Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor
(Bericht 6091597)
En zo zie je maar dat veel autochtonen mannen hun pollen niet kunnen thuishouden,
Geilen op de vrouwen, en vrouwen vastpakken, aanraken, poepke aanraken
Seksbeluste, maniakken, ... die waarschijnlijk niet aan hun trekken komen bij vrouwlief
|
Als de dame in kwestie nee zegt, dan gaat het niet verder dan poepke aanraken.
Elke verdere aanraking kan dan uitlopen in een klacht tegen de poepkesaanraker.
Citaat:
Moest ik nou zoveel geld hebben als Pol Van Den Driesche in godsnaam dan ga ik gewoon naar een exotisch land en koop ik mij 3 seksbommen van een vrouwen en dan kunnen zij uw behoeftes optimaal bevredigen,
|
Welk moslimland ga je daarvoor uitkiezen ?
Citaat:
Aléé ik heb niets tegen de persoon zelf maar ik probeer gewoon een maatschappelijk uitwas aan de kaak te stellen
|
Vrouwen moeten idd mondiger worden en zich door niemand laten intimideren of de schuld bij zichzelf leggen.
Citaat:
Verder moet het kunnen om aan polygamie te doen voorwa niet?
|
In het westen is dat niet de gebruikelijke gang van zaken., maar daar moet over kunnen gepraat worden.
btw, is veelmannerij dan ook voor vrouwen toegestaan ?
Is niet direct de beste referentie, waar ik mij als man mee identificeer.
Pleegt zinloos geweld op onschuldige wezens.
Not my cup of Sangria.
Citaat:
Kijk naar de baas van Playboy hij heeft verschillende vrouwen maar niemand kraait daarnaar
|
Is Hugh dan getrouwd ?
Citaat:
Een raad dat ik kan geven aan de vrouwen als jullie niet willen aangeraakt worden, kleed u gewoonw at deftiger
|
Vrouwen hebben alle recht, om zich te kleden zoals zij dat zelf wensen, net zoals u en ik als mannen dat hebben.
Zelfs als een vrouw in haar eva-kostuum en met een pluim in haar poepke, rondjes staat te draaien aan het Vier Armenkruispunt, dan heeft u noch iemand anders het recht, deze dame tegen haar zin te bepotelen of erger.
Mss moet u als man wat meer e
manciperen, maw, uw inlevingsvermogen richten op hoe u met uw leven zou omgaan, mocht u toevallig met een vagina geboren zijn en hoe vrouw(on)vriendelijk u zulke opmerking als hierboven dan zelf zou interpreteren.