![]() |
Canvas wordt omgevormd
Citaat:
Canvas was de zender die ik voornamelijk bekeek. Niet voor de sport niet voor de evenementen (wat dat dan ook moge zijn) en zeker niet voor de specifieke programma's voor anderstaligen (wat dat dan ook moge zijn). Krijg ik nu mijn bijdrage voor de Vlaamse belastingszenders terug aub? Kan ik wat video's huren en een schotelantenne van kopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Anderstaligen...? :|
|
Citaat:
Tomaten kweken op het werk is er dan niet meer bij. Echt waar mensen , ik heb zo een ambtenaar gekend , die had een hele plantage tomaten op zijn bureau. Het hele jaar door kon hij oogsten. :-D |
Met de VRT is het zo een beetje als met de vroegere SABENA.
Van de helft van het personeel is niet geweten wat ze daar eigenlijk precies doet. Ze weten het eigenlijk zelf ook niet , daarom beginnen ze maar tomaten te kweken of iets gelijkaardigs . Kwestie van iets om handen te hebben. Hetzelfde is eigenlijk aan de hand bij het personeel van locale besturen . Een niet onbelangrijk deel heeft daar in feite geen werk en verveelt zich daar stierlijk. |
Dat van die specifieke programma's voor anderstaligen staat niet (meer) in het artikel?
|
Ketnet is weg, dus er komt nu meer ruimte voor andere dingen. Ik snap het probleem niet.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het echter ondertitelde programma's in arabisch en turks is, vind ik dat ze zoiets niet op een openbare zender moeten programmeren, maar in de eigen islamitische zendtijd. |
Citaat:
|
De uitbreiding van het Canvas aanbod vind ik een goede zaak. Op de andere Vlaamse zenders is er meestal nog veel minder te zien.
|
Citaat:
|
--
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind je het kunnen dat iemand een hele hoop belastinggeld krijgt om louter te vegeteren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be