Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Harrie Christus' leer is een oeroude religie. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=170437)

Supe®Staaf 24 april 2012 11:14

Harrie Christus' leer is een oeroude religie.

Bij mijn omzwervingen op het internet in de youtube collectie, stootte ik op een eeuwenoud gebed waarin onze forumheld Harrie Christus' naam mantrisch-repetitief opduikt.

Ik geef de tekst voor de geïnteresseerden hieronder mee:

Harrie Kristus
Harrie Kristus
Kristus Kristus
Harrie Harrie
Harrie Rama
Harrie Rama
Rama Rama
Harrie Harrie

etc. etc.

U kan mijn ontdekking op deze link beluisteren.
We zijn waarlijk vereerd om eindelijk eens met een echte goddelijke figuur in contact te mogen staan, ermee te mogen debatteren, en af en toe zelfs eens lekker uitgescholden te worden door onze forumzgod...

harriechristus 24 april 2012 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6095522)
Bij mijn omzwervingen op het internet in de youtube collectie, stootte ik op een eeuwenoud gebed waarin onze forumheld Harrie Christus' naam mantrisch-repetitief opduikt.

Ik geef de tekst voor de geïnteresseerden hieronder mee:

Harrie Kristus
Harrie Kristus
Kristus Kristus
Harrie Harrie
Harrie Rama
Harrie Rama
Rama Rama
Harrie Harrie

etc. etc.

U kan mijn ontdekking op deze link beluisteren.
We zijn waarlijk vereerd om eindelijk eens met een echte goddelijke figuur in contact te mogen staan, ermee te mogen debatteren, en af en toe zelfs eens lekker uitgescholden te worden door onze forumzgod...

Mooi, klopt allemaal: Khrisna = Hara Khrisna = Jezus Christus = Harrie Christus.

smosty 24 april 2012 13:14

Persoonlijke draad
Verwijderen

Vooral daar het over een forum-megatrol gaat in een ernstig subforum

harriechristus 24 april 2012 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smosty (Bericht 6095692)
Persoonlijke draad
Verwijderen

Dus het mag wel over Allah gaan en over Jezus, maar niet over harriechristus, de enige echte God die ook werkelijk bestaat?

Hoe onverdraagzaam is de moderne mens zodra hij met de levende waarheid wordt geconfronteerd.....:boo:

Zij hele moraal van vrijheid en vrije meningsuiting stort plotseling ineen.

:-P:-P:-P

stropke 24 april 2012 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6095721)
Dus het mag wel over Allah gaan en over Jezus, maar niet over harriechristus, de enige echte God die ook werkelijk bestaat?

Hoe onverdraagzaam is de moderne mens zodra hij met de levende waarheid wordt geconfronteerd.....:boo:

Zij hele moraal van vrijheid en vrije meningsuiting stort plotseling ineen.

:-P:-P:-P

Stop eens met dat GEZEIK. Je bent geen god, maar een gestoorde. Ga naar de psychiater.

smosty 24 april 2012 17:11

Valse zelfuitgeroepen Goden moeten hier niet komen megatrollen, blijf in K&K

Supe®Staaf 24 april 2012 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smosty (Bericht 6095692)
Persoonlijke draad
Verwijderen

Zijn we weer lekker verdraagzaam?

Citaat:

Een religieus forum is per definitie niet ernstig.
Veelal wordt er geluld over goden die nog nooit door een mens waargenomen zijn.
Kom me dus niet vertellen dat dit een ernstig forumonderdeel is: het gaat over pure bullocks.

Maar tussen al die onzin over Jahwes, Allahs, Boeddas, Zeusen, Juppiters et tutti quanti, hebben we hier het genoegen om een (zij het zelfverklaarde) god te ontmoeten, in levende lijve, zichtbaar op youtube filmpjes.
We kunnen hem appreciëren of niet.
We kunnen zijn goddelijkheid in twijfel trekken, erover redetwisten met hemzelf.
Feit blijft: op zijn manier vind ik Harrie fantastisch eerlijk in al zijn naïviteit, en qua troll-gehalte komt hij niet aan de knoesels van bijvoorbeeld de achterlijke bijbelfreaks die al meer dan 2000 jaar de wereld trollen met hun minicollectie van pakweg 52 boekskes vol onzin, bijeengeschreven door veelal achterlijke zandnegers.
Als deze draad u niet aanstaat, ga dan nog wat 'genieten' van uw koran, Bijbel of Boek van Mormon, in plaats van serieuze reëel bestaande mensen te proberen muilkorven, en censureren.

Supe®Staaf 24 april 2012 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smosty (Bericht 6096014)

Bestaan er dan échte goden misschien?
Door wie zijn die uitgeroepen?
Door achterlijke zandstuivers uit het midden-oosten?

Supe®Staaf 24 april 2012 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 6096011)
Stop eens met dat GEZEIK. Je bent geen god, maar een gestoorde. Ga naar de psychiater.

Al wie gelooft in nooit geziene, onbewezen, en dus onbestaande goden, zou beter Harrie niet te hard uitlachen.
En wat betreft de goede raad om een psychiater te bezoeken: eerst eens ernstig overwegen wie er meest behoefte aan heeft.

harriechristus 24 april 2012 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 6096011)

Niet ik ben gestoord, maar die ouwe Jezus van jou, die nooit heeft bestaan en ook nog een hoop onzin heeft beweerd.

Kun je het gekker maken?

De enige die hem nog vereert is een politieagent op een motor, om de klucht compleet te maken....:rofl:

harriechristus 24 april 2012 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smosty (Bericht 6096014)

Een vals volk dat zijn profeten vermoordt, dat volk is echt niet welkom hier.

Dat is een volk dat uit alleen maar trollen bestaat.
Het is het zelfde volk dat Jezus heeft vermoordt, dat nu opnieuw bezig is.

En wie zou God anders uit moeten roepen dan God zelf?

Jij misschien?...:rofl:

harriechristus 24 april 2012 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6096137)

Een religieus forum is per definitie niet ernstig.
Veelal wordt er geluld over goden die nog nooit door een mens waargenomen zijn.
Kom me dus niet vertellen dat dit een ernstig forumonderdeel is: het gaat over pure bullocks.

Maar tussen al die onzin over Jahwes, Allahs, Boeddas, Zeusen, Juppiters et tutti quanti, hebben we hier het genoegen om een (zij het zelfverklaarde) god te ontmoeten, in levende lijve, zichtbaar op youtube filmpjes.
We kunnen hem appreciëren of niet.
We kunnen zijn goddelijkheid in twijfel trekken, erover redetwisten met hemzelf.
Feit blijft: op zijn manier vind ik Harrie fantastisch eerlijk in al zijn naïviteit, en qua troll-gehalte komt hij niet aan de knoesels van bijvoorbeeld de achterlijke bijbelfreaks die al meer dan 2000 jaar de wereld trollen met hun minicollectie van pakweg 52 boekskes vol onzin, bijeengeschreven door veelal achterlijke zandnegers.
Als deze draad u niet aanstaat, ga dan nog wat 'genieten' van uw koran, Bijbel of Boek van Mormon, in plaats van serieuze reëel bestaande mensen te proberen muilkorven, en censureren.

Prachtig gezeid...:-D

harriechristus 24 april 2012 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6096143)
Al wie gelooft in nooit geziene, onbewezen, en dus onbestaande goden, zou beter Harrie niet te hard uitlachen.

Mijn microwezentjes bestaan: oneindig in aantal.
Scheppers van de atomen en van alle leven op aard, niet door toverkunst maar door wetenschap en noeste arbeid.

Daar kan geen ene zelfbedachte God aan tippen, nochtans wil ik ze eren en aldus is mijn afstammingsreeks: Vishnoe, Khrisna en Jezus.

In mij zijn alle goden verenigd, verzoend en verzameld.
Want ik ben zeker niet onverdraagzaam en ik zal niemand zijn godheid misgunnen.
Want de hemel is de wereld der fantasie.
Daar leven alle goden.

Dus verdraag ook mij, want ik ben meer dan allen tezamen.

Amen....:cheer:

harriechristus 24 april 2012 20:00

Khrisna is de achtste reïncarnatie van de Indiase God Vishnu, die zelf de tweede God is van de Indiase Heilige drie-eenheid: Brahma, Vishnu en Shiva.

Vishnu en Laksmi.

De negende reïncarnatie van Vishnu was Boeddha, en de tiende moet nog komen.
Nu: het is niet moeilijk te raden wie dat is.
Het is de Heer en verzoener van alle goden: harrie khrishna of ook wel: harriechristus genoemd.
Benoemd door de microwezentjes om de eeuwige en oneindige waarheid van het heelal en de hemel te openbaren.

:cheer:

smosty 24 april 2012 21:49

vijf berichten na elkaar = flooding

smosty 24 april 2012 21:52

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6096137)

Soory ik was vergeten dat het bestraffen van het openen van persoonlijk draden met 5 bp alleen voor zorgvuldig geselecteerde forummers geldt.

cookie monster 24 april 2012 21:58

http://www.youtube.com/watch?v=dC0y4Jx0ZC4
8O hhhhèèèèèèèèèèèèèèèèllllpppp ;-)

Distel 24 april 2012 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smosty (Bericht 6096345)

Begint dan al maar met nen ark in mekaar te flanzen.

Supe®Staaf 24 april 2012 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smosty (Bericht 6096355)
Soory ik was vergeten dat het bestraffen van het openen van persoonlijk draden met 5 bp alleen voor zorgvuldig geselecteerde forummers geldt.

't Is duidelijk uit wat gij schrijft, dat ge geen flauw benul hebt wat een persoonlijke topic betekent.

Ik open hier iets over een religieuze, en zijn religie, en een gebed dat zijn naam reciteert.
De toevallig betrokken persoon gaat er enthousiast op in, en neemt er helemaal geen aanstoot aan.
Enkel gij begint verzuurd te memmen over banpunten.
Dat zou ik eerder beschouwen als een persoonlijke aanval en een poging om de moderatie te beïnvloeden om onterecht mensen te bannen.

Probeer eens volwassen te reageren, en blijf weg uit topics die u niet interesseren, of u niet aanstaan.
Dat lijkt me heel wat normaler dan uw hufterige infantiele one-liners die ge hier post.

Supe®Staaf 24 april 2012 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smosty (Bericht 6096345)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be