![]() |
J4. Waar vind ik oefeningen ?
Via google vind je tal van sites met vraagstukken, taalspelletjes, ...
Vraag je leraar of lerares of die geen toffe sites weet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
19 (ik heb de bal nit gekocht want ben aan het sparen voor een ipad. Tante vult doosjes met suikerbonen. In elk doosje stopt ze 4 witte en 5 bruine bonen. Hoeveel bonen zitten er in elk doosje? 37 want er zitten ook nog roze, gele, ... suikerbonen in de doosjes In de klas zitten 3 meisjes en 3 jongens. Hoeveel kinderen zitten er in de klas? 8, er zitten ook 2 hermafrodieten :-P |
die thiran site staat bij mij door antivirusprogje avg in het rood
Citaat:
|
Citaat:
Gegevens: De moeder is 32 jaar. Het zoontje is er 6. het dochtertje is er 4. Vraag: Hoe oud is de vader. Oplossing: 6-4+32 = 34 jaar. Ik weet niet of de berekening juist is, maar ik ken de vader heel goed. |
Citaat:
En dan al zo lang geleden... |
Ik ben dus echt nog wel op zoek naar serieuze websites met veel oefeningen (met oplossingen liefst zodat ik kan zien of ik ze juist maak). Men zou denken dat die overvloedig beschikbaar zijn maar niets lijkt minder waar.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Bijna al die werkwoorden die uit het Engels komen overgewaaid foutief vervoegd. Grrr. Straks moet ik het land nog verlaten wegens het buizen op een inburgeringstest. lol en dat was de algemene test, er is nog een aparte Engelse werkwoordentest onder Nederlands. Ik ben een briljant wiskundige blijkbaar voor de vdab. Alles juist. :roll: |
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be