Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Er is een manier om veel humanitaire doeleinden te bekostigen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=170467)

D.J.G. 24 april 2012 15:59

Er is een manier om veel humanitaire doeleinden te bekostigen

Hallo,

Het idee is dat U één van de 600ste bezoekers wordt van www.TheHumanitarianEvolution.blogspot.com

Alles staat erop om de doorbraak te kunnen waarmaken.

Het gaat om vele miljarden dat de meeste van de humanitaire noden hun juiste volwaardige oplossingen zal bekostigen.

Curieus?

Lees de blog eens AUB ik smeek, en ik verwittig om onmenselijke comments voor uzelf te houden Na het lezen.

Het zou hier heel druk moeten worden.8O8O

Klein Licht 24 april 2012 16:58

Je wil dus een soort hulpfonds oprichten, waar rijke mensen vrijwillig geld aan kunnen geven en dat dan kijkt hoe het met dat geld arme mensen kunnen worden geholpen.

Wat is het verschil met bijvoorbeeld een Amnesty International?

thefishdoesntthink 24 april 2012 17:03

misschien voorbeeld nemen aan:

http://www.donorschoose.org/

Francientje 24 april 2012 17:21

Als
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D.J.G. (Bericht 6095932)
Hallo,

Het idee is dat U één van de 600ste bezoekers wordt van www.TheHumanitarianEvolution.blogspot.com

Alles staat erop om de doorbraak te kunnen waarmaken.

Het gaat om vele miljarden dat de meeste van de humanitaire noden hun juiste volwaardige oplossingen zal bekostigen.

Curieus?

Lees de blog eens AUB ik smeek, en ik verwittig om onmenselijke comments voor uzelf te houden Na het lezen.

Het zou hier heel druk moeten worden.8O8O

Als je enig succes wil behalen met je blog hoor je eerst en vooral het hele zaakje te laten corrigeren door iemand met Engels als moedertaal. Want echt
nu loopt een en ander de spuigaten uit>
Of anders hoor je je gewoon bij het Nederlands te houden.

D.J.G. 24 april 2012 22:05

Neenee, ik wil een nieuwe soort bank..:;

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 6095992)
Je wil dus een soort hulpfonds oprichten, waar rijke mensen vrijwillig geld aan kunnen geven en dat dan kijkt hoe het met dat geld arme mensen kunnen worden geholpen.

Wat is het verschil met bijvoorbeeld een Amnesty International?

Het idee is een bank dat één rekening nummer heeft en daarop een getal kan ingeven en dus het getal bepalen van hoeveel geld er op de bankrekening staat. Geld zonder dat kost dus.

Het heeft een toekomstig fonds, een fonds dat verzekerd dat als je geld eervan besteed geen financiele noch materiele problemen mag creeeren. En gelukzalig als ik blijf betekent het weinig problemen te veroorzaken om meest van de humanitaire problemen op te lossen. Geld gratis maar het mag niet schaden. Loonkosten zijn laag ten opzichte van het materiele resultaat, en er zijn maar een klein percentage van diensten nodig dat samen een kleine groei veroorzaken dat volgens mij gewoon prosperity noemt. Geld gratis, en veel kunnen oplossen zonder problemen te creeeren.

snappie?

Klein Licht 27 april 2012 12:12

Ik denk dat alle goede doelen wel zouden willen dat zij zelf kunnen beslissen hoeveel geld er op hun rekening staat ;-)

Hou er rekening mee dat er belangen zijn die niet aan jouw kant staan: als er geen armen meer zijn, is er ook niemand rijk

(neo)geopolitiek 27 april 2012 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D.J.G. (Bericht 6096387)
Het idee is een bank dat één rekening nummer heeft en daarop een getal kan ingeven en dus het getal bepalen van hoeveel geld er op de bankrekening staat. Geld zonder dat kost dus.

Het heeft een toekomstig fonds, een fonds dat verzekerd dat als je geld eervan besteed geen financiele noch materiele problemen mag creeeren. En gelukzalig als ik blijf betekent het weinig problemen te veroorzaken om meest van de humanitaire problemen op te lossen. Geld gratis maar het mag niet schaden. Loonkosten zijn laag ten opzichte van het materiele resultaat, en er zijn maar een klein percentage van diensten nodig dat samen een kleine groei veroorzaken dat volgens mij gewoon prosperity noemt. Geld gratis, en veel kunnen oplossen zonder problemen te creeeren.

snappie?

ik snap er geen fluit van maar dat zal wel aan mij liggen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be