![]() |
Harrie Christus' leer is een oeroude religie.
Bij mijn omzwervingen op het internet in de youtube collectie, stootte ik op een eeuwenoud gebed waarin onze forumheld Harrie Christus' naam mantrisch-repetitief opduikt.
Ik geef de tekst voor de geïnteresseerden hieronder mee: Harrie Kristus Harrie Kristus Kristus Kristus Harrie Harrie Harrie Rama Harrie Rama Rama Rama Harrie Harrie etc. etc. U kan mijn ontdekking op deze link beluisteren. We zijn waarlijk vereerd om eindelijk eens met een echte goddelijke figuur in contact te mogen staan, ermee te mogen debatteren, en af en toe zelfs eens lekker uitgescholden te worden door onze forumzgod... |
Citaat:
![]() |
Persoonlijke draad
Verwijderen Vooral daar het over een forum-megatrol gaat in een ernstig subforum |
Citaat:
Hoe onverdraagzaam is de moderne mens zodra hij met de levende waarheid wordt geconfronteerd.....:boo: Zij hele moraal van vrijheid en vrije meningsuiting stort plotseling ineen. :-P:-P:-P |
Citaat:
|
Valse zelfuitgeroepen Goden moeten hier niet komen megatrollen, blijf in K&K
|
Citaat:
Citaat:
Veelal wordt er geluld over goden die nog nooit door een mens waargenomen zijn. Kom me dus niet vertellen dat dit een ernstig forumonderdeel is: het gaat over pure bullocks. Maar tussen al die onzin over Jahwes, Allahs, Boeddas, Zeusen, Juppiters et tutti quanti, hebben we hier het genoegen om een (zij het zelfverklaarde) god te ontmoeten, in levende lijve, zichtbaar op youtube filmpjes. We kunnen hem appreciëren of niet. We kunnen zijn goddelijkheid in twijfel trekken, erover redetwisten met hemzelf. Feit blijft: op zijn manier vind ik Harrie fantastisch eerlijk in al zijn naïviteit, en qua troll-gehalte komt hij niet aan de knoesels van bijvoorbeeld de achterlijke bijbelfreaks die al meer dan 2000 jaar de wereld trollen met hun minicollectie van pakweg 52 boekskes vol onzin, bijeengeschreven door veelal achterlijke zandnegers. Als deze draad u niet aanstaat, ga dan nog wat 'genieten' van uw koran, Bijbel of Boek van Mormon, in plaats van serieuze reëel bestaande mensen te proberen muilkorven, en censureren. |
Citaat:
Door wie zijn die uitgeroepen? Door achterlijke zandstuivers uit het midden-oosten? |
Citaat:
En wat betreft de goede raad om een psychiater te bezoeken: eerst eens ernstig overwegen wie er meest behoefte aan heeft. |
Citaat:
Kun je het gekker maken? De enige die hem nog vereert is een politieagent op een motor, om de klucht compleet te maken....:rofl: |
Citaat:
Dat is een volk dat uit alleen maar trollen bestaat. Het is het zelfde volk dat Jezus heeft vermoordt, dat nu opnieuw bezig is. En wie zou God anders uit moeten roepen dan God zelf? Jij misschien?...:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Scheppers van de atomen en van alle leven op aard, niet door toverkunst maar door wetenschap en noeste arbeid. Daar kan geen ene zelfbedachte God aan tippen, nochtans wil ik ze eren en aldus is mijn afstammingsreeks: Vishnoe, Khrisna en Jezus. In mij zijn alle goden verenigd, verzoend en verzameld. Want ik ben zeker niet onverdraagzaam en ik zal niemand zijn godheid misgunnen. Want de hemel is de wereld der fantasie. Daar leven alle goden. Dus verdraag ook mij, want ik ben meer dan allen tezamen. Amen....:cheer: |
Khrisna is de achtste reïncarnatie van de Indiase God Vishnu, die zelf de tweede God is van de Indiase Heilige drie-eenheid: Brahma, Vishnu en Shiva.
![]() Vishnu en Laksmi. De negende reïncarnatie van Vishnu was Boeddha, en de tiende moet nog komen. Nu: het is niet moeilijk te raden wie dat is. Het is de Heer en verzoener van alle goden: harrie khrishna of ook wel: harriechristus genoemd. Benoemd door de microwezentjes om de eeuwige en oneindige waarheid van het heelal en de hemel te openbaren. :cheer: |
vijf berichten na elkaar = flooding
|
[quote]
Citaat:
|
http://www.youtube.com/watch?v=dC0y4Jx0ZC4
8O hhhhèèèèèèèèèèèèèèèèllllpppp ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik open hier iets over een religieuze, en zijn religie, en een gebed dat zijn naam reciteert. De toevallig betrokken persoon gaat er enthousiast op in, en neemt er helemaal geen aanstoot aan. Enkel gij begint verzuurd te memmen over banpunten. Dat zou ik eerder beschouwen als een persoonlijke aanval en een poging om de moderatie te beïnvloeden om onterecht mensen te bannen. Probeer eens volwassen te reageren, en blijf weg uit topics die u niet interesseren, of u niet aanstaan. Dat lijkt me heel wat normaler dan uw hufterige infantiele one-liners die ge hier post. |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be