrent haar vroegere collega,de heer P.Vandendriesche waarbij ze wel wist dat meneer P soms wel eens een beetje "close" was met de vrouwen op de redactie,hij had een "reputatietje".
Is dat erg?
Zou het niet kunnen dat het normaal is dat er zulke zijn ,en ook anderen die zelfs niet kijken naar vrouwen?
....net als er mannenjaagsters en verleidsters voorkomen...
Mevrouw Doornaert kon geen enkele geval van machtsmisbruik etc door hem ...vaststellen...en was in haar colum eerder positief over P....,behoudens zijn "afwijking" dan.
Wie zich gentimideerd voelt moet dat verdomme ONMIDDELIJK duidelijk maken....toemme :evil:

Met andere woorden,waarom komt men daar NU nog mee af?

Die mentaliteit van "waar komt ge NU nog mee af" is dezelfde mentaliteit die op het moment van de feiten speelde; "waar komt gij nu mee af".

De schoofzak 21 april 2012 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6091481)
Die mentaliteit van "waar komt ge NU nog mee af" is dezelfde mentaliteit die op het moment van de feiten speelde; "waar komt gij nu mee af".

Die mentaliteit, reëel op de actuele werkvloer, is verleden tijd.

Maar blijkbaar moet onder de duizend schuldigen van destijds, nu één man er uit gehaald worden.

Die éne man heeft dan blijkbaar nog, zoals trouwens ook veel anderen, zijn leven gebeterd, want minstens de laatste 5 jaren ... geen klachten meer.

Fieseler 21 april 2012 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 6091394)

Oeps...was ik even verschoten zeg...stel u voor...een ogenblik lang had ik de indruk dat u mijn posting had begrepen....was dat effe verschieten zeg....pfffff

ViveLaBelgique 21 april 2012 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6091507)
Die mentaliteit, reëel op de actuele werkvloer, is verleden tijd.

Blijkbaar niet volledig bij de oude garde, omdat er regelmatig geponeerd wordt: "Waar komen zij NU mee af".

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6091507)
Maar blijkbaar moet onder de duizend schuldigen van destijds, nu één man er uit gehaald worden.

Die éne man heeft dan blijkbaar nog, zoals trouwens ook veel anderen, zijn leven gebeterd, want minstens de laatste 5 jaren ... geen klachten meer.

Daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur steken. Betrokkenen die meer recente feiten hebben zijn NU gesterkt door het voorbeeld van anderen die er NU wel mee afkomen. Ze weten dat ze NU niet minder de reactie gaan krijgen:"Waar komt gij nu mee af".

speurneus 21 april 2012 18:28

Gisteren zei Jambon van NVA dat zij niet zouden reageren zonder officiele klacht. Bij Gijbels was er ook geen officiele klacht maar toen waren ze er wel als de kippen bij om dat kind uit de partij te zwieren.
Wel één van de betaste vrouwen heeft nu wel een officiele klacht tegen vies Polleke ingediend.
Ik ben echt nieuwsgierig wat ze bij de NVA nu weer uit hun hoed gaan schudden om dat kereltje te beschermen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be