![]() |
Turtelboom in Antwerpen
Voor zover ik groot-stedelingen (naar ons klein begrip hier ten lande) ken, meen ik dat zij niet vlug buitenstaanders aanvaarden.
Wie kan dit plaatsen: zal de Antwerpenaar Turtelboom aanvaarden ? Zijn er hier 'echte' Antwerpenaren, die er nog wonen, en die horen in blauwe kringen wat ze er van denken? Maar nog belangerijker: wat blauwstemmers er van denken ? Weerklinkt er ja of neen in de straten van 't stad de kreet: Turtelboom krijgt asiel van ons ? |
Citaat:
Kan ik wel appreciëren :p |
Citaat:
|
Jullie mogen haar alleszinds hebben. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Open Vld op ramkoers over Antwerpse lijstvorming. Mooi, het leven is mooi. |
Citaat:
Citaat:
Brussel 73 % 'vreemdelingen' Antwerpen 45 % 'vreemdelingen' and counting/... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Elke stem voor Turtelboom is er één minder voor puiloog.
Ze zou vooral bij hoog opgeleide vrouwen goed scoren. (zo een beetje alles wat fonne niet is) 10% is een haalbare score. |
Ik dacht dat de verhuis van Turtelboom een beslissing van het partijbestuur was. Omdat ze beseften dat met de lokale kandidaten er geen verkiezingen kunnen gewonnen worden. Bungeneers mag dan nog een uitstekende schepen geweest zijn, hij is geen stemmentrekker en dat weet iedereen toch.
Dat die man zijn plaatsje zal verdedigen is zeer begrijpelijk. Maar het zou mij zeer sterk verwonderen dat Turtelboom die toch een sterke madam is zich zou laten tegenhouden door dat gekrakeel. Nee, ze moet haar opdracht vervullen. Stemmen trekken voor een partij die anders lokaal ten dode is opgeschreven bij gebrek aan bekende gezichten. Ik denk ook dat Turtelboom een mooie score kan halen en zo haar partij voor de lokale ondergang kan behoeden. Wat jij hier ziet als een rampscenario is in werkelijkheid een publicitaire opportuniteit. Bij de liberalen ligt een lekker rondje vechten altijd goed, en zal hun geen stemmen kosten. Maar een door Bungeneers afgedwongen ledencongres is de garantie op headlines in de lokale pers. Gratis publiciteit. Turtelboom is sterk genoeg om zelf veel stemmen binnen te halen. Als haar nummer twee en nummer drie veel publiciteit kunenn krijgen door er een strijd van te maken, is dat pure winst. |
sterke vrouw??
daar denken ze in Marokko lichtjes anders over :lol: het meiske durfde ocharme haar mond niet opendoen |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De blauwe zweer van A staat op springen.
Crisisoverleg bij Open VLD Antwerpen http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120518_192 ANTWERPEN - Open VLD Antwerpen houdt vanavond noodoverleg rond de lijstvorming. Er zit blijkbaar een haar in de boter. Citaat:
|
De blauwe zweer ettert verder:
Crisisoverleg Open Vld Antwerpen draait op niets uit http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120519_001 Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Net binnengekregen op de mail, met een mooie bijlage:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be