Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   Assad schiet geen kinderen meer dood (https://forum.politics.be/showthread.php?t=170337)

Frankenstein 21 april 2012 12:27

Assad schiet geen kinderen meer dood

X

Lange tijd geen Antoonistische propaganda meer gehoord

Iemand een idee hoe het zit (..)

Derk de Tweede 22 april 2012 22:20

Volgens mij schieten beide partijen nog steeds burgers dood.

Frankenstein 23 april 2012 03:37

Jawel dat neem ik ook aan; echter ik denk dat ze bij Foxnews, CNN, en BBC de handdoek maar in de ring hebben gegooid betreft die kinderen met gesloten ogen en bloedspetters op hun kleding en gezicht. Het boekt namelijk geen resultaat meer. Was voorheen nog zgm 90% van de kijkers een Dixie of een Antoon, nu is dat aantal drastisch gedaald, omdat ze leugenachtige propaganda niet meer geloven. Er is de laatste tijd een storm aan leugens door deze omroepen naar buiten gebracht, en dat werkt nu als een boemrang tegen hen.

Antoon 23 april 2012 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6093660)
Jawel dat neem ik ook aan; echter ik denk dat ze bij Foxnews, CNN, en BBC de handdoek maar in de ring hebben gegooid betreft die kinderen met gesloten ogen en bloedspetters op hun kleding en gezicht. Het boekt namelijk geen resultaat meer. Was voorheen nog zgm 90% van de kijkers een Dixie of een Antoon, nu is dat aantal drastisch gedaald, omdat ze leugenachtige propaganda niet meer geloven. Er is de laatste tijd een storm aan leugens door deze omroepen naar buiten gebracht, en dat werkt nu als een boemrang tegen hen.

U gaat wel heel ver in het verdedigen van uw bloeddorstige vriend Assad.
Dat de media er wat minder over berichten heeft meer te maken met hun prioriteiten die elders liggen, of nog vanwege de totale censuur jegens Assad's dictatoriale regime die er niet voor terugdeinst om ook journalisten of filmende burgers te vermoorden.

De misdaden van Assad blijven onverminderd doorgaan, ondanks diens loze belofte om op te houden met schieten op onschuldige burgers...

Maar gezien u het zelf aanhaalt (misschien onbewust toch een klein schuldgevoeltje?) kan u zelf ook eens meekijken naar Assad's laatste 'heldendaden', bijvoorbeeld de hevige bombardementen op een wijkje genaamd Khaldiya, vorige week:

Assad's leger bombardeert met raketten en mortier garnaten de wijk Khaldiya
- 15.4.2012

Slaap lekker, Frankenstein...

Antoon 23 april 2012 15:02

... alleen vandaag al (maar dat zal ook weer een leugen zijn zeker) zijn er een 15-tal doden gevallen waarvan 9 burgers die vermoord door het leger van Assad...

Citaat:

Syrie: une quinzaine de morts, dont 9 civils tués par les forces du régime �* Hama

Au moins neuf civils ont été tués �* Hama (centre), portant �* 15 le nombre de morts lundi en Syrie où se trouvait une première équipe d'observateurs de l'ONU pour surveiller un cessez-le-feu quotidiennement violé, selon l'Observatoire syrien des droits de l'Homme (OSDH).

"Au moins neuf civils ont été tués et des dizaines d'autres ont été blessés par les forces gouvernementales dans le quartier d'al-Arbaayne �* Hama et dans ses environs par des tirs �* la mitrailleuse légère et lourde", a précisé �* l'AFP Rami Abdel Rahmane, président de l'OSDH. Un autre civil a péri dans la localité de Moadhamiyat al-Cham, proche de Damas, où des combats ont opposé soldats et déserteurs dans la nuit, a rapporté l'organisation. Cinq soldats des troupes gouvernementales ont par ailleurs été tués dans les régions de Deraa, berceau de la contestation dans le sud, et de Hama, selon l'OSDH.
Dans les provinces d'Idleb (nord-ouest) et de Deir Ezzor (est), les troupes ont lancé des assauts sur plusieurs localités. De son côté, l'agence Sana a annoncé que quatre personnes avaient été tuées, dont trois soldats, dans les provinces de Deraa et de Hama, attribuant leur mort �* des "groupes terroristes armés". Le Conseil de sécurité de l'ONU a adopté samedi une résolution autorisant le déploiement rapide de 300 observateurs militaires non armés pour surveiller le cessez-le-feu en Syrie, dont les violations répétées ont fait plus de 200 morts, selon l'OSDH, depuis son entrée en vigueur le 12 avril.
(MUA)
© BELGA
BEYROUTH 23/04 (BELGA/AG)

Frankenstein 23 april 2012 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6094040)

Maar gezien u het zelf aanhaalt (misschien onbewust toch een klein schuldgevoeltje?) .

Ik herhaal het, omdat ik zelf de mening ben toegedaan dat het Salafisten Christelijke kinderen hebben vermoord en deze zijnde hun slachtoffers hebben voorgedaan. De schuld ligt voornamelijk bij media als Foxnews, CNN, en BBC dat zij met een vinger op de knop er voor hebben gezorgd dat deze beelden de wereld doorging.

Laten we wel wezen Salafisten streven de Sharia na, en Assad wil deze krachten vernietigen

Volgens de Salafisten is een man vrij om een Christelijke vrouw te kidnappen en te verkrachten, wat nu dus in Egypte in gebeurd, 1700 koptische vrouwen gekidnapt afgelopen jaar; om sex met kinderen van 9 jaar te hebben, mits gehuwd. Etc, etc, etc, moet ik dan die foto's van het salafistisch verzet in Homz nog geloven ?? Zou het niet aannemelijker zijn, dat van van die 50.000 Christenen die uit Homz gevlucht zijn, een paar kinderen te kidnappen, en deze te executeren ? dit voor de foto, en naar de grote 3 televisie stations te sturen. Als een groepering als de salafisten zulke zieke wetten willen invoeren, dan zijn ze tot even zieke daden in staat.

Antoon 23 april 2012 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6094303)
Ik herhaal het, omdat ik zelf de mening ben toegedaan dat het Salafisten Christelijke kinderen hebben vermoord en deze zijnde hun slachtoffers hebben voorgedaan. De schuld ligt voornamelijk bij media als Foxnews, CNN, en BBC dat zij met een vinger op de knop er voor hebben gezorgd dat deze beelden de wereld doorging.

Laten we wel wezen Salafisten streven de Sharia na, en Assad wil deze krachten vernietigen

Volgens de Salafisten is een man vrij om een Christelijke vrouw te kidnappen en te verkrachten, wat nu dus in Egypte in gebeurd, 1700 koptische vrouwen gekidnapt afgelopen jaar; om sex met kinderen van 9 jaar te hebben, mits gehuwd. Etc, etc, etc, moet ik dan die foto's van het salafistisch verzet in Homz nog geloven ?? Zou het niet aannemelijker zijn, dat van van die 50.000 Christenen die uit Homz gevlucht zijn, een paar kinderen te kidnappen, en deze te executeren ? dit voor de foto, en naar de grote 3 televisie stations te sturen. Als een groepering als de salafisten zulke zieke wetten willen invoeren, dan zijn ze tot even zieke daden in staat.

Ik wil u wel geloven, en als er misdaden worden gepleegd tegen christenen dan moet daar tegen worden opgetreden.

Maar het maakt niets af aan het feit dat Assad reeds maanden lang op ongewapende betogers vuurt en steden en dorpjes platbombardeert om zijn dictatuur in stand te houden.

Dat is geen leugen, wat u ook moge beweren, en daarvoor moet de man zich in Den Haag gaan rechtvaardigen.

Frankenstein 23 april 2012 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6094316)
Ik wil u wel geloven, en als er misdaden worden gepleegd tegen christenen dan moet daar tegen worden opgetreden.

Dat gaat zo maar niet, wat denk je dat Qatar Saudie Arabie en Turkije, daarvan zullen vinden ? Die zullen dat zeker gaan tegenwerken. We kunnen ons in deze crisis zeker geen olie boycot vanuit het M.O. permitteren.

Libro 24 april 2012 21:31

Don't feed the trolls. En muziek verzacht de zeden.

fernand 25 april 2012 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6094316)

Maar het maakt niets af aan het feit dat Assad reeds maanden lang op ongewapende betogers vuurt en steden en dorpjes platbombardeert om zijn dictatuur in stand te houden.

Dat is geen leugen, wat u ook moge beweren, en daarvoor moet de man zich in Den Haag gaan rechtvaardigen.

die "burgers" hebben wel wapens. aangezien er 15 gedood zijn waaronder 8 "burgers":roll:

Libro 25 april 2012 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand (Bericht 6097615)
die "burgers" hebben wel wapens. aangezien er 15 gedood zijn waaronder 8 "burgers":roll:

't Is een revolutie voor iets hé.

fernand 26 april 2012 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6098003)
't Is een revolutie voor iets hé.

ho, ik dacht dat men steeds over "betogers" sprak.

Nierika 26 april 2012 14:52

Het valt op dat vooral Frankrijk de propaganda draaiende houdt.
Nu willen ze een militaire interventie.
Sarko heeft blijkbaar ieder (moslim)stemmetje nodig.

Overigens net gelezen dat men in Egypte een wet wil voorleggen die het mogelijk maakt om uren na de dood van je vrouw, er nog afscheidsseks mee te hebben, naar het voorbeeld van een fatwa van één of andere achterlijke Marokkaanse imam.

"Arabische lente"...

Wie heeft het nu nog niet door?

zonbron 27 april 2012 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6091010)
X

Lange tijd geen Antoonistische propaganda meer gehoord

Iemand een idee hoe het zit (..)

Eigenaardige topic... :roll:

Verder... Antoon is nog steeds onder ons. En vast ook na 2012.

:thumbsup:

De chat continues... :-P

zonbron 27 april 2012 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6093660)

Maak U geen zorgen, spoedig vernieuwde leugens en meer 'nieuwe ontwikkelingen.

De storm is zeer zeker niet voorbij. De informatieoorlog is pas begonnen !
Totale infowar.

zonbron 27 april 2012 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6098702)

Overigens net gelezen dat men in Egypte een wet wil voorleggen die het mogelijk maakt om uren na de dood van je vrouw, er nog afscheidsseks mee te hebben, naar het voorbeeld van een fatwa van één of andere achterlijke Marokkaanse imam.

"Arabische lente"...

Uiterst romantisch maar euhm... :roll:

zonbron 27 april 2012 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6094040)
U gaat wel heel ver in het verdedigen van uw bloeddorstige vriend Assad.
Dat de media er wat minder over berichten heeft meer te maken met hun prioriteiten die elders liggen, of nog vanwege de totale censuur jegens Assad's dictatoriale regime die er niet voor terugdeinst om ook journalisten of filmende burgers te vermoorden.

De misdaden van Assad blijven onverminderd doorgaan, ondanks diens loze belofte om op te houden met schieten op onschuldige burgers...

Maar gezien u het zelf aanhaalt (misschien onbewust toch een klein schuldgevoeltje?) kan u zelf ook eens meekijken naar Assad's laatste 'heldendaden', bijvoorbeeld de hevige bombardementen op een wijkje genaamd Khaldiya, vorige week:

Assad's leger bombardeert met raketten en mortier garnaten de wijk Khaldiya
- 15.4.2012

Slaap lekker, Frankenstein...

Uiterst informatieve videoproductie: "God is groot".

Dank U.

Slaap lekker, Antoon.

Vladja 27 april 2012 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6098702)

"Arabische lente"...

Necrofilie vind je zo te zien overal ...

Antoon 27 april 2012 14:31

Hier nog zo'n leugen ... zonbron's grote vriend Assad zou zoiets nooit doen.

Gruweldaad op video: Syrische activist levend begraven

zonbron 29 april 2012 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6100224)
Hier nog zo'n leugen ... zonbron's grote vriend Assad zou zoiets nooit doen.

Gruweldaad op video: Syrische activist levend begraven

Assad is niet schuldig, die zat namelijk die avond bij mij thuis voor een partijtje schaak.

Alle gekheid op een stokje...

Beste @Antoon, lees nu zelf eens (begrijpend) wat er in dat artikel van de GVA stond...

Op het internet zijn gruwelijke beelden vanuit Syrië opgedoken. Te zien is hoe een tegenstander van het regime levend wordt begraven.

De man zou buitenlandse media videobeelden van het leger verschaft hebben. De troepen van president Bashar al-Assad arresteerden hem daarop. Vervolgens werd het geblinddoekte slachtoffer levend begraven.

En nu, na zijn dood, blijft deze man blijkbaar nog steeds de buitenlandse media videobeelden aanbieden.

:lol: ... Next...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be