![]() |
J2. Hoe je ziek veinzen zodat je niet naar school hoeft ?
- Thermometer tegen een lamp houden
- Halve liter vers sinaasappelsap mengen met halve liter melk en dat opdrinken. ... |
Waarom zou je iets moeten veinzen?
Een eerlijk gesprek met de dokter kan ook hoor. |
Citaat:
|
Sigaretten opeten 8-)
|
Carapils drinken
|
Harde klappen
|
Gewoon niet gaan, en wanneer er dan een docent belt naar je huis, om te vragen waar je bent. Neem je op, en zeg je gewoon dat je geen zin had om naar school te gaan. Beetje ballen hebben, pussy,s. :P
|
Een schutting met carboleum verven en er dan stevig bij roken.
|
Citaat:
Amai, straffen toebak die jij voorstelt se! (braak-braak-bweurk-splatsj) enz... |
Citaat:
|
J2. Hoe je ziek veinzen zodat je niet naar school hoeft ?
tikkie extreem= http://www.joostkoperdraat.nl/upload...aan-794228.jpg |
De avond tevoren voor het slapengaan een ajuin (een gepelde) in je gat steken.
Of dat werd althans toch zo verteld op mijn school. Niemand heeft het ooit echt willen uittesten :( |
Citaat:
|
Citaat:
Tevens deed het verhaal van de gebroken pink de ronde. Je moest je pink plooien en daar een elastiek rond binden. Gedurende een hele nacht zo laten. Bij het opstaan het elastiek losmaken en met een felle ruk je pink opnieuw strekken. Naar 't schijnt zou je dan "krak" horen en een gebroken pinkvinger rijker zijn. Reden om niet naar school te gaan. :-) |
Citaat:
|
Pff, meestal ging ik ook naar de les als ik ziek was, of als ik ne muuge kater had.
Als ik geen goesting had of die les bullshit was blijf ik thuis. Nu blijf ik naar het werk gaan, zolang ik mijn stem nog heb, anders moet ik wel thuisblijven. :d |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be