![]() |
De drie senario's van Bart de Wever
De drie mogelijkheden voor Bart de wever .
1 Gemeenteraadsverkiezingen . Niet voor het brugemeesterschap van Antwerpen gaan en reserveren voor Vlaams minister - President van Vlaanderen in 2014 2 Echt voor burgemeester van Antwerpen gaan . 3 Of Voor Burgemeester gaan indien het lukt , in 2014 de sjerp over de haag gooien en voor Vlaams minister President gaan . Gezien Bart tot nog toe niet aan kiezersbedrog heeft gedaan en zijn woord houd , denk ik dat senario 1 en resoluut niet voor burgemeester gaan het beste en eerlijkste senario is . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij kon natuurlijk niet anders. En ik maak me sterk dat de verkiezingsuitslag voor N-VA in Antwerpen op twee manieren zal bekeken worden: - Door zijn tegenstanders zal er vergeleken worden met een verkiezingsuitslag die hoger ligt dan dat hij in Antwerpen behaalde: dus hij verliest - Door zijn medestanders zal er vergeleken worden met de verkiezingsuitslag van de vorige gemeenteraadsverkiezingen, en aangezien N-VA toen in coalitie was met CD&V zal dat uitdraaien op een overwinning En zo heeft iedereen gelijk en is iedereen blij :lol: |
Citaat:
Gebeurt in wel meer gemeentes. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat in tegenstelling tot leugenaar Bart Somers die aankondigde Mechelen nooit te verlaten voor een ministerpostje. |
Ik begrijp dat hij niet anders kan dan de lijst te trekken. Ik hoop alleen dat dit de focus niet van 2014 doet afwijken.
|
Citaat:
Maar hij was ook hyperactief tijdens de Federale verkiezingen. Na de verkiezingen kroop hij in een bang hoekje. De vraag blijft dus : Durft 'em ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry maar ik volg de politiek al jaren op de voet en ik weet dat "het Belgisch establishment" niet vies is van duistere manipulatie tot en met. |
Citaat:
En in uiterste nood had natuurlijk ook nog Jan Jambon naar Antwerpen kunnen getoverd worden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is nog steeds zo dat de koning bepaald wie er mag uitnodigen om mee te dansen. Bij mijn weten heeft Dewever die kans niet gekregen. |
Citaat:
|
Citaat:
Jan Jambon ? Ik vind dat die Weyts grappiger overkomt . Wordt anders Luc Lemmens den baas op 't schoon verdiep ? Allee , proficiat ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be